![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Journalist van De Morgen, dat is het.
![]() |
#82 |
|
![]() Wat een verrassing, ik ben een journalist van de morgen ....
Uw manier van denken is eigenlijk zeer simplistisch. Gij 'denkt' dat ik links ben, en ge ziet mij hier een de schoof 'aanvallen'. Iemand die 'rechts' is. En dat ... is onaanvaardbaar voor u. Alleen rechts mag links aanvallen. Zoals gij het uw missie ziet op dit forum. Want rechts zijn de goeien, en links de slechten! En gij dacht dan: ik ga dee stoute geertvdb eens de les spellen! Wel ge vergist u op alle vlakken. Ik ben niet links en de Schoof is niet echt rechts, en indien hij rechts is, dan is het de enige rechtse op dit forum die niet dezelfde eindeloze mantra van zelfbeklag zit af te dreunen. Waarvoor mijn respect. En waar dat ge u zeker in vergist is dat gij denkt dat gij mij de les kunt spellen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
|
![]() Citaat:
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 3 mei 2016 om 09:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En toch had ik het graag gezien: Witte Kaproen met zijn leeuwenvlag, verstrengeld met een schaars geklede jongeman met regenboogvlag. Zo kan er een boeiende kruisbestuiving ontstaan tussen het echte gay milieu en het crypto gay milieu van Vlaamse vendelzwaaiers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
En het gaat zo verder in het verleden. Ik lees niemand de les, iemand was mij voor... ![]()
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
Het verschil natuurlijk is dat gij in een discussie tussen Schoof en mij zijt tussengekomen. Ik ben niet in een discussie van u tussengekomen. En gij kwam enkel tussen om mij de les te spellen. Dat ik te denigrerend was. Terwijl ge in de discussie ten gronde niet geinteresseerd waart. En dat bovendien denigrerende korte zinnen uw handelsmerk is op dit forum. En dan schildert ge u zelf af als iemand 'die respect' heeft voor anderman mening. Het toppunt van zelfbegoocheling. Ge kunt mij veel verwijten, maar niet van hypocrisie. Gij zijt hier de laatste die mij de les moet spellen. Waarom gij die nood hebt om anderen de les te spellen , is mij ook een raadsel, aangezien opbouw van argumentatie in uw posts onvindbaar is. Laatst gewijzigd door geertvdb : 3 mei 2016 om 13:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |||||
|
![]() Net geleerd.
![]() Citaat:
Sorry hoor. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat is uw mening en die is waard wat die waard is.
![]() |
![]() |
#90 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Loosen up zeg. het gaat hier om een gebbetje over homo's die met hun vlaggetjes willen zwaaien op het songfestival.
![]()
![]() |
#91 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komt dat voor in een gemodificeerde karaoke app op je laptop?
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik herinner mij hier een felle discussie van jaren terug, toen een moedig BUB-lid op het podium van de Yser-wacke of ditto bedevaart stormde, gehuld in de officiële vlag van ons land.
Al de flaminganten schruwelden toen hun verontwaardigde afkeer uit, alsof ze het slachtoffer waren van een terroristische aanslag. Ze vonden het zo 'not done' om op hun Vlaemsche Hoogmis te verschijnen met de tricolore. Ei zo na vermoordden ze onze held. Blijkbaar gelden voor de flamingantozen andere normen. Als hun gevraagd wordt hun drapootje thuis te laten op andermans feest, dan is het kot te klein. Dan wensen ze privileges die ze zelf op hun parties aan rechtgeschapen Belgen ontzeggen. Hoe zou dat toch maar komen, die twee maten en gewichten?
![]() |
![]() |
#94 |
Minister
|
![]() Niet alleen vlaggen zorgen voor enige vorm van consternatie bij dat Songfestival.
Ook de taal waarin wordt gezongen verhit bij sommigen de gemoederen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=kQysGibXphE |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dubbel.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 4 mei 2016 om 10:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De meerderheid van de Britten heeft ook geen zin meer in dat liedjesfeest.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als hij braaf en stil in het publiek was blijven staan , dan stond hij daar nu nog . |
|
![]() |
![]() |