![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat bevindt zich enkel tussen uw twee oren... ![]() ![]() En wat griepspuiten betreft ,die heb ik ook jaren laten zetten op het werk... En raad eens , het laatste jaar was ik gewoonweg geveld door influenza mijn beste ,een complete week doodziek ,griepspuit of niet... Begrijp je wat dat wil zeggen... Laatst gewijzigd door Svennies : 12 februari 2022 om 00:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De regels op cafe , bij het opstaan en zich verplaatsen met mondmasker , is een domme regel , want het virus verspreid hoe dan ook !! Tijdens de Lockdown , ook in lege straten een masker dragen is nutteloos !! Volgepropte lijnbussen , zeker in piekmomenten , euh .... Maar toch , ik geloof wel dat het mondmasker een hoop heeft voorkomen !! Op een gegeven moment zal men wel moeten lossen , akkoord , maar wanneer ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Het verbod destijds om op een bankje in een park plaats te nemen was dus volgens u ook volkomen normaal gewettigd om de overtreders ter zake een boete aan te smeren... ![]() En vergeet dat lossen maar ,binnen 6 maand krijg je terug de duimschroeven aangedraaid en ga jij dat nog gaan verdedigen.... Laatst gewijzigd door Svennies : 12 februari 2022 om 00:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja hoor ze hebben het in de ziekenhuizen al jaren fout. Mondmaskers werken niet.
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou u het appreciëren wanneer een coronabesmette uw bespuugt in uw gezicht ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar waarom moeten mensen die gaan winkelen in een supermarkt dan wel hun mondmaskers ophouden terwijl ze zich gedurend verplaatsen tussen de rayons... Verklaar dat eens mijn beste.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Die timmer ik zijn bek toe... U niet.... Laatst gewijzigd door Svennies : 12 februari 2022 om 00:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verplicht het masker zelfs als u gaat neuken !!
Masker op als u gaat eten , best voortaan met een rietje eten !! Als u gaat kakken , masker op !! Ja hoor , u probeert mij vast te praten !! Als ik op cafe ga , ik hou mijn masker op , en wie dat niet aanstaat .... Ergens gaan eten doe ik niet meer , wel afhalen !! Maar op cafe ga ik ook niet meer !! En als je echt wil weten waarom ?? Ik wacht tot ze alle regels afschaffen !! Ja , ik ben dat masker ook beu , maar volg de opgelegde regels !! Ik wil trouwens ook geen boete betalen = nutteloos weggesmeten geld !! Citaat:
Heeft u daar een probleem mee ??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand mag speken in mijn gezicht , anders klaag ik zulke aan !!
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is uw punt nu eigenlijk voor zover u denkt dat u al een punt gemaakt hebt... ![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Uw woorden hé, niet de mijne ![]() Was dat dan niet duidelijk genoeg.... ![]() ![]() Helemaal niet ,u hebt er uzelf alleen mee liggen he ... Uw keus he die ik daarvoor respecteer .... Nu moogt gij nog het respect opbrengen voor mijn keus hé ,of is dat soms teveel gevraagd... ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De repressie van de staat en de eventuele boete die boven uw koppeke hangt doet u netjes in de pas lopen om al hetgeen vrijwillig te gaan doen wat die zelfbenoemde dictators u opleggen.... Wat een onderdanigheid ,als De Croo morgen op de TV komt zeggen dat iedere Belg op zijn buik door een moddersloot dient te kruipen omdat dit als booster tegen het virus gaat werken voor onbepaalde tijd gaat u dus bij de eersten zijn... U moest zo maar eens het risico kunnen lopen om een boete krijgen als u niet snel genoeg bent om uw onderdanigheid in deze te bevestigen... Laatst gewijzigd door Svennies : 12 februari 2022 om 01:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja , u verheerlijkt dus zinloos geweld , duidelijk !! Mocht dit in't echt gebeuren , ik hoop van harte dat ze u arresteren !! Timmert ge ooit mijne bek , u zal weten wat u dat kost !! Op school heb ik me al wel terecht moeten verdedigen !! Citaat:
Als gij erop klopt omdat iemand op u spuugt , dan hang jij ook , terecht !! Citaat:
Ik ben daardoor zelfs beter dan u , wist u dat nog niet !!!!!!!!!!!!!!!! ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 12 februari 2022 om 01:58. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens jouw redenering zijn die dan minder democratisch dan ons systeem ? |
|
![]() |
![]() |