![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat? Kritisch bekijken van nieuws en toetsing aan de feiten. Fake news? Selectieve feiten? Of is het een correcte weergave van de feiten? Een zoektocht naar de waarheid. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waarom? Als je weet hoeveel miljardenwinsten ermee gemoeid zijn, dan is een deal van pakweg 1 miljard zelfs peanuts...en wie kan dat weerstaan, vooral als dan je carrière van profvoetballer al voorgoed voorbij is op 29 jaar. Je moet de corruptie en rottigheid in die kringen niet onderschatten, voor winst wordt gemoord en lopen ze letterlijk over lijken, dat blijkt wel door de reeds honderdduizenden doden en vaccinatie slachtoffers. Farmaceuten willen hun miljarden bedrijfswinsten niet in het gedrang brengen en ze worden zelfs geholpen en gesteund door vaxxers die zelfs de vaccinatieschade blijven ontkennen.
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven: de zon, de maan en de waarheid. Laatst gewijzigd door Oma : 13 juni 2021 om 14:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat noemen ze “lobbyen”: zeer bekend als er grote belangen op de beurs spelen.
Daarom zijn deze generatie politici Babylonische lobbyhoeren in mijn vocabulair.
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat ik wel weet, is dat de overheid, ongeacht wat deze wel of niet doet, sowieso veel kritiek zou krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is een beetje zoals een Talisman he. Die is daar zogezegd ook om U te beschermen, en telkens ge geen ongeluk hebt, is het zogezegd het werk van de Talisman. De dag dat ge uw been breekt, heeft die Talisman een probleem. Dan gaat gij zeggen: wat de Talisman ook zou gedaan hebben, het zou nooit goed geweest zijn. Het punt is dat het boerenbedrog is, meer niet. Maar het ergste in gans deze affaire is dat het niet eens de politici zijn, die er een soep van gemaakt hebben, maar de experten-kwakzalvers. Ik blijf ze zo noemen, omdat ze echt voldoen aan de beschrijving van kwakzalverij: doen alsof ze weten welke remedie moet toegepast worden. Mijn idee blijft dat een goed geinformeerde bevolking zich optimaal gedraagt voor haar eigen voordeel als je haar de vrijheid laat om dat te doen. Niemand wordt graag ziek. Iedereen wil vermijden om zwaar ziek te worden. Maar er is een eindige prijs die men daar wil voor geven. Want uw studies omzeep helpen, uw werk niet kunnen doen, uw sociale contacten verliezen is ook veel waard, en op den duur meer dan 'zwaar ziek zijn'. Die afwegingen zijn persoonlijk en complex. Dood gaan van ziekte is niet altijd het ergste he. Verre van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De pers is de grote schuldige hierin, zij beperken de sprekers tot vaccin promotors en houden het in de actualiteit. Artsen gingen belange zoveel oudjes niet nodeloos behandelen maar ze vreesden de pers die hen zou brandmerken als ziekenhuizen die corona patienten zouden weigeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() klopt, maar irrelevant. het artikel sprak van italiaanse spelers
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin "When you're accustomed to privilege equality feels like oppression." |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Citaat:
De Zuid-Nederlandse (Belgse) afdeling van Pfizer (uit te spreken als: "pfitser" < Hoogduits: Pfütze = put) is tussen Puurs en Willebroek, langse het gehucht Schobbegaar (oorspronkelijk: "Schaeghegaet", nu verkeerdelijk "Sauvegarde" gespeld), gelegen. Dit is ook gemakkelijk. Hopelijk hebt u ook geluisterd wat hij in 2019 vertelde over hoe hij een komende wijd heersende, besmettelijke ziekte zou aanpakken. Het leugenachtig en bang makend verhaal dat om de zogenaamde kroonziekte (= nieuwe naam voor de griep) geweven werd is uiteraard een list om een wereldwijde inentingsgebeuren op touw te kunnen zetten en een (onrechtstreeks) verplicht inentingsbewijs door te kunnen duwen (wat al eerder op de bespreeklijst stond). Kroonsmetstoffen (Latijn: coronaviri) zijn al voor uw geboorte wetenschappelijk bericht. Het betreft een verkoudheidssmetstof. Het uiteindelijke doel is om iedereen (de uitverkorene keurschare uitgezonderd) jaarlijks meermaals te prikken. Deze inspuitingen zullen allerlei bestanddelen bevatten die er eigenlijk helemaal niet thuishoren, bv. stoffen om de vruchtbaarheid te doen verminderen. Het verhaal over verminderde vruchtbaarheid is al uiteengezet. Het nepnieuws heeft al een bericht verspreid over bijna volledige onvruchtbaarheid tegen 2050 volledig aan de vervuiling te wijten. Dit klopt uiteraard niet. Inspuitingen zullen hier de grootste boosdoener zijn. De keurschare wil de wereldbevolking ingrijpend doen krimpen. Met Nederlandse groeten
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Geachte heren
Het bovenvermelde lid maakt blijkbaar aanspraak op het woord "we". Dit is niet mogelijk. Werkelijk niemand voelt zich met dit lid verbonden. Zou dit lid zich hier trouwens ook nodig voelen? Hopelijk niet. Hij zou wel eens zeer bedrogen kunnen uitkomen. Het lid Hendrik de Eerste doet niets dan "kolder" verspreiden. Meerdere leden hebben hem tevergeefs voor wat meer diepgang gevraagd. Hij blijft halsstarrig aan zijn narrige berichtgeving vasthouden. Het vreemd woord "cholera" voor bort is blijkbaar door Hoogduitse (Koller, "kolder") en Waalse (colère, "klere") bemiddeling tot ons gekomen.
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Europees Commissaris
|
![]() De beste strategie vanuit big farma is het ontkennen dat deze profvoetballer gevaccineerd werd.
Dan wordt vaccinatie als mogelijke oorzaak van zijn hartaanval helemaal uitgesloten en kan er ook niet gespeculeerd worden over vaccinatieschade dat hun reputatie en miljardenwinsten in het gedrang zou brengen. Ze kunnen zich natuurlijk ook altijd beroepen op het medisch beroepsgeheim om twijfel te zaaien of te verdoezelen dat hij gevaccineerd werd. ![]() Dat zou meteen de hele discussie teniet doen en daar hebben farmaceuten vast wel een lieve omkoop cent voor over.
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb tenminste het fatsoen om voor het geval van voetballer Christian Eriksen het oordeel van de Deense cardiologen af te wachten.
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#93 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mij lijkt het eerder op dol van angst van een gevaccineerde dat het nu mogelijk toch eens waar mocht zijn dat de oorzaak van de hartaanval zijn vaccinatie zou zijn. Volkomen begrijpelijk dat gevaccineerden zich zorgen maken bij elk geval van mogelijke vaccinatieschade, dat zou elk normaal mens zorgen baren als gevaccineerde. Maar er hoeft niet gewacht te worden op het oordeel van deense cardiologen om erover van gedachten te mogen wisselen, dat heet je vrije mening mogen uiten over eender welk onderwerp op een forum dat daarvoor dient. ![]() Citaat:
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven: de zon, de maan en de waarheid. Laatst gewijzigd door Oma : 13 juni 2021 om 16:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#95 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Misschien heb je het nogal moeilijk met begrijpend lezen wat je zelf schrijft?
![]() |
![]() |
#96 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Je zet me hier te kijk door te beweren dat ik nodeloos zaag over de veiligheidsvoorschriften bij de kapper, doch ik eindigde mijn betoog met te zeggen dat ik geen bezwaar heb met (tijdelijke) maatregelen, op voorwaarde dat die niet contraproductief zijn, in die mate dat zij besmetting juist kunnen bevorderen, zoals mijn anekdote over mijn kappersbezoek juist zwart op wit aantoonde. Ik verhaalde immers dat de kapster mij terecht wees omdat ik een degelijk stoffen mondmasker droeg en niet een papieren chirurgisch masker, zoals blijkt te zijn voorgeschreven. Echter, op het ogenblik waarop ik instemde met gebruik van haar (betere?) alternatief, overhandigde ze mij persoonlijk met haar blote handen een exemplaar uit haar daar aanwezige doosje waar ik vervolgens mijn mond en neus moest mee bedekken... Dat jij dit feit wegwuift als irritant gezaag en geklaag toont aan dat jij medeplichtig bent in de komedie die de overheid en virologen ons opleggen of anders geen fluit begrepen hebt van heel de discussie, waar het om gaat: de veiligheid van de medeburger garanderen. ![]() Met andere woorden: ik kan nu besmet zijn als aan de handen van de kapster virusdeeltjes kleefden die zij overbracht op mijn mondmasker waar ik tevens nog eens moest voor betalen (terwijl ik bij het binnenkomen al netjes voorzien was van dat gadget, zij het een stoffen...). Je bent dus een leeghoofdige meeloper van een misdadig regime dat de bevolking schade berokkent: medisch, mentaal én financieel! En met dat financiële bedoel ik niet de 1 euro extra die ik moest ophoesten voor een onnodig mondmasker terwijl ik daar al rijkelijk van voorzien was maar de duizenden ondernemingen van hardwerkende zelfstandigen die overkop gingen... of nog overkop gaan... Wellicht ook dat van deze kapster die op bevel van hogerhand haar clientèle de kast op jaagt... ![]() Laatst gewijzigd door Victor Magnus : 13 juni 2021 om 17:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan onmogelijk voluit mijn gedacht zeggen over de openingspost. Niet uit schrik voor een eeuwige ban, maar wel uit schrik voor zes maanden gevangenis cfr. Mechelen.
Afgezien daarvan nog: het gebruik van bold lettertype ... Hoe .. 'k ben vergeten hoe men dat noemt in internet-etiquette. (leugentje om bestwil).
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 13 juni 2021 om 17:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |