![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#82 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#83 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hoeveel injecteren zij in hun sociaal systeem ? In de verschillende onderdelen er van ? En wij ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En noem mij eens een communistisch land, dat een beetje maar georganiseerd is zoals jullie het graag zien.
Hoeveel kinderbijslag krijgen ze daar ? Concreter: hoeveel minder dan wij ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik zou op die verschrikkelijk gefrustreerde, azijnzure en afgunstige commentaren van Subocaj en Demonen niet meer reageren. Ik krijg zowaar de indruk dat ze ergens iets bijverdienen met hun gedram op dit forum.
|
|
|
|
|
|
#86 | |
|
Banneling
|
Citaat:
In wat verschilt de N-VA met de PS? Jullie komen allemaal uit de ambtenarij en zijn nog grotere schuldenmakers. |
|
|
|
|
|
|
#87 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maatregelen vd N-VA : - belastingen- en facturenverhogingen op nooit geziene schaal - nooit gezien bloedbad in de Sociale zekerheid Gunstig : - laagste rente ooit Verwezenlijkingen vd N-VA : GEEN laagste econ groei vd Eu, laagste werkzaamheidsgraad vd Oeso, grootste schuldenopbouw vd wereld, ... Kunt U 1 reden geven waarom de kiezers terug voor uw partij zouden stemmen? Laatst gewijzigd door demonen : 20 november 2016 om 12:29. |
|
|
|
|
|
|
#88 | |
|
|
Citaat:
En Nederland begint een asociaal land te worden of kijk je niet naar informatieve programma's op de Nederlandse TV? |
|
|
|
|
|
|
#89 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
Als arbeider kreeg je van het catastrofale cadeautjes PS-beleid tenminste af en toe nog eens een kruimel.Met de neo-liberalen die nu aan de macht zijn komen er nog meer en veel hogere belastingen en als arbeider val je volledig uit de boot.
Ha ja want de Walen,ambtenaren,asielzoekers en de hogere klasse met hun bedrijfswagen mogen niet verarmen hee. |
|
|
|
|
|
#91 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zolang wij in dit land opgescheept zitten met een zogenaamd "middenveld" dat denkt dat België zich de luxe kan permitteren om een sociaal systeem in stand te houden dat zodanig onverantwoord gul is dat het ons inter-Europees en internationaal de das omdoet en ons opzadelt met begrotingen en openbare schuld die uit de pan swingen, zo lang zullen wij in de miserie blijven plakken. België is geen afzonderlijke planeet vol "verworven rechten" die vrijelijk in het heelal rondzweeft. Als men alles van die "verworven rechten" mordicus wil in stand houden dan moet "la Belgique" breken met de EU en een autocratisch communistisch regime worden. Dan zul je eens kunnen zien hoe lang "de welvaart" zal blijven aanhouden. Zie Griekenland, zie Venezuela... |
|
|
|
|
|
|
#92 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoogstaande politieke discussies.
|
|
|
|
|
#93 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als ge begrijpt wat ik bedoel. .
|
|
|
|
|
|
#94 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Waarom zouden bracke, De Roover, Weyts, Peumans, De Wever, Becaus, Bourgeois en de rest vd zooi dat afschaffen? Hun forumwoordvoerder spreekt duidelijke taal : EVOLUTIE EN GEEN REVOLUTIE. Als er al maatregelen komen zijn die niet van toepassing op hun exclusieve groep. |
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#96 | |
|
|
Citaat:
Net zoals hier zijn de maffiosi politici, de eersten die het systeem ombuigen in hun eigen voordeel en van hen die hen omkopen, dus weer het kapitaal. Zullen we even praten over de opbouw van de schuld in wat we nu de Oostbloklanden noemen, sedert ze zijn toegetreden tot de EU? Voor ze toetraden leefden ze met wat ze hadden, sedert hun toetreding kunnen ze zelfs niet meer leven zonder schulden maken. Ze zitten nochtans vol bedrijven die het hier afgebold zijn, maar hun volk komt naar hier, omdat de lonen daar niet leefbaar zijn. Je kan beter zeggen, ze krijgen onze bedrijven cadeau omdat de EU niet werkt. |
|
|
|
|
|
|
#97 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Op naar het kritische punt. Dat moeten we de N-VA alleszins nageven, hun verwoede poging om Belgie te redden verloopt niet zoals gepland.
|
|
|
|
|
#98 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Begrijp je ook dat Belgie enkel bestaat bij de gratie van de sociale zekerheid?
|
|
|
|
|
#99 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik heb op de N-VA gestemd. Kunt U mij 1 reden geven waarom ik opnieuw op die partij moet stemmen? |
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|