![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je een product wil verkopen staat de beschikbare hoeveelheid en de ontwikkelings of beschikbaarheids datum op verkoopsgegevens. Citaat:
Citaat:
https://wits.worldbank.org/trade/com...product/300215 De originele lijsten. En daarin is er dus geen vermelding van Covid-19. Die vermelding is pas terug te vinden op de 2de editie van de lijst, opgesteld op 16 juni 2020. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Medical Test kits (300215) exports by country in 2017
Additional Product information: Diagnostic reagents based on immunological reactions Category: Medical Test kits/ Instruments, apparatus used in Diagnostic Testing The data here track previously existing medical devices that are now classified by the World Customs Organization as critical to tackling COVID-19 Ps onderstaande beschrijving is nog maar 3 dagen geleden gewijzigd. Ik heb de originele ook gepost. Dit hier. The data here track previously existing medical devices that are now classified by the World Customs Organization as critical to tackling COVID-19 3 dagen! Vermits jullie geheugen max 30 minuten opslag over Origineel https://www.facebook.com/10000065675...25319/?app=fblheeft zijn jullie er weer mee weg.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 8 september 2020 om 14:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik blijf het je niet uitleggen. Als jij na al de Covid-vira uitbraken nog steeds wil geloven dat de huidige covid uitbraak een complot is, ga je gang. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het now register is in holland. Tussendoor ook dit nog. 23 uitvaartbedrijven ontvangen samen € 295.179 aan Corona-subsidie 3 september 2020 De Corona-epidemie heeft geleid tot oversterfte in de periode maart tot en met juli. Dat niet elk uitvaartbedrijf het drukker heeft gehad, blijkt uit het Register van de NOW-regeling. De tijdelijke noodmaatregel overbrugging voor behoud van werkgelegenheid (NOW-regeling) is voor werkgevers die als gevolg van het coronavirus kampen met een substantieel omzetverlies. De NOW voorziet in een vergoeding van de loonkosten. Werkgevers konden de NOW 1.0 tot 1 juni 2020 aanvragen. In totaal kregen 23 uitvaartgerelateerde uitvaartbedrijven hun beroep op de steunmaatregel toegekend. Het totaal bedrag dat is uitgekeerd alle aanvragers was € 295.179, hetgeen neerkomt op een gemiddelde uitkering per bedrijf van € 12.834. Daarbij ging het om toeleveranciers maar ook crematoria en uitvaartondernemers zoals Faber Uitvaartzorg te Wommels, uitvaartverzekeraar Twenthe en de Nassau groep waartoe uitvaartonderneming Engelen en Spoor behoort. Dat laatste is opvallend omdat Koningin Maxima op 2 juli jl nog een bezoek bracht aan de Haagse onderneming om de impact van de coronapandemie op de uitvaartbranche te bespreken. Een volledig overzicht van alle (uitvaart)bedrijven die NOW 1.0 subsidie hebben ontvangen is te vinden op de site https://now-inzichtelijk.nl door te zoeken op het trefwoord "uitvaart". Verklaring voor het beroep op de steunmaatregel is dat er mogelijk minder condoleancebijeenkomsten georganiseerd konden door de beperkingen van het RIVM ten aanzien van de maximale groepsgrootte. Ook konden lange tijd geen koffietafels worden georganiseerd zodat koffiedames en heren niet hun werk konden doen. Te weinig sterfte.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 8 september 2020 om 15:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij mij niet.
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Now in het Engels en now in het Nederlands. Goed gedaan. Maar de Nederlandse vertaling van NOW uit je Engelstalige tekst heeft niets te maken met het now register is in Nederland. The data here track previously existing medical devices that are now classified by the World Customs Organization as critical to tackling COVID-19 Wil vrij vertaald zeggen. De opgeslagen gevens van vroeger aangekochte goederen worden voortaan anders benoemd. Wat er eigenlijk op neerkomt, een 7granen brood word vanaf nu in de documenten verandert naar een 9granen brood. Want er zitten 9 granen in en geen 7 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kunt nog geen datum aflezen en wilt verstandig doen? Kunt ge uwe geboortedatum wel lezen?
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 8 september 2020 om 18:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De gazet bv.
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is tenslotte maar van de wereldbank he. Die zijn gekend voor hun gezever.
![]() |
![]() |
#92 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
file:///C:/Users/Joannes/AppData/Local/Temp/WHO-2019-nCoV-DCPv3-2020.4-eng.pdf |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Europees Commissaris
|
![]() Het was een illusie dat Van Ranst een zwenking naar gezond verstand maakte:
https://twitter.com/vanranstmarc/sta...76295972691970 |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn dat leugens? Ja of nee?
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs volgens de Verenigde Naties ligt de schuld van de covid-epidemie bij Van Ranst.
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. Laatst gewijzigd door Vlad : 8 september 2020 om 19:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
-- "Dit is één van de goede redenen waarom vele virologen verkiezen om NIET “te leren hoe we met dit virus kunnen samenleven”. Zelfs Covid-geïnfecteerden zonder symptomen kunnen ernstige hartproblemen krijgen. Ik verkies de “crush the curve” strategie tot we een vaccin hebben." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
geschreven Juin16 2020 Citaat:
geschreven februari 20 2018 Zie je het verschil tussen het rapport opgemaakt begin 2018 en de herschrijving juni 2020 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zie je verschil in de benaming?
Hoe kan je covid 19 testkit in 2017 of 18 ontwikkelen terwijl de naam zelf pas in 2020 tot stand kwam? En het virus er nog niet was. Hoe ontwikkel je een testkit op iets dat er niet is? Op wat test je dan? En waarom zulke grote aantallen?
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 8 september 2020 om 21:18. |
![]() |
![]() |