![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 2 mei 2019 om 18:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://sceptr.net/2018/06/kostprijs...-miljoen-euro/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Die is er al,het VB.
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze zullen misschien geen onderscheid maken tussen witten en zwarten, maar ze zullen wel degelijk onderscheid maken tussen hun eigen voornaamheid en dat van het plebs dat zijzelf zogezegd moeten opvoeden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Voor een sociaal gezind economisch programma moet je niet meer bij de linkse vreemdelingenpartijen zijn. Vlaams Belang is DE partij voor de Vlaamse arbeider. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1 Mei , liefst zonder ambras , eender welke kant !!
https://www.hln.be/regio/brussel/ver...1-mei~ababd56c Wat men er zo leuk aan vindt om vernieling aan te brengen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trollen, provoceren, schelden naar politiekers: het is voor mij allemaal prima.
Maar deze uitspraak is zo ziek en ranzig, daar kan geen enkele VB'er tegenop. Lager dan dit bestaat niet. Gewoon walgelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ach man, het is sowieso "game over" op demografisch vlak. Europese familiewaarden en normen zijn volledig kapotgemaakt door onder andere het feminisme. Resultaat? Weinig Vlaamse kinderen, massaal veel allochtone kinderen. Wij zullen op demografisch vlak van de kaart geveegd worden. Gelukkig heb jij nog moraliserende praatjes om je goed te voelen. Maar riskeer het niet om te komen klagen als je echt zal inzien dat het te laat is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De toestand is zelfs erbarmelijker dan 'n FDW ooit heeft durven dromen in z'n ergste nachtmerries. Dat verscheidene landen punten van dat 70 puntenplan hanteren, zelfs strenger beleid voeren dan ooit in dat 70 puntenplan werd opgetekend, bewijst z'n gelijk. Dat kwafurreke is 'n lapzwans, alhoewel hij de laatste tijd wat ballen begint te krijgen & tenminste wat straffere uitspraken durft te doen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hoeft maar te zien naar herkomstlanden, welke rechten de minderheden daarginds genieten. Ik lach me kapot als de spreidstand tussen, enerzijds 't strijden voor gelijkheid, homo/holebi/transgender-rechten, verworven vrijheden edm, en anderzijds islamknuffelen, zo verschrikkelijk zeer gaat doen dat ze van pure ellende geen kant meer uit kunnen. En natuurlijk gaat 't over de ideologie & bijbehorende achterlijke, barbaarse cultuur die met alle geweld door ieders strot gedouwd wordt.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 3 mei 2019 om 01:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan verdwijnt 't wel vanzelf. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gaat dat verder dan mijn opinie dat het aan burgers van hier zou moeten toegelaten zijn om vrije wapendracht te hebben, en die wapens naar believen te gebruiken jegens mensen die hier niet legaal aanwezig zijn bijvoorbeeld, wat ik een normale manier van doen zou vinden (ge zijt bij U thuis, en wie ongevraagd bij U binnenbreekt, moogt ge neerlappen - maar ge moet niet, ge moogt, als ge wilt, die ook een tas koffie geven) ? Ik ben radicaal tegen een systematisch doden door de staat van illegale binnenkomers. De burgers zelf moeten dat uitmaken, niet een of ander staatsapparaat. Let wel, vreemdelingen die legaal hier zijn, dat zijn dan "mensen van hier" he, tenminste als die een meerderheid van stemmen achter zich hebben gehad om hier "legaal" te mogen zijn. Co-optatie, noem ik dat. Dat zijn burgers met 100% rechten zoals anderen. Zij zijn dan deel van de club. Het gaat hier over inbrekers. Inderdaad is mijn opinie dat om "van hier" te mogen worden, er een publieke stemming moet zijn over uw geval. Hebt ge een meerderheid, dan wordt ge "van hier". Slaagt ge niet erin om een meerderheid te halen, dan moet ge buiten. Ge moet, geval per geval, dus gecoopteerd worden door de clubleden, om lid van de club mogen te worden. Geen systematische regeltjes. Territorium is tenslotte een essentieel bezit van een clan, waar zijn bestaan mee samenhangt, en dat moet tegen indringers verdedigd worden. Laatst gewijzigd door patrickve : 3 mei 2019 om 05:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Piratenpartij, Wikileaks, overbevolking en het promoten van naakte liberale vrijheden. Niets hiervan vind ik nog terug bij links, Het VB sluit maar voor een deel aan bij mijn gedachtengoed maar het kan me niets meer bommen, deze keer stem ik volledig VB al was het maar om de rest eens goed een kloot af te draaien. Als ik zo eens rond me luister (en dat is zeker geen extreem rechts publiek) dan ben ik niet alleen, huidig links heeft geen antwoord op de Islamisering, integendeel, het is hun doel. |
|
![]() |
![]() |