Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 mei 2016, 10:40   #81
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Niet alleen het uiterlijke trekt doorgaans niet aan ook het gebrek aan respect van Westerse vrouwen voor hun man geeft weinig zin om een relatie op te bouwen. Gewoon verbruiken en niet binnen halen.
Gebrek aan respect?
Respecteer ons en wij zullen onze mannen respecteren!
Oud 3 mei 2016, 11:08   #82
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
En wanneer beginnen we hier de mannen hier nog eens te beoordelen.
Hoe u "heren" (heren??? ) over vrouwen praat, is zo kleinerend, vernederend en betuttelend en het ergste, heren, dat ziet u niet eens in!
En omdat u allen duidelijk mode-ontwerpers napraat : lengte heeft niks maar dan ook niks te maken met schoonheid of esthetica, zoals Fredje het wilt noemen. Lange, broodmagere vrouwen zijn lelijk en worden enkel gepromoot door idiote modegoeroes die kapstokken nodig hebben om hun kleren aan te hangen!
Te zeggen dat we het in andere draden allemaal veroordelen dat moslims hun vrouwen niet gelijkwaardig behandelen. En hier ... herlees uw posts eens! Gaat het hier over vrouwen of over vee?
Mwoa jullie rammen mannen ook in dezelfde hokjes als het gaat over geld. Wij doen er alleen minder flauw over. Wij weten dat vrouwen zekerheid en veiligheid willen (voor hun kroost en hunzelf) en mensen met veel geld kunnen dat beter garanderen.

Hetzelfde voor mannen die voor de knapste vrouwen vallen; dat is puur oerinstinct om onze genen te verspreiden om zo een hogere overlevingskans te kunnen garanderen voor hun kinderen.

Laatst gewijzigd door TV-verslaafde : 3 mei 2016 om 11:08.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2016, 11:16   #83
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hoe u "heren" (heren??? ) over vrouwen praat, is zo kleinerend, vernederend en betuttelend en het ergste, heren, dat ziet u niet eens in!
En omdat u allen duidelijk mode-ontwerpers napraat : lengte heeft niks maar dan ook niks te maken met schoonheid of esthetica, zoals Fredje het wilt noemen. Lange, broodmagere vrouwen zijn lelijk en worden enkel gepromoot door idiote modegoeroes die kapstokken nodig hebben om hun kleren aan te hangen!
Te zeggen dat we het in andere draden allemaal veroordelen dat moslims hun vrouwen niet gelijkwaardig behandelen. En hier ... herlees uw posts eens! Gaat het hier over vrouwen of over vee?
Schoonheid is relatief. Maar ik kan me moeilijk inbeelden als we het dan maar eens over mannen zouden hebben.....dat men onder een mooie man zou verstaan een man van 1m58.......? Wat niet wil zeggen dat dat een lelijkerd is en of dat iedere ranke man van 1m85 automatisch een fotomodel zou zijn maar er zijn nu éénmaal normen waar de meesten het een beetje over eens zijn.
Als we het in het algemeen over een knappe man hebben denk ik toch dat we dan automatisch een grote slanke sportieve man voor ogen hebben en geen dikbuikig ventje van 1m56.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2016, 11:20   #84
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Je hebt nu eenmaal mannen die bang zijn van sterke, zelfbewuste vrouwen en liever 'n onderdanig, bang typetje willen zodat ze zichzelf sterker, beter, succesvoller voelen.

Je moet zelf al 'n sterke, zelfbewuste, succesvolle man zijn om 'n sterke, zelfstandige vrouw aan te kunnen. Om 'n dweil te plezieren is niet veel voor nodig.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2016, 11:29   #85
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Je hebt nu eenmaal vrouwen die bang zijn van sterke, zelfbewuste mannen en liever 'n onderdanig, bang typetje willen zodat ze zichzelf sterker, beter, succesvoller voelen.

Je moet zelf al 'n sterke, zelfbewuste, succesvolle vrouw zijn om 'n sterke, zelfstandige man aan te kunnen. Om 'n dweil te plezieren is niet veel voor nodig.
Ik heb de tekst beetje aangepast...volgens mij klopt hij nu evenzeer

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 3 mei 2016 om 11:31.
Oud 3 mei 2016, 11:35   #86
eno2
Banneling

Standaard

Vrijheid blijheid
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2016, 11:46   #87
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je hebt nu eenmaal mannen die bang zijn van sterke, zelfbewuste vrouwen en liever 'n onderdanig, bang typetje willen zodat ze zichzelf sterker, beter, succesvoller voelen.

Je moet zelf al 'n sterke, zelfbewuste, succesvolle man zijn om 'n sterke, zelfstandige vrouw aan te kunnen. Om 'n dweil te plezieren is niet veel voor nodig.
Ja klopt. Wat mij alleen stoort aan het feminisme is het blijven doordrammen op gelijkwaardigheid ipv competenties. De persoon met de beste competenties krijgt het succes, de kracht, de zelfbewustheid en niet omdat jij je zogezegd onderdrukt voelt de job krijgt; dat is sossenpraat. Feminisme is voorbijgestreefd in het Westen...
Oud 3 mei 2016, 11:51   #88
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik heb de tekst beetje aangepast...volgens mij klopt hij nu evenzeer
Dat kan, maar ik zie hier geen enkele vrouw constant zagen over westerse mannen die niet onderdanig genoeg meer zijn, gebrek aan respect hebben.enzovoorts, en dat ze daarom maar 'n Filipijn, Chinees (of andersoortig) gaan aanschaffen/kopen, omdat die hun plaats wel nog kennen.
Oud 3 mei 2016, 11:54   #89
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Ja klopt. Wat mij alleen stoort aan het feminisme is het blijven doordrammen op gelijkwaardigheid ipv competenties. De persoon met de beste competenties krijgt het succes, de kracht, de zelfbewustheid en niet omdat jij je zogezegd onderdrukt voelt de job krijgt; dat is sossenpraat. Feminisme is voorbijgestreefd in het Westen...
Ik verafschuw 't nieuwsoortig feminisme, dat in de verste verte totaal niets (meer) te maken heeft met feminisme/vrouwenrechten/gelijkwaardigheid, maar alles met hysterische politiek correctheid. Losgeslagen zottinnen die alle besef van de realiteit kwijt zijn.
Oud 3 mei 2016, 12:06   #90
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat kan, maar ik zie hier geen enkele vrouw constant zagen over westerse mannen die niet onderdanig genoeg meer zijn, gebrek aan respect hebben.enzovoorts, en dat ze daarom maar 'n Filipijn, Chinees (of andersoortig) gaan aanschaffen/kopen, omdat die hun plaats wel nog kennen.
Het zou er nog aan mankeren ....sowieso zijn de meeste mannen hier onderdanig.
Waarom zouden die het ver van huis moeten gaan zoeken.....het loopt hier vol schotelvodden ...Ik zie ze hier inderdaad nog geen latino mannetje in huis halen ....

