![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat de meesten er zo over denken, ligt dan weer wel in de lijn van mijn verwachtingen.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In onderstaande link staat de structuur voorzien om de crisis aan te pakken. Niet verwonderlijk dat er zo'n chaos is, dit is nog erger dan onze vele regeringen. De expertengroep exitstrategie staat er nog niet bij! Dezelfde diensten zitten in verschillende groepen, wat gaan die doen, tegen zichzelf discussiëren? Jammer genoeg staan de namen van de leden er niet bij. Anders komen we niet meer bij van het lachen, zoveel onkunde en zoveel onder moeders paraplu. https://www.knack.be/nieuws/belgie/z...d-1585991.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toogpraat gelul. Als ge iets ernstig voorhebt wordt ge liever in een Belgisch hospitaal verzorgd dan in in een Grieks. Ik loop nochtans niet hoog op met België maar één ding is zeker op gebied van medische zorg staat België in de wereldtop.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan ik daar een prijs voor krijgen met een officieel document, dan kan ik dat tegen mijne muur hangen want ik ben er toch wel een beetje trots op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door sbe4kdr : 24 mei 2020 om 21:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() triple
Laatst gewijzigd door sbe4kdr : 24 mei 2020 om 21:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() Al de toeristen die overal in de wereld beroep doen op de Belgische diensten om zo snel mogelijk terug naar Belgie te komen weten dat ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() Nu MVR zit in het 'Wetenschappelijk comité Coronavirus' als in de 'Risk Assessment Group' als in de GEES (Groep van Experts belast met de Exit-Strategie).
Niet verwonderlijk dat hij zichzelf constant tegenspreekt. Hij weet niet meer in welke groep hij wat gezegd heeft. En dan moet hij ook nog een labo leiden en tv optredens doen. Zijn die cumuls allemaal betaald of doet hij die als goede PVDA supporter voor niets? |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En misschien is dat nog het allerbelangrijkste in het leven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens is de kans niet onbestaande dat we voor een paar jaar zullen moeten afzien van een 'normaal' sociaal leven Misschien best u al mentaal instellen op dat asociale leven in de toekomst. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 24 mei 2020 om 22:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [
Laatst gewijzigd door Gipsy : 24 mei 2020 om 22:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beetje beschamend zou ik eerder denken als ik je bijdragen hier zo wat lees. Veel beweren maar niet veel staven. Best grappig moest het zo erg niet zijn, maar soit. ![]()
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien... Hoe zou jij het gedaan hebben mocht jij het voor het zeggen gehad hebben ? Niet met wat we nu weten, maar met wat we toen wisten wel te verstaan. Ik hoop dat ik iets kan bijleren uit uw antwoord op deze vraag. Ik leer immers graag bij. ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 24 mei 2020 om 23:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou waarschijnlijk ook wel de paniekreactie gehad hebben en geluisterd hebben naar de virologen. Nu weten we echter dat deze lockdown geen enkele zin heeft gehad dus kan je er dus beter gewoon mee stoppen. Er durft echter geen enkele politicus toegeven dat ze een fout van 50 miljard hebben gemaakt, wat misschien ook wel des mensen is. Als je echter Decrem doodleuk hoort verkondigen dat een 2e lockdown niet kan, dan is het nog duidelijker geworden dat we geld verbrand hebben met hopen. En dan nog zijn er mensen die met plezier hun vrijheden willen opgeven voor de komende jaren. Wat voor schapengedrag zeg. En ik ben vrij zeker dat jij niets zal bijleren. Jij bent immers een gehoorzame volger van de virologenkerk.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ok. Wat is er nu aan het gebeuren in Duitsland ? Daar hebben ze al een deel van de maatregelen opgeheven. Of wat zou het meeste kosten. 1 week te vroeg de maatregelen opheffen en nadien terug naar af moeten gaan (= 2de lockdown) of geleidelijk aan afbouwen ?
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 25 mei 2020 om 00:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stel U even voor: 2 maanden thuis opgesloten zonder eten. Daar kon zelfs een viroloog niet tegen op. Laatst gewijzigd door patrickve : 25 mei 2020 om 05:19. |
|
![]() |
![]() |