![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister
|
![]() Angst doet mensen verlangen naar een leidersfiguur.
En dat doet het er niet echt toe wat die zegt, als het maar lijkt alsof hij weet waarover hij spreekt en daadkrachtig over komt, is het al goed. MVR is in het machtsvacuum gesprongen dat de wel zeer zwakke regering Wiles hem op een plateau heeft aangeboden. En hij is niet van plan om die plek snel terug af te geven. Vandaar ook zijn alomtegenwoordige aanwezigheid in de media.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
natuurlijk. Hij gaf uitleg op het niveau v.d. leerlingen De leerkrachten zijn enthousiast... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat Van Ranst stelt, is nochtans grotendeels correct. Hij zegt de zaken zoals ze zijn, maar in België is men dat niet gewoon. Hier houdt men liefst alles achter gesloten deuren en doet men alsof er niets aan de hand is en alles goed gaat. Wanneer iemand dan de zaken benoemt, dan wordt dat door de Belg als choquerend ervaren. Iemand die de waarheid durft zeggen, het zal toch niet waar zijn zeker! Feit is dat België een overcomplex en onbestuurbaar landje is. Feit is ook dat men in België ging versoepelen, terwijl men in Duitsland met vergelijkbare cijfers ging verstrengen. Op dat moment ging men ook virologen uit het advies orgaan kieperen om ze te vervangen door figuren als Annemans. En ja de Belg is ook een echte sjoemelaar die steeds de wet probeert te omzeilen, al is het vaak ook uit onwetendheid en dommigheid.
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is de basis van de kwakzalverij he. Men zit in de miserie omdat men ziek is en men luistert naar gelijk welke zelfzekere oplichter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het punt is dat hij nog veel incompetenter is maar doet alsof hij het weet. Nee hij weet niet wat men moet doen: het bewijs is dat er niet gebeurt wat hij zegt dat hij wil bereiken.
Als ik zeg: "ik ga het volgende ongeluk vermijden, en daarvoor moeten we zus en zo doen", en we hebben een ongeluk, dan was ik een zeveraar. Komen zeggen dat men niet geluisterd heeft naar hoe men zus of zo moest doen is gewoon een illustratie van mijn gezever: ik wist blijkbaar niet hoe te bekomen dat juliie zus of zo deden. (dat, naast het gegeven dat het helemaal niet zeker is dat door zus of zo te doen, het zou lukken, maar dat is zelfs maar bijkomstig). Als ik zeg "als we allemaal heel hoog springen komen we op de maan terecht", en we komen niet op de maan terecht kan ik zitten zeveren dat we niet hoog genoeg gesprongen hebben. Maar het geeft gewoon aan dat mijn plan niet werkte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() niet essentiële marc komt mijn keel uit
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet je wat hij ook constant doet: doen alsof hij en hij alleen het beleid bepaald (zoals beweren dat de maatregelen nog heel lang moeten aangehouden worden) en niet veel later staat hij te roepen dat het beleid op niks trekt, zoals in dit geval in NL... Daar zakt je broek toch van af als helder denkende mens? Ik kan me niet inbeelden dat zo'n figuur in gelijk welk buurland van Belgique een forum zou krijgen om maanden, straks jaren aan een stuk dergelijke rol te spelen. Dit kan enkel in bananenrepublieken en in de VS alwaar men zo iemand heeft verkozen vier jaar geleden. Laatst gewijzigd door Hypochonder : 18 november 2020 om 07:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Onze politici blijken zo zwak te zijn dat het inderdaad lijkt alsof hij de beleidsmaker is.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Minister
|
![]() Eentje om in te kaderen.
Echter de dag erna zat hij al met een nieuwe account op Twitter.
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ziet de media dat dan niet dat hij draait met de wind en leugens vertelt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
"De media" LAAT hem niet aan het woord. De media krijgen de opdracht van beleidsmakers om hem aan het woord te laten. Jij denkt (gelooft) toch ECHT niet dat dit toevallig is...
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Tja, ze zitten een beetje in een pat-stelling. De media heeft hem groot gemaakt waardoor hij nu populair is bij het grote publiek. Alles waar Van Ranst in voorkomt, wordt druk bekeken, gelezen en op geklikt. Gezien de media gewoon commerciële organisaties zijn, gaan ze nu hun kip met de gouden eieren niet slachten, wat die kip ook voor onzin uitkraamt.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) Laatst gewijzigd door schietboog : 18 november 2020 om 16:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
Alleen is hij een "nobody" zonder scrupules. Een geleerd (maar daarom nog niet verstandig) man, die met een uitgestreken gezicht leugens kan verkondigen waarvan hij WEET dat het leugens zijn. Ze hebben een naam voor dat soort lieden; psychopaten. ik zou het niet kunnen...
![]() |
![]() |
#96 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Alleen mag je zijn populariteit bij Jan met de pet niet onderschatten. Lees de commentaren op de HLN website maar eens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Europees Commissaris
|
![]() Aan het aantal reacties te zien zorgt hij ook op dit forum voor veel views en clicks. Voor een commerciële krant is dat gelijk aan euro's.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
|
![]() Voor zover het "echte" commentaren zijn.
Weet je, vroeger was ik (zelfs VOOR internet) actief brievenschrijver naar "de tijd." Later ook actief tijdens op de lezerscommentaren op de site. Toen er wat te véél tegenkanting kwam tegen de propaganda, hebben ze de lezerscommentaren daar gewoon "afgezet." Al ettelijke jaren geleden. En bij uitbreiding bij quasi de hele staats-media. ik heb al vele malen een reactie gestuurd naar HLN, maar ze werden NOOIT gepubliceerd. Ik geloof van die hele HLN website géén ballen meer, en ik heb me verplicht de site niet meer te consulteren sinds 04/2020. lezersbijdragen? Laat me niet lachen....
![]() |
#100 |
|
![]() Da's waar. Maar wij zijn onderling over hem bezig. En des te meer wij individuele garnalen herhalen wat voor een huichelachtige onderkruiper het is, des te beter.