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 3 mei 2016 om 12:09.
Oud 3 mei 2016, 12:13   #91
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waarom zouden die het ver van huis moeten gaan zoeken.....het loopt hier vol schotelvodden ...Ik zie ze hier inderdaad nog geen latino mannetje in huis halen ....
Ja, vrouwen mogen zo boertig en ongehoorzaam als wat zijn tegen elke andere vent. Maar tegen hun man; dat vind ik toch een andere zaak....
Oud 3 mei 2016, 12:20   #92
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Eerst pas je mijn tekst aan en nu spreek je jezelf tegen? 😎

Edit; en dan edit je je tekst nog eens waarbij je jezelf 2 X tegenspreekt en wederom iets totaal tegengesteld verkondigt. 😄

Soit. Aan standvastigheid ontbreekt 't ook nogal eens, geen wonder dat sommigen 't in 'n ander werelddeel moeten gaan zoeken, daar lachen ze je niet openlijk in je gezicht uit, maar heimelijk. 😄

Laatst gewijzigd door SDX : 3 mei 2016 om 12:26.
Oud 3 mei 2016, 12:27   #93
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Ja, vrouwen mogen zo boertig en ongehoorzaam als wat zijn tegen elke andere vent. Maar tegen hun man; dat vind ik toch een andere zaak....
"Ongehoorzaam"! 😂
Oud 3 mei 2016, 12:55   #94
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
amaai gij durft

Zuiver esthetisch behoren aziatische vrouwen inderdaad niet tot de top ....ze zijn sowieso te klein om echte topmodellen te zijn

Kroatische vrouwen zijn zuiver esthetisch gezien heel mooi.

Maar alles is relatief natuurlijk .....iedereen heeft wel min of meer een type waar ie op valt.En ook het blanc blue belge ras heeft zijn fans
Kroatië, zeker. Ook Montenegro, in griekenland struikel je bijna over de mooie vrouwen. Ook in het noorden van Italië trouwens.
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2016, 12:57   #95
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Eerst pas je mijn tekst aan en nu spreek je jezelf tegen? 😎

Edit; en dan edit je je tekst nog eens waarbij je jezelf 2 X tegenspreekt en wederom iets totaal tegengesteld verkondigt. 😄

Soit. Aan standvastigheid ontbreekt 't ook nogal eens, geen wonder dat sommigen 't in 'n ander werelddeel moeten gaan zoeken, daar lachen ze je niet openlijk in je gezicht uit, maar heimelijk. 😄
Ik zie nergens dat ik mezelf tegenspreek.

Ik schreef dat (ook) vrouwen graag een onderdanig typetje hebben waardoor ze zichzelf sterker en succesvoller voelen
En toen dat vrouwen daar niet ver moeten voor lopen...hoe dichter bij huis hoe groter de kans.
Ik zie niks tegenstrijdigs.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 3 mei 2016 om 13:02.
Oud 3 mei 2016, 12:58   #96
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik moet Marie op één punt gelijk geven : lengte speelt inderdaad niet de minste rol om een vrouw te beoordelen op vlak van schoonheid. Dat is de mythe van de catwalk en het specifieke type dat ze daarvoor zoeken.
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2016, 13:05   #97
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik moet Marie op één punt gelijk geven : lengte speelt inderdaad niet de minste rol om een vrouw te beoordelen op vlak van schoonheid. Dat is de mythe van de catwalk en het specifieke type dat ze daarvoor zoeken.
Neen maar een vrouw van 2m10 of een man van 1m 56 zullen toch niet gauw aanzien worden als knapperds ( wat dat ook moge betekenen uiteraard)
Oud 3 mei 2016, 13:53   #98
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

klopt, vrouwen hoeven niet groot te zijn, een man van amper 1m65 daarentegen ... LOL

1m80 is zo'n beetje de norm voor een Westerse man, zelfs de Aziatische mannen worden groter, yep
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2016, 13:55   #99
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Kroatië, zeker. Ook Montenegro, in griekenland struikel je bijna over de mooie vrouwen. Ook in het noorden van Italië trouwens.
Oost-Europese vrouwen hebben inderdaad een streepje voor wat betreft schoonheid, Italiaanse ook wel (als ze jong zijn want later dijen ze uit tot la mama lol), maar euh Griekenland serieus? in het algemeen vind ik dat maar mottige ....... LOL
Oud 3 mei 2016, 13:57   #100
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
aan macho's anders geen gebrek hier in BE .. maar euh waar zouden ze die latino mannetjes halen? er zijn er hier amper, we zijn niet in de USA, LOL
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be