![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat kan niet gezegd worden van werklozenregime Walenland.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hier hebben ze anders ook wel reeds een horde profitariaat en overheid dat zweetloos is.
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen. Laatst gewijzigd door lamenielachen : 12 mei 2021 om 20:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er kan véél veranderen in de jaren die komen. Een oude uitdrukking die nog altijd geldt: 't Kan verkeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De economische implosie van Wallonië was begonnen bij de aanvang van de jaren zestig. Als reactie vond de FGTB niet beter dan een een groots opgezette staking te organiseren tijdens de Kerst- en Nieuwjaarsperiode van 1960-61. Ik deed toen mijn legerdienst en onze verloven werden ingetrokken omwille van de toen zeer woelige toestand. Ondertussen heeft Wallonië dus zestig jaar tijd gehad om de Waalse economie op een andere leest te schoeien. Is dat gebeurd? Wel, ik druk me nog zéér voorzichtig uit wanneer ik stel dat de inspanning die van de Waalse verantwoordelijken mocht en moest verwacht worden volstrekt onvoldoende was. En ondertussen moest Vlaanderen gedurende zes decennia een zware financiële rugzak torsen in naam van de Belgische zogezegde “solidariteit”.
![]() |
![]() |
#91 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Onze Coronafeestvierders zullen binnenkort ook wel minder te vieren hebben. Wonen boven mekaar in een hokje van 50m2, wekelijks een paar vlees en broodbonnetjes en een rood bakfietsje om het af te halen. Wij overleven het nog wel tot het zo ver is en "zij" kunnen niet zeggen dat ze niet verwittigd waren.
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen. Laatst gewijzigd door lamenielachen : 12 mei 2021 om 20:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Vals zingen ....? Dat kan de NVA even goed maar wij blijven met de ellende zitten.
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen. Laatst gewijzigd door lamenielachen : 12 mei 2021 om 20:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van zodra Bart het VB zal nodig hebben om burgemeester te blijven,zal het cordon naar de lappenmand verwezen worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Gij kent geen leeftijdsgenoten die jaren voor de wettelijk pensioenleeftijd op kosten van de gemeenschap thuis (of in Spanje) in hunne zetel lagen? Allez jongen niet de onnozelaar uithangen hé.Er zijn veel inwoners van het Vlaamse gewest die hun euro's verdiend hebben met zweet. Of dat Vlaams zweet is weet gij niet. Want hier wonen ook Italianen, Turken, Marokkanen, Polen, Walen enz die hier werken en belasting betalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk wel dat je mijn bedoeling snapt; zelfs straffer, je onderschrijft ze.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog straffer: het zouden wel eens de Franstaligen kunnen zijn die, nog voor de nva haar strategische overwegingen zou finaliseren, de stekker eruit trekken. Op dat moment zouden zij wel eens liever een staatsvorming verkiezen zodat het bedel-faillissement wat gecamoefleerd kan worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hebben wij inderdaad. Maar niet zo onovertroffen als aan de andere zijde van de toekomstige staatsgrens.
![]() |
![]() |