![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het gezegde is hier mooi van toepassing : het zijn zotten die werken. En in België is dat zeker van toepassing. De laatste jaren is de belastingdruk amper gedaald en zijn de verdoken belastingen gigantisch gestegen. Maar niet getreurd we hebben nog steeds ons bier en voetbal. Ik begrijp de mensen gewoon niet meer ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ook op dat punt werd het 0 op het request. De belastingsdruk is in feite zelfs gestegen als men de accijnsverhogingen meerekent. En de uitgaven saneren? ook nauwelijks wat op gebeurd, alleen wat zaken die pas wat effect gaan hebben als wij al lang dood en begraven zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Parlementslid
|
![]() Ja en helaas geloofde ik ook in hun verhalen. Maar mijn stem zullen ze nooit meer krijgen. Ik begin meer en meer van die NVA te walgen. Ze zijn zoals elke politicus : zakken vullen en de burgers zoveel mogelijk pluimen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We geven 30 miljard meer uit dan Nederland en Duitsland (in verhouding natuurlijk) maar men saneert niet, men blijft de rekening doorschuiven naar de toekomstige generaties en ondertussen voert men een politiek van blijheid en het tevreden stellen van jan en alleman, terwijl men daar de centen niet voor heeft. De kracht van verandering voert de politiek van het verleden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() heb je daar een linkje van?
![]() heb m de laatste tijd niet meer gehoord ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 27 april 2018 om 12:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Parlementslid
|
![]() Belastingdruk nog wat optrekken en de werkende Vlaming zal het wel betalen. En dan zal NVA wel verkondigen dat ze goed bezig zijn en meer jobs hebben gecreëerd. In Antwerpen hebben ze nog zo een scharminkel zitten. Annick De Ridder, die denkt dat Antwerpen HET STAD is en al daar rond parking. Ze is al duidelijk aan haar campagne begonnen en dagelijks zit ze onzin en leugens te verkondigen. Trappen mensen daar nu nog echt in? Maar dat mens verdient dus wel gigantisch veel geld. Dat wij mogen ophoesten. Ik erger mij meer en meer aan al die onzin van de politici en bij uitstek NVA.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Parlementslid
|
![]() Mogen ze direct doen! Maar dat is iets wat ze nu net niet zullen doen. Hebben ze zelfs onlangs die niet verhoogd? En als je het aan mij persoonlijk wou zeggen : ik ben nog steeds in betaalde opzegtermijn. En daarna? Als ik het vandaag laat uitrekenen zou ik rond de 1600 euro/maand krijgen als ik werkzoekende wordt. Dus laat ze deze vergoedingen zakken? OK naar hoeveel? 1200 euro/maand? Ook OK voor mij. En beperken in tijd? OK 12 maanden? Ook goed voor mij.
Ik ben er over aan het nadenken om zelf iets op te starten. Samen met mijn zoon. Hij heeft enkele goede ideeën en ik heb de centen om te starten. En de periode die ik nodig heb om alles rond te krijgen is de ideale periode als werkzoekende. Nog eens informeren welke voordelen je krijgt als je als werkzoekende zelfstandige gaat worden ![]() Wie weet koop ik dan toch nog een E-wagen. Fiscale optimalisatie zeker? En volgens wat ik al vernomen heb mag je de eerste jaren zware verliescijfers draaien. Zolang je niet met eigen negatief vermogen komt te zitten. Nu toegegeven ik ben daar een "leek" in en zal de adviezen van enkele betrouwbare mensen moeten in volgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar enkele jaren "verlies draaien" in een tweemanszaak zou ik toch vermijden. De start ups aan de universiteit worden vaak gebacked door risicokapitaal....en niet uw eigen spaarcenten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() Kunt gij gene consultant worden en 100 euro het uur factureren ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Sta mij toe om hier eens breed bij te grijnzen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Waarom? Ik dacht eerder aan een BVBA? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Een partij die 33 procent van de stemmen haalt mag toch wel een aantal minimalistische eisen stellen zonder dewelke ze niet eens aan de onderhandelingstafel komen te zitten. De rest kan dan nog altijd onder de vorm van geven en nemen onderhandeld worden. Je gaat toch niet beginnen onderhandelen als partij van die omvang als de basis van de basis van de basis van uw programma al ter discussie staat. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 27 april 2018 om 13:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |