![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() recent een covid infectie gehad? Dan is een booster nutteloos:
Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Minister
|
![]() Ik zou eens de statistieken van die 400 000 Vlamingen willen zien. Volgens mij zijn daar 300 000 angstige tachtigplussers bij. En bij die andere 100 000 vooral ziekenhuispersoneel dat zonder dwangprik problemen krijgt op het werk. En nog een habbekrats uberdwazen die nooit zullen snappen wat ze zichzelf aandoen.
![]() |
#84 |
Minister
|
![]() Ik hoop dat je dit soort onzin in het dagelijkse leven ook veel uitkraamt. Dan weten mensen meteen hoe het met je IQ gesteld is.
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ze hadden ons echt bij ons pietje die klootzakken, geen 2de keer, sorry, derde keer. Of is het al de vierde keer? Ik weet het niet meer. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() zolang het pietje maar niet kapot is
![]() |
#89 |
Minister-President
|
![]() Deze week mijn uitnodiging gekregen via mail en via post. Eens goed gelachen en beiden zonder nadenken direct in de vuilnisbak gekieperd. Ze kunnen de boom in met hun zoveelste booster. Van de derde was ik zo mottig dat ik kerstavond en kerstmis op de bank heb moeten “vieren” (had ze gekregen 23/12)
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#91 |
Minister-President
|
![]() Ik ben niet afhankelijk van het openbaar vervoer, en zal ook niet snel in die stinkende rotbussen zitten. Ik geraak perfect op mijn werk en terug thuis dankzij mijn firmawagen
![]()
![]() |
#92 |
Minister-President
|
![]() Vraagje, ik heb in mei een infectie doorgemaakt. Is het nu nog zinvol een booster te halen? Maakt het wat uit?
Ik neig naar "nee", maar What Does Science Say?
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Just curious
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net zoals de vorige keer laat ik me enkel vaccineren als de overheid weer zo zot is mij allerlei vanzelfsprekendheden (zoals op café gaan) te verbieden als ik niet gevaccineerd ben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is geen wetenschappelijke data maar in Nature zeggen ze dat die natuurlijke bescherming compleet weg is na 3 jaar vanwege de grote veranderingen bij de varianten, dat klopt alvast met mijn ervaring. https://www.nature.com/articles/d41586-022-01914-6 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ben gewoon benieuwd of ik deze winter nog beschermd ben door een vrij recente (mei) besmetting of dat een booster toch nog wat extra bescherming biedt tegen besmetting en/of (ernstige) ziekte
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.nature.com/articles/d41586-022-01763-3 "... reinfection risk low among unvaccinated children. But scientists warn that the findings do not mean that children should not be vaccinated against COVID-19." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
Hoe ziek, dat hangt van een aantal factoren af (ja, ook vermoeidheid bvb). Als ge in mei al weinig last had van de ziekte, waarom zou ge dan nu een bijkomende booster nemen tegen een variant die u al besmet heeft, en wiens natuurlijke boostercapaciteiten ruimschoots genoeg is om het risico op ernstige ziekte/hospitalisatie (dat al zowiezo heel klein is met omikron) nog een ietsiepietsie lager te krijgen?
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” Laatst gewijzigd door morte-vivante : 28 september 2022 om 11:08. |
|
![]() |
![]() |