![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een maatschappij zonder "mensen die het moeilijk hebben" bestaat gewoon niet! In ons landje hebben de mensen echt niet te klagen... Velen komen uit andere landen... niet omdat ze gehoord hebben dat het er hier zo slecht aan toe gaat! |
|
|
|
|
|
|
#82 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als we anderzijds een land als kwekerij van "sukkelaartjes" krijgen, waar de "sukkelaartjes" van de planeet zomaar mogen binnenstromen en vertellen dat ze "sukkelaartjes" zijn die "recht hebben op..."dan zijn we ook nog niet jarig. Duizenden jobs die niet ingevuld geraken, duizenden "werklozen" die geen werk hebben... Allemaal de schuld van de NVA, met voortdurend en enkel de PS aan het bewind was dat niet waar geweest! |
|
|
|
|
|
|
#83 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Niks te klagen?
|
|
|
|
|
#84 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#87 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mij lijkt het eerder dat links er voor gezorgd heeft, en nog zorgt, dat de niet werkende mens het zo goed heeft als de werkende mens.
|
|
|
|
|
|
#89 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Iedereen tevreden.
|
|
|
|
|
#90 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#91 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Europees Commissaris
|
Spijtig dat zoiets "in mijn tijd" niet bestond. Een paar huizen voorbij ons woont een gast die nog nooit een klop gegeven heeft (tenzij misschien aan zijn vrouw) en die rijdt in een Mercedes en ik heb mijn gans leven gewerkt en rijd met een Dacia. Moest ik nu nog jong zijn ik deed geen klop meer en leefde op de kap van alles en iedereen, er is genoeg binnen te halen zonder er iets te moeten voor doen. Leve de sossen...................Stem ervoor en ge moet niet meer werken. € 1.500 voor iedereen;;;;;;;;;meer moet dat niet zijn.
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#94 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kans gehad en verkeken.
|
|
|
|
|
#95 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#96 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die vlieger ging tot een dertigtal jaar geleden nog op maar tegenwoordig alstublieft zeg. De kans is groot dat die Mercedes minder heeft gekost dan uw Dacia. https://www.2dehands.be/autos/merced...423238621.html Een vriend van mij rijdt met een mooie Porsche. Nog geen 10.000 euro betaald. 50.000 km 10 jaar oud van oudere mensen als nieuw. Een nieuwe polo kost meer als het dubbele. Op café is hij wel The King nu....Hubert rijdt met een Porsche zou hij de lotto hebben gewonnen Laatst gewijzigd door fred vanhove : 10 mei 2018 om 11:17. |
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#98 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er worden er veel verkocht zo, tot men er een ongelukje mee voor heeft, dan zegt de garagist dat er twaal lagen verf op staan en het chassis nog kromstaat van een eerder (pertotal) accident.
|
|
|
|
|
#99 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Uw uitleg over kromme chassis neem ik met een korrel zout. |
|