![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De drang was sterker dan mezelf, ik moest uw post verbeteren.
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#83 |
Minister-President
|
![]() Daarmee ben ik het wel eens.
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze waren nu al iets ouder maar hoeveel kinderen zijn er op pakweg 10 jaar bewust en beredeneerd atheïst? Die zijn nog heel sterk beïnvloedbaar voor allerlei indoctrinaties. Hou die zo ver mogelijk weg van een fascistische ideologie als de islam. Laatst gewijzigd door Skobelev : 14 mei 2019 om 10:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Minister-President
|
![]() Wat er bij die twee leerlingen opgewekt wordt bij eerst dwang en straf nadien is enkel (meer) aversie tegen de islam. Op pedagogisch/didactisch vlak (naar meer verbinding en begrip streven) gaat deze leerkracht de mist in.
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen Laatst gewijzigd door No Apologies : 14 mei 2019 om 11:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De draad is al te lang om helemaal te lezen.
Ben ik juist: mogen ouders aan de school opleggen dat hun kinderen geen godsdienst, maar ook geen zedenleer volgen? Dus niks van dien brol volgen? Dat zou mijn optie zijn voor mijn kinderen, indien er moskee-bezoek mogelijk is in de school van mijn voorkeur.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#89 |
Minister-President
|
![]() Als die echt denken dat ze hun ingelepelde politiek gedachtengoed in vraag zouden gaan stellen enkel en alleen al door daar binnen eens te gaan zien, dan denk ik dat het nut van zo'n uitstappen bij deze meteen bewezen is...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Minister-President
|
![]() Overigens ook verplicht door een school uit Beveren (zij het een andere dan waar het hier over gaat). Dit gaf in die school trouwens de lichtjes absurde situatie dat wie niet klimaatspijbelde als ongewettigd afwezig werd beschouwd.
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Dat is mooi. Maar als je kinderen stuurt naar een katholieke school moet je toch ook niet verrast zijn als katholicisme aan bod komt. Vind ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zoals je in de berichten van die leerkrachten kan lezen mogen ze hun mening geven zoveel en zo ongezouten ze maar willen. Ze werden echter gestraft omdat ze die klasuitstap fysiek saboteerden, en nu probeert de gekende kliek dat natuurlijk te verdraaien als wordt hen, ik citeer: 'op Orwelliaanse wijze de mond gesnoerd'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() als ge bij de Jezuïten niet als atheist buiten komt, dan is er iets mis gelopen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 14 mei 2019 om 11:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Alleen als die leerling spijbelt voor het klimaat.
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Nee, dat is er dan weer serieus over. Citaat:
Dan praat ik er liever gewoon open over, dan wordt dat moskeebezoek een even goeie reclame voor de islam als dat een zaal vol longkankerpatiënten dat is voor roken.
![]() |
![]() |
#97 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#98 |
Minister-President
|
![]() Ik heb nog les gehad van een katholieke fundi. Die kwam voor een klas vol 15-jarigen beweren dat homofilie een ziekte was waarvan je genezen kon worden.
![]() |
#99 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar ik zou de kost niet willen geven aan diegenen die de wetenschap aanhalen als reden voor de achterlijkheid van godsdiensten, maar als het dan over klimaat gaat die wetenschap dan toch maar schoon onder de mat vegen.
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() Tijdens mijn lagere school van 6 tot 11 jaar had ik een zottin die mij voor de rest van mijn leven een hartsgrondige hekel aan godsdienst deed krijgen.
|
![]() |
![]() |