![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zullen zien hoe ver Poetin geraakt met zijn moorddadige hoogmoedswaan. Hoogmoed komt voor de val.
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je gelooft toch zélf niet dat ik jou dat plezier gun?
Ik was toch duidelijk genoeg?
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, ik ben een vrouw. En ja, ik ben niet op mijn mond gevallen. JIJ hebt even weinig met mijn woordgebruik te maken als blaaskaak Poetin in Oekraëne. Kan je er niet tegen? Negeer het dan.
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() Als je de BBC beelden ziet vanuit Charkov dan breekt mijn hart, en tegelijkertijd krijg ik zin om door de wifi te kruipen en enkelen hun smoel tot moes te kloppen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#87 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#88 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#89 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het eerste getuigt van menselijkheid. Het tweede van 'n asociale gedragsstoornis/antisociale persoonlijkheidsstoornis.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 1 april 2022 om 19:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is 't dat wat bedoeld wordt met "toxic masculinity "? Ik heb - vreemd genoeg - die neiging nooit gehad.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() neen, dat niet
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, dan heb jij geen "antisociale" persoonlijkheidsstoornis, ook wel psychopatie genoemd, net 't tegenovergestelde van empathie.
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom, nul geloofwaardigheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En als het voor de gehersenspoelde massamens een complottheorie is, is er meer kans dat het klopt. Bedankt voor de tip.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
... nadat zoveel miljard andermans spaargeld verdampt werd gekregen op beurzen en andere. Zie, je moet spaarders een uitleg geven he. In de jaren zeventig hebben overheden massa's geld besteed aan allerhande dure nutteloze zaken, zie bvb VS staat en hun reeksje maanlandingen. Die kostten samen zowat een half miljoen huizen. Spaargeld dewelks eigenaars planden er een half miljoen huizen mee te kopen, plannen die niet doorgingen. Er zijn 2 manieren om dat een uitleg te geven he. De eerste is het geld bot confisqeren, de tweede is een "externe" uitleg verzinnen. Die uitleg was toen oliecrisis, zijnde productieinperkingen gedwongen door... overheden. Die uurverandering van vorige week, werd ook die uitleg gegeven.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 2 april 2022 om 10:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Samenwerken. Samenspannen. In het geval geheim, wordt dat "complot" genoemd. Waar plak je "geheim" op? Ik heb bvb enige jaren centrale banken gevolgd. De trends van hun balansen, de leningen die ze verstrekken, de trends van het allegaartje rentes dat ze manipuleren. Alle 5 stappen veranderden ze definities, gaven ze nieuwe benamingen en markeerden ze bestaande datasets als "discontinued". Ik was telkens genoopt tot uitzoeken wat nieuwe / vervangende waren, en hoe de oude data te interpreteren in de nieuwe. Als je info achter wil houden, hoef je er geen stempel "classified" op te stampen he, je kan die info ook zodanig lastig te lezen/interpreteren maken dat je al insider met een account moet zijn om er de betekenis van uit te kunnen vogelen.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zet zaken op een rijtje. Kijk wat rijmt en wat tegenspreekt. In de speculatieve wereld, zeg maar de wereld van "geld", zeg maar de belangrijkste wereld, is er een "gouden regel": doe het omgekeerde van wat de meesten doen. Ik denk dat dit op vlak van gehersenspoelde massamens ook van toepassing is.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |