![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt.
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Michel kon het niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het grappige is daarbij ook dat NVA gewoon achterover heeft kunnen leunen en de anderen het werk heeft kunnen laten doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Minister
|
![]() T’ ja de Franstaligen meen al 188 jaar sinds onstaan van dit sjoemel merk dat ze mogen doen, beslissen, eisen wat ze willen, cvp-CD&V en pvv-Open VLD de Franstalige wel gedwee volgen, zelfs in het gelijk stellen.
Michel, MR heeft gemeend even agressief dictatoriaal te mogen zijn dan de SP jaren deed voorheen… mis gedacht Michel, mis gedacht MR. Vandaar dat hij als een misnoegd verwend kind koppig boos weg gelopen is uit de kamer, nog voor die kamer iets mocht of kon doen. Goed of slecht, graag of niet ?? In de federale kamer heeft NVA na 188 jaar dus wel iets doen veranderen blijkbaar! Hoe men het ook bekijkt, de federale levert al decennia steeds opnieuw problemen. Meestal veroorzaakt door dat ze een andere taal spreken, elkaar niet begrijpen en totaal ander economische streven hebben ... ..nu was het niet echt communautair maar MR heeft de NVA niet begrepen en zeker onvoldoende geluisterd ten aanzien van het VN-migratie pact, dat is duidelijk! >>> cvp-CD&V en pvv-Open VLD waren zoals steeds Belgische oubollige particratie partijen die zoals kleine schoolkinderen pestend de NVA wilden pootje lappen, doen vallen zoals ze ooit met de VU deden. cvp-CD&V en pvv-Open VLD lieten Michel en MR dan zoals steeds maar doen, stonden er bij en keken er naar......terwijl de rollende sneeuwbal een lawine werd Oplossing: is zelf beslissend deelstaat en protocollair federale waar de deelstaten beslissen en bekostigen wat daar als nog samen gedaan word. Om onlusten te vermijden omdat het volk het decennia gesjoemel niet meer gelooft: Ket niet kan dat we moeten kiezen om ons te laten bedotten referendum -kiezen, het volk van op de werkvloer van de maatschappij "de keuze laten kiezen". Waardoor de echte democratische meerderheid van stemmen beslissend is wat dient en zal gebeuren.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 20 december 2018 om 19:37. |
![]() |
![]() |