![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb trouwens nergens onderschreven wat Hoeyberghs zei. Wel dat het mannenpraat is en dat men daar in onze tijd heel overspannen op reageert. Dan kan ik DDD onderschreven dat het allemaal veel te veel opgeklopt wordt. De reden is uiteindelijk dat het niet over Hoeyberghs gaat. De links georiënteerde studentenverenigingen aan de UG beogen immers al vele jaren om de KVHV monddood te maken en de toegang te laten verbieden tot de infrastructuur van de universiteit. Heel die zaak wordt daar nu weer voor aangegrepen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De KVHV heeft ooit een lezing georganiseerd met mgr. Léonard. Geen verheffing? Of anders gezegd: er moet ruimte zijn voor diverse sprekers. En wat ze dan brengen, kan aanleiding geven tot gesprek, discussie, reflectie, afwijzing of instemming.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 10 december 2019 om 22:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het afdoen als "mannenpraat" is afkeurend. Mannenpraat is nu eenmaal iets lichtvoetig onder mannen. Niet onmiddellijk academisch van gehalte of niveau.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit het verleden weten we eigenlijk dat het een showman is. Daarom vermoed ik dat hij het doelbewust heeft gezocht. Ook al omdat weer eens duidelijk was dat de linkse jongetjes en meisjes weer bij de deur stonden om te protesteren tegen deze lezing van het KVHV. Het is al eerder gebeurd dat de linksen dan een kaartje kopen en filmopnames maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja. Als dat nu de mensen zijn of de schrijvers waarnaar de jeugd moet opkijken, dan verwondert het me niets dat zeer jonge mensen zich compleet lazarus drinken.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 10 december 2019 om 22:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Minister-President
|
![]() Wie neemt die Hoeyberghs nu ernstig?
hij is een kruising tussen Eddy Wally en Alex Agnew en het politieke verstand van een dom blondje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schijnbaar wordt hij door links Vlaanderen heel ernstig genomen, want ze putten zich nu uit om uiting te geven aan een nooit gekende verontwaardiging...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit gezegd zijnde vind ik het vrij bizar dat het vooral links is die hier op de barricades staat. Ze hebben geen probleem met het geinstitutionaliseerde seksisme binnen de Islam, maar staan hier dan wel verontwaardigd te doen als er 1 idioot seksistische opmerkingen maakt tijdens een lezing. Dan zijn ze plots voorstander van het inperken van het recht op vrije meningsuiting terwijl ze aan de andere kant seksisme aan het institutionaliseren zijn. Die eeuwige spreidstand ga ik nooit begrijpen. Dat is trouwens dezelfde spreidstand waar sommige gasten van het VB ook mee kampen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al lachend zegt de zot zijn waarheid. Bij Brusselmans weet je nooit wat gemeend is en wat niet. Hij flirt er voortdurend mee en dat is ook zijn handelsmerk geworden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() Wat zegt Jeff groffer dan Koran of Imam mss?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zit hier constant mensenrechten te verdedigen. Islam valt daar ook onder. Maar systematisch moslims of joden of fascisten goedpraten doe ik niet
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U verdedigt de islam. Wat moet ik dan wel begrijpen uit zo'n uitspraak?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarschijnlijk nooit Brusselmans gelezen. Samen met Tom Lanoye de beste Vlaamse schrijver van de laatste 30 jaar.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik verdedig mensenrechten.
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, als je de Islam verdedigt, moet je niet op Hoeybergs zitten te kappen, want dan verdedig je het geinstitutionaliseerd seksisme.
![]() |
![]() |