![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het gevaar is reëel dat de gevaccineerden veel meer ziektekiemen gaan verspreiden dan de gezond gebleven populatie. Maar die kiemen worden pas ziektes als we onze conditie verwaarlozen, dus onze afweer laten verslappen én als we, zo nodig, geen remedies hebben.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ze ongevaccineerden gaan verbieden te winkelen, reizen of het openbaar vervoer te gebruiken dan mogen we spreken van Nazi praktijken uit de jaren ‘30.
Ja toch, of waar zou de grens anders liggen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#85 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zwarten werden daar ook gediscrimineerd en uitgesloten aan maatschappelijke deelname, omwille van hun 'anders zijn'. Het gebruik van de term 'Apartheid' ontneemt verder de historische geladenheid en verontwaardiging van de Holocaustvergelijking, zonder daarmee het huidige fenomeen van uitsluiting en discriminatie te minimaliseren. Wel opvallend hoeveel zgn 'democraten' hier voorstanders zijn van Nazisme Apartheid. Zouden die dat zelf niet doorhebben ?
![]() |
![]() |
#86 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote=Hoofdstraat;9859741]De helft is al besmet geweest en is dus beter beschermd, antistoffen van het vaccin nemen ook 50 keer meer plaats in dan gewone besmettingen dus het kan goed zijn dat gevaccineerden zwakker zijn tegen andere ziektes.[/QUOTE]
Ik leg geen archief aan van alles wat ik in de loop der tijden daarover gelezen heb, maar als mijn geheugen mij destijds ergens niet in liet, is het wel de steek, en dus herinner ik me nog uit de tijd dat mijn inmiddels volwassen kinderen niet gevaccineerd werden (behalve tegen polio) een aantal boeken waarin werd beweerd dat elk vaccin de algemene afweer vermindert. De gifspuiten tegen corona zijn van een andere orde, en zowel de spike-eiwitten als het grafeenoxide waarin deze gemarineerd worden moeten voor ons afweersysteem onvermijdelijk een hele klus worden, gelet op de manier waarop e.e.a. functioneert en dysfunctioneert. Het lichaam valt namelijk de eigen cellen aan als er van die spijkertjes op groeien (sinds ik dat weet, loop ik nooit meer met een stoppelbaard rond). Er is veel meer van dat fraais, maar nu moet ik wel even wachten tot mijn geheugen mij weer uit de steek laat.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen met dreiging en geweld tegenhouden van elkaar te ontmoeten, en zelfs familie daarin rantsoeneren, waarop ze een kleuterwoord "bubbel" op plakten, Dat was toen al nazi.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Antwoord: geen. Tot welke maatschappelijke meerwaarde heeft de niet-bezitter van een coronapas wettelijk minder vrijheid en recht, waardoor men uiteindelijk wettelijk de bevolking in 2 klassen opsplitst? Antwoord: geen. De medische waarde van de coronapas, is in het beste geval = 0,0 omdat deze niets, maar dan ook niets over de besmettelijkheid van een persoon zegt. In werkelijkheid is de waarde van de coronapas negatief, want: - een besmet persoon krijgt hierdoor vrije doorgang; - zet de bevolking tegen elkaar op; - de overheid handelt anders, zijnde hetgeen ik al enige tijd zeg om uit deze pandemie te geraken: testen en mensen in quarantaine houden. Overal moet men plots beginnen testen: op scholen, feestjes thuis... Waarom? En wat met het heilige doel, zijnde de coronapas? Waarom moet men testen als men een coronapas heeft? Dus waarom dan de coronapas? En wat doet de regering: de coronapas, de schande, op Europees niveau regelen. .
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? Laatst gewijzigd door fbpolitics : 5 januari 2022 om 21:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Minister-President
|
![]() Gewoon effe een platform verbieden, waar er nog mensen die tegen het regime zijn vrij hun mening kunnen zeggen.
