![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
België hing vol met zulke vlaggen tijdens het WK. Hoe weinig respect kan je eigenlijk hebben voor je eigen vlag en je eigen land? Ik kan me geen enkel land voorstellen waar het normaal is om reclamevlaggen van een biermerk uit te hangen in de plaats van de eigen vlag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de categorie "triviaalste onderwerp waarover hier eindeloos wordt gediscussieerd", eenzaam aan de top:
vlaggen
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er heeft een heel omstandig artikel in HLN gestaan met veel foto's erbij, geen woord over enig probleem met Blok infiltranten. https://www.hln.be/brussel/honderden...zijn~a08b8e54/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de leden van het belang en van de nva, plus nog niet-leden die flamingant zijn, hanteren de strijdersvlag. Of andere mensen dat nu interesseert of niet: wij hanteren de strijdersvlag. dat is onze politieke vrijheid. Punt aan de lijn.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is nu net het probleem : behalve op die aars-website is er geen spoor terug te vinden over de vermeende beweringen.
De conclusie dat het fake news was gaapt dan ook gelijk een oven... |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie niet eerlijk is, kan onmogelijk eerbaar zijn, nietwaar. Bij dezen dan: nog niet zo heel lang geleden raakte ik betrokken bij een discussie over die hedendaagse PVDA met een lid, enkele sympathisanten en enkele tegenstanders ervan. Zelfs het partij-lid gaf onomwonden toe dat er nog steeds een probleem is met de 'stalinistische' houding en mentaliteit van sommige partij-prominenten. Er werden namen genoemd. Toevallig - of net niet? - klonken die mij zeer bekend in de oren. Op de vraag waarom die persoon zich dan niet liever bij pakweg de LSP - op z'n minst even radicaal-links als de PVDA - aansloot, luidde het antwoord: "ha nee, hé, dat zijn trotskisten; daar hebben wij (!) nog een eitje mee te pellen.". Dus, eerlijk: IK link de PVDA wél nog met 'stalinisme' (en nog véél méér met 'maoïsme', eigenlijk, maar dat is voer voor een andere discussie). Tant pis als dat 'beledigend' en/of 'kleinerend' wordt gevonden. Dat ik 'een paar smeerlapjes' ben, is ongetwijfeld al veel langer dan vandaag geen geheim meer ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |