![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U leeft in een wel zeer eng wereldje als je het mij vraagt. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 6 januari 2020 om 17:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een politieker is een publieke figuur die men naar believen mag aanvallen. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 6 januari 2020 om 17:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dat steeds maar kakken op de hoofdstad ook niet erg nuttig. Brussel is zo veel meer.....om te beginnen al één der groenste hoofdsteden. https://www.standaard.be/cnt/dmf20130503_00565171 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Brussel heeft zeer mooie delen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Uw manier van redeneren doet mij een beetje aan dit mopje denken. Een man vraagt aan een andere man: Weet jij wat logica is? Zegt de andere man: Ja.. maar het is moeilijk uit te leggen.. Nou.. heb jij een aquarium thuis? Ja, zegt de ander. Dan heb je dus vissen? Ja.. zegt de ander. Als je vissen hebt, houd je dus van dieren? Ja zegt de ander.. Als je van vissen houdt dan houd je dus van mensen..? Ja zegt de ander. Als je van mensen houdt, houd je dus ook van vrouwen..? Ja zegt de ander...Nu snap ik het.. De volgende dag houdt hij een andere man aan.: Weet jij wat logica is? Zegt de ander nee.. Zegt hij: Het is moeilijk uit te leggen.. Heb je thuis een aquarium? Zegt de ander Nee.. Zegt de man: HAhah.. dan ben je dus homo!!
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 6 januari 2020 om 17:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
U zegt dat u geen enkele motivatie nodig heeft om uw drek over politici uit te gooien, maar dat andere forumposters met fluwelen handschoentjes dienen behandeld te worden. Ik zeg dat u altijd moet motiveren, ook als het over politici gaat. Citaat:
Indien niet, moet u ook niet teveel respect verwachten.
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie hier een draad start over het beschermen van Olifanten moet al snel zelf wel een olifant zijn. Maar goed mijn vraagje aan U. Je Vlaming voelen wat moet ik me daarbij voorstellen ? Ik weet niet voor mij is dat gewoon iemand die dezelfde taal spreekt niet meer of niet minder. Ik kom wel eens beter overeen met een Duitser of een Spanjaard dan met een Vlaming.Ik lees wel eens een boek geschreven door een Fransman waar ik veel overeenkomsten bij voel en al eens dingen van Vlamingen waar ik helemaal niet achter sta. Pas op ik bedoel daar niks verkeerds mee maar ik heb dat gevoel helemaal niet ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 6 januari 2020 om 17:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Brussel was dus 34% werkloos, dan is het niet moeilijk om procentueel meer te |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Juist! In de stad zelf staan trouwens hier en daar bloempotten met....bloemen er in. In de zomer toch. ![]() En ze hebben er ook "De Jardin Botanique". Vroeger kwam ik er graag tijdens mijn midagpauze. Hopelijk is er van dat meubilair nog een boompje over geschoten? ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 6 januari 2020 om 17:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Humor is een moeilijk ambacht.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 6 januari 2020 om 17:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weer op de man aan het spelen?
Die Vlaams-nationalistische rekels hebben zelden degelijke argumenten. En dus schofferen ze maar de poster. Niet erg fraai, maar zo kennen we hen dan weer wel. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 6 januari 2020 om 17:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schuld van de sossen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een verstandig man maakt gebruik van de situatie om zich te verbeteren, in plaats van huilie huilie.
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Jullie moeten jullie in restaurant 't Fornuis volgevreten lokale politici wat meer tegen hun 'sjokkedijzen' stampen tot ze beseffen dat ze niet langer de capo kunnen uithangen van een stad van uitzuip hoeren op het budget van Vlaanderen. |
|
![]() |
![]() |