Straks sluiten ze hier de boel ook nog af. De minister vindt dat Apple en Google moeten ingrijpen omdat de app onvoldoende actie onderneemt om de verspreiding van opruiende en haatzaaiende berichten tegen te gaan. Verwijzend naar de huidige protesten tegen de anti-coronamaatregelen in Duitsland, zegt Faeser dat het al “een moeilijke tijd voor de politie” is. https://www.hln.be/ihln/duitse-binne...eren~ab8ddc5f/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk denken ze oprecht (maar verkeerdelijk) dat dit het enige juiste is om te doen, niet beseffende dat in de duistere jaren '30 ook een heel groot deel van de bevolking dacht dat ze het enige goede deden. Om dat soort vergissingen te vermijden hechten we juist zo aan onze vrijheden, dat is zowat het enige dat kan vermijden dat het weer uit de hand begint te lopen. Dat is ongeveer het enige dat ons onderscheidt van wat wij bananenrepublieken vinden. En net dat willen die kwieten weer aan banden leggen, wat een idioten... Laatst gewijzigd door alpina : 20 januari 2022 om 22:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk in de spiegel: u beschrijft zichzelf. Alleen staat u bij de groep die alles goedpraat, de regimemaatregelen goedkeurt en zelfs toejuicht, en... ook niet al te fraai uitpakt naar ongevaccineerden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.gezondwereldnieuws.com/h...e-in-2020-2021 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
Het hellend vlak van de pure tirannie is al langer dan maart 2020 bezig. “We hebben het zo slecht nog niet” is een houding van een slaaf die zich neerlegt bij z’n lot. F that, man. Ikke ni. Ik ben niemands slaaf. You hear me, brandluchtje en morbide, moddervet, megalomaan, maniakaal, mislukt Marcske?
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want het volk is door de fascisten opgejut onschuldige burgers te pesten, louter omdat de fascist een zondebok nodig had diens eigen fouten te maskeren. Ze ripten MILJARDEN; wat baatte ze en wie kan dat geld tot de laatste centiem terug traceren?
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 21 januari 2022 om 09:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze daarvoor met paarden op onze jeugd chargeren, zullen ze er ooit op schieten als er eens echt iets serieus is. Flikken met wapens volgen blind orders op van fascisten die denken het maar via de leugenpers af te roepen hebben. Waar ze de hoogmoed vandaan halen dat 11 miljoen mensen daar nog naar luisteren is mij vreemd. Deze fascisten zijn ongeschikt en hebben lobbybelangen voor het leven van individuele burgers geplaatst. Het zijn de derde rijkers van weleer. ALLEMAAL, inclusief VB en pvda. Dat ze nu hun kar keren is dik te laat.
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 21 januari 2022 om 09:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ..
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 21 januari 2022 om 10:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat laatste is nu zelfs in eigen land. De agressors moeten geen grenzen oversteken / binnenvallen. ZE ZITTEN HIER AL, en worden met jaar, maand en intussen dag, erger. Sinds 2020, met virus sars-cov2 als Joods Gevaar - excuus, zijn ze openlijk driest geworden. Brutaal. Nazi's zijn van alle tijden en alle afkomsten geweest. Bvb driekwart eeuw terug werd dit strafplan voorgesteld: - land splitsen in aparte staten - de belangrijkste industrie onder een centrale planning of geannexeerd. - de zware industrie slopen of vernietigen. - laatste vervangen door een "mildere" omvorming, zijnde van het land een Bokrijk maken. ... door een minister van buitenlandse zaken. ... en zelfs getekend geraakt door opperbazen. Maar een opperbaas ging te vroeg dood, en geleidelijk kwam steeds meer verzet, en werd het plan langzaam in schuiven meer onderaan verlegd. Gelijkaardige plannen, zelfde tijden, elders, inclusief in een buurland, dat delen van bevolkingen wilde dwingen tot verhuizen, nazi methode voorgesteld om nazi worden te voorkomen. Zo zie je.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wir haben das gewusst. Ze kunnen zich echt niet meer als reddende macht opstellen. Die propagandatechnieken, lobbybelangen met pharma en stigmatiseren om zondebokken te zoeken, staat te vers in ons geheugen de link te ontkennen. Het zijn westerse politici die gans de wereld teisterde en gevangen houden in hun verdienmodellen omdat ze collaboreren als de derde rijkers van weleer. Zij zijn liefhebbers van het pure kwade en hebben de volgende generatie volledig verneukt om met nog meer corruptie en schandalen weg te kunnen komen. Lantaarnpalen....
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
Ik vraag me af waarom... ![]()
![]() |