![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
edit : Bart hoopt dat na een nutteloos rondje palaveren met wat experten, iedereen finaal politiek overstag gaat en Ventilus goed zal keuren. Maar wat als Mahdi ook in dat dossier blijft op zijn punt staan ?
Laatst gewijzigd door Pandareus : 27 september 2022 om 09:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder liegt u over die 600K Vlaamse subsidie voor Engie. Die is niet voor Engie en dat werd u al eens duidelijk gemaakt. Toch blijft u moedwillig volharden in die leugen. We zouden ons de vraag kunnen stellen waarom u blijft liegen, maar het antwoord is al lang klaar en duidelijk. Blinde haat. Blinde haat die u niet toelaat om enigszins normaal in discussie te treden.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien komt het nog half goed. Maar uiteindelijk is het allemaal maar een triestige bedoening. Wat we zelf doen, doen we beter?? Vergeet het! Laatst gewijzigd door Het Oosten : 27 september 2022 om 09:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De hit and run voorzitterspolitiek, uitgevonden door De Wever toegepast op de N-VA En direcht van de eerste keer raak De zwakke rechtse Jambonregering op zijn gat. Idd een brevet van onbekwaamheid. Triestige bedoening ? Het is een princiepekwestie van geld te vergooien in het bodemloze gat van Oosterweel / Toekomstverbond of het te investeren in gezinnen en kinderen. Als ik dan toch zoveel belasting moet betalen, dan heb ik graag in ruil het pouchinellentheater dat de Vlaemsche opgevoerd heeft...ik heb er alvast van genoten.
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 27 september 2022 om 09:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Medhi wil zich inderdaad eens stellen. Als het rustige midden zich zelfs extreem gaat beginnen opstellen is het einde zoek. Veelbelovend allemaal voor de Belgische constructie.
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Minister-President
|
![]() CD&V doet aan dogma-politiek. Is het slim van hun om Groen achterna te gaan en zich vast te klampen aan onnozele dogma's? Ik denk het niet.
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Want dat is wat het onderwijs tekort komt ? Geld ? Ik denk het niet. Geld is niet het probleem. Toch niet wat betreft de dalende onderwijsresultaten.
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het zowel spijtig dat het kindergeld niet welvaartsvast wordt gemaakt door het aan de index vast te hangen als spijtig dat een zeer groot deel daarvan dan naar de kolonisten gaat. Principieel ben ik voor maar als ik naar de werkelijkheid kijk is mijn goesting over om nog verder uitgemolken te worden.
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
De kwallen-opstand, niet verwacht. De traditie van de Crevitsen, Bekes, Van Deusen, Schouwvliegertjes... had al een soort van verwachtingspatroon bij de anderen stevig doen wortelen. Die kaloten knikken ja. En kijk gisteren / eergisteren een Mahdi die de hit and run voorzitterspolitiek, uitgevonden door De Wever, geperfectioneerd hanteerd tegen die N-VA. Ze wisten niet wat ze hoorden of zagen. Jambon uitzinnig van woede. Een wat lang uitgevallen smurf die met zijn voetjes en korte beentjes waanzing op de grond stampte. Uiteindelijk razend over de vloer rolden, met rollende ogen en met zijn armjes en handjes woest op de grond beukte.... Het was gebeurd Bull's eye De Vlaesmche N-VA regering lag op haar gat en alle andere delen waar ze kon opliggen. Als ik dan toch eindeloos belasting moet betalen, dan apprecieer ik het als ik wat drama en spectakel in ruil krijg En als de rechtse Vlaemsche dan nog eens bewijst het grootste kibbelkabinet van België (en dat wil wat zeggen tussen het oneindige aantal regeringen) te zijn...dan kan het plezier niet op natuurlijk. De Vlaemsche bewijst het weer maar eens...nutteloos ! Afschaffen die handel Al zou ik het spectakel van de afgang van Jambon dan wel moeten missen hebben.
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
Maar dan ook Zelf betalen voor onderwijs Zelf betalen voor kinder-gezondheidszorg Zelf volle pot betalen voor opvang (men kan altijd opi en omi gevangen zetten met zijn jongen natuurlijk) Gewoon alles zelf betalen.... Ik zou dat helemaal durven doortrekken. Geen enkele hangmat meer. Niet werken - geen inkomen. Hobby gelijk kweken, zelf betalen.
![]() |