![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nou, sowieso zou indien men door scepsis overtuigd is van geen match toch die DNA-test moeten afleggen. Beide partijen stemmen immers in.
Vaak blijken de schijnbaar gekste ideeën toch waar te zijn. Dat niet tegenhouden door overdreven overtuigdheid. Laatst gewijzigd door Weyland : 23 februari 2023 om 14:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Er bestaan volwassen vrouwen die verkracht zijn geweest en zich niets ervan herinneren, maar de daad werd vastgelegd per camera. Dit zonder gedrogeerd geweest te zijn.
Waarom zou Julia haar trauma's niet kunnen zijn vergeten? Dat is dus,een beschermingsmechanisme, he? Sorry, genoegen nemen met een ondervraging is niet genoeg en iedere betrokkene stemt in met een DNA-test. Geen reden om er tegen te zijn. Laatst gewijzigd door Weyland : 23 februari 2023 om 14:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat ook wel dat de juiste vragen naar haar toe al voor een mogelijke oplossing zouden kunnen zorgen en inderdaad wie weet is die DNA test dan niet meer nodig?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 23 februari 2023 om 14:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze 22 is, dan kan ze onmogelijk Maddie zijn. Als men haar wijsgemaakt heeft dat ze 22 is, natuurlijk wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja kijk, Polen is een heel katholiek land. Zijn daar dan geen foto's van haar als zesjarige op haar eerste communie ? Dat zou al wat beter moeten lijken op de 4 jaar foto denk ik.
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ? Is men er al uit ? Hoe lang duurt zo'n DNA-gedoe ?
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In crimi series op TV duren die tests niet al te lang maar in real life????
DNA testen De vraag: "Juffrouw, kan u ons iets meer vertellen over waar u gezeten hebt, wat u meegemaakt heeft? Tijdelijk geheugenverlies inroepen op haar leeftijd???
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 24 februari 2023 om 12:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Poolse is niet Maddie, het was altijd haar grote droom om beroemd te worden.
Bron: HLN 24 feb 2023 17h51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Heb het al eerder geschreven in dit draadje dat deze jonge vrouw er absoluut slecht uitzag. Het filmpje van haar op HLN bij het bovenstaand artikel bewijst het duidelijk.
Hopelijk bekommerd iemand zich om haar, hoewel ze er zelf ook moet voor openstaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nu ja, de ouders zelf hebben dus wel fotobewijs enz... Jammer voor de ouders van Madeleine.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe gek ben je dan als je zoiets doet?? Serieus iets mis met dat Poolse meisje. p.s. Ik geloofde het al van in het begin niet.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 26 februari 2023 om 18:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik achtte het ook onwaarschijnlijk, maar ik heb vaak genoeg mensen wegens 'nuchterheid' dingen hebben weten missen die toch waar bleken. Gelukkig hebben ze de denkpiste toch lang genoeg opengelaten.
Mijn fout: Ik had haar echte Poolse ouders moeten afwachten die zich er zeker tussen zouden mengen en onderdeel van het onderzoek zijn. Zij hebben foto's van haar geboorte. Ik geloof de Poolse authoriteiten hier, dus ja, dat is dat dan. Ik wel alleen geen waarheden verloren zien gaan door valse nuchterheid. Al vaak genoeg mensen onterecht voor gek verklaar geweten. De geschiedenis staat er ook bol van. Ergens was het ook een soort hoop. We weten immers wat het meest waarschijnlijke lot van Maddie geweest moet zijn. ![]() Laatst gewijzigd door Weyland : 26 februari 2023 om 18:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wordt vervolgd: https://www.dailystar.co.uk/news/wor...e-29442672.amp
Ze zit nu in Californië en heeft inmiddels haar DNA afgestaan ter onderzoek. Benieuwd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() DNA bewijs is geleverd. Ze is niet Brits. Pweu pweu pweuuuuu.
![]() |
#97 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ze blijkt typisch Pools te zijn. Daarom moest ze naar de VS verhuizen.
![]() Laatst gewijzigd door Weyland : 5 april 2023 om 09:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat was dan de bedoeling ?
|
![]() |
![]() |