![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zijn niet overal zo gek om vreemdelingen kost en inwoon te geven. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Jawoll das stimmt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Rekenen was nooit mijn beste vak.
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die willen enkel biljoenen dollars verdienen en het geld investeren zodat ze nog eens biljoenen dollars opbrengen. T'zijn de landen die er niets mee te maken hebben die er weer moeten voor opdraaien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
kzien ook gaan maffen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus gaat het nu over wat er wel kan gedaan worden om de schade te beperken en herhaling te voorkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mvg P.S. Ik ga slapen, kben moe Laatst gewijzigd door sinan123 : 28 februari 2005 om 00:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Is waarschijnlijk te wijten aan "Dewinter" een gezonde europese winter. Zelfs het klimaat is tegen de moslims want hij wil die eruit vriezen ![]() T'was een grapje he ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
U bent werkelijk een verstandig mens,als u denkt dat ze het nu beter hebben dan onder de koloniale tijd. Dat wij er dan duizenden opvangen in Belgie kost dan ook geen geld waarschijnlijk,en dan spreek ik niet alleen over Congolezen hoor want die dienen wij op te vangen als ex landgenoten ;maar over duizenden anderen die hier van onze sociaal dienstbetoon komen leven,zodoende dat de pot straks leeg is en er voor onze kinderen niks meer overblijft. Dat is ook wat Bobke bedoelde, veronderstel ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Raar, want ik had het ook gezien en eerlijk gezegd: 200 km moeten fietsen met een fiets zonder remmen, soms zonder banden en pedalen in een verschroeiende hitte op bijna geen wegen, dat vindt ik alles behalve het goed hebben. Ik weet niet of u het weet, maar bij ons gaat het anders. Lading wordt opgenomen door een vorkheftruck, mooi in een camion geplaatst waarvan de chauffeur rij-uren moet respecteren, vervolgens over goede wegen rijdt tegen 90 km per uur om tenslotte zijn vracht af te laten halen door vorkheftrucks. Inderdaad, wij maar klagen dat we het slecht hebben...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
het verbaast me enorm ![]() ![]() wat mijn keuze in boeken betrefd.....misschien staat de boodschap u niet aan, maar er zijn wel degelijk problemen met de mensenrechten in een moslimland als turkije, of beter gezegd het gebrek er aan, en dit ontkennen is pure redicularisering van het probleem, als ook de blijvende ontkenning van de turkse genocide op een minderheden bevolking genaamd de armenieers, of de onterechte bezetting van cyprus misschien kan je eens gaan grasduinen in relevante sites of boeken zodat je eens een andere kant van turkije leert kennen, buiten de aantrekkelijke vakantiebrochures van het land. mijn advies sinan is het volgende haal u reukorgaan uit de jet air lectuur en ruik (lees) eens een rapport over de mensenrechten interpretatie van turkije www.rsf.fr/comp-turquie www.info-turk.be En moogt ge u afragen of het een webstek is pro propaganda voor het belang, kan ik je enkel maar teleur stellen ![]() en als je dan nog van mening bent dat het een heugelijk iets is dat turkije gaat toetreden tot de europeese unie.... Moge god ons bijstaan want het gezond verstand is verdwenen. Laatst gewijzigd door phoebe : 28 februari 2005 om 19:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wil hier niet met de ene fout een adere fout goedpraten, maar de meeste problemen van Turkije zullen in de 15 jaar durende onderhandelingen opgelost worden, niemand zei ook dat Turkije morgen moet toetreden, Mvg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Turkijke, Marokko, Afrikaanse landen, het zijn eigenlijk allemaal schone landen. En de mensen zijn er nog vriendelijker ook.
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. Laatst gewijzigd door Bakkebaard : 28 februari 2005 om 20:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
ik zal je dit zeggen voor iedereen weet wat er feitelijk gaande is is de bal al lang aan het rollen (er wordt gewerkt met heel kleine stapjes zonder dat er iemand erg in heeft.) waneer de kritiek uiteindelijk losbarst word er verwezen naar eerder genomen beslissingen en eerder gedaane beloftes, zodat men (zogezegd niet meer terug kan) beloofd is beloofd en dus onder dat voorwendsel proberen de voorstanders van een lidmaatschap van turkije de grote hindernissen zoals mensenrechten, erbantelijke economie enz.... omver te praten er zoude al te veel toezegingen gedaan zijn aan turkijedat er geen terugweg mogelijk is. (lees we hebben het beloofd en kunnen nu geen gezichtsverlies gaan leiden) een verfoeilijke salami techniek. belofte maakt schuld, zo heet dat. maar soms kan men beter een belofte breken als de gevolgen van niet breken onwerkbaar zijn. de toezegging van een lidmaatschap dateerd al van 1963 in de tijd was europa veel kleiner en hete het nog niet europese unie maar eeg Europese Economische Gemeenschap. en voor het eerste is er een veel grotere culturele verwantschap nodig dan voor het tweede. er was toen nog geen regelmanie afkomstig uit brussel die diep ingrijptin ons dagelijkse leven. en ook deed die EEG nauwelijks aan internationale politiek, want men had de NAVO hiervoor. op beider punten is de situatie wezelijk veranderd. en had al voldoende rede om op de vroegere "belofte van destijds" terug te komen. en dat; dat niet gebeurd is komt door het karakter van onze europese politici die conflicten mijden, politici die de principiele naar een werkbaar europa geografich ophoud en wat de criteria daarvoor zijn als te pijnlijk voor zich uit hebben geschoven, alles is beter dan boze gezichten.... of zoals valéry giscard d' estaing het bewoord in: "L' Europe met la Turquie en porte-�*-faux" een vraaggesprek met Sophie Lannes in geopolitique nr 69, april 2000: hoewel de meeste europeese leiders beseffen dat de turkse toetreding tot de europeese unie in feite niet comform is aan het project, en ze dat in prive kring allemaal zeggen, willen diezelfde leiders niet het risico lopen turkijen voor de borst te stuiten zodra ze in groep bijeen zijn, of in het openbaar trden. zonder dus echt akkoord te gaan keuren ze de teksten goed die hen voorgelegd worden... ze denken dat het in feite om een probleem gaat dat zich niet onmiddelijk of in de praktijk nooit zal stellen(met andere woorden...hmm vul zelf maar in) ze zien dus de noodzaak niet in om risico's te nemen die hen enige vijandschap kunnen bezorgen. regelmatig worden we er aan herinnerd dat turkije een lidstaat is als een andere en dus als zodanig diend behandeld te worden. turkije gedraagd zich niet als een normaal kandidaat nog nooit werd er zoveel druk uitgevoerd om te kunnen toetreden tot de europeese unie, nog nooit werd een dergelijke agressiviteit tentoongespreid (waarbij ik zo mijn bedenkingen heb bij de rol van de verenigde staten omtrend dit onderwerp) Turkse gezagdagers stellen hun eisen, stellen zich zelf voor als slachtoffer van europeese onverdraagzaamheid (ocharme foltering is toch de normaalste zaak van de wereld, onderdrukking....) ze schuwen geen regelrechte bedreigingen en chantage om toe te kunnen treden. |
|
![]() |
![]() |