![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar ik denk dat dit een verliezende strategie is. De zoveelste boemerang. Herinner u hoe men Rusland economisch ging ten gronde richten. Daarvan overtuigde men de Duitsers. Dat was ook een boemerang. De VS lacht er zich een breuk mee. Wat een slag sloegen ze ten koste van Europa. Voorlopig. Laatst gewijzigd door Bach : 27 februari 2023 om 14:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
|
![]() Citaat:
Dylan geeft er een scherpe song over gemaaktbin 1963. Er is nog niets veranderd sindsdien. https://m.youtube.com/watch?v=JEmI_FT4YHU Zonder de VS inmenging was het nu geen oorlog in Europa. Dat is mijn overtuiging. Laatst gewijzigd door Bach : 27 februari 2023 om 14:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
|
![]() Citaat:
En ik vrees dat in de geopolitiek er dan niet gekozen wordt voor de zwakker kant. Dus ik meen eerder dat zij géén concurrentie zullen dulden, ook al betekent dat hun eigen ondergang.
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
Zie mijn andere draad "barbaren aan de poort." De hegemon is aan het strijden om te overleven, en het ontziet daarbij niets of niemand.
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
In ieder geval dat is de vrees van degenen die je niet mag vernoemen. Maar ze vergissen zich met hun harde hand. Ze zetten zichzelf op voor implosie. Te beginnen in het zuiden. Niet voor niets dat "open Society" (lol) Soros staat te roepen voor regime change in Indië. En Soros is niet om mee te lachen. Dat is meer dan zomaar een oligarch. Die is bijna als een staat op zich aanwezig op een oorlogsconferentie, in München bv. Heimwee naar de controle van koloniale tijden gaat aan de afgang vooraf. Laatst gewijzigd door Bach : 27 februari 2023 om 14:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben er 100% zeker van dat de al bij al vrij machtige 'haviken' in de VS véél verder wilden/willen gaan dan dat. Uiteraard kan ik mij altijd vergissen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is universeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
Moest de aarde een petri dish zijn gebaseerd op uw waarden zou dat vrij vlug uitgestorven zijn, logischerwijze. Wie weet zijn we wel een petri dish van een of andere entiteit. Laatst gewijzigd door Bach : 27 februari 2023 om 15:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() Over waarden gesproken. Het westen poogt haar bipolaire wereld op te bouwen rond een waardendiscours. Denk aan het vage 'rules based order' en het 'democratiën' tegenover 'autocratiën' argument. Iets dat vrij algemeen aanvaard wordt in het westen als overeenkomstig de realiteit en de vermoede prioriteiten in de wereld (een vergissing mijns inziens, maar dat vergt een hele discussie).
Wat ik hier wil zeggen daaromtrend is dat Putin in zijn meest recente toespraak er ook een ideologisch conflict van maakt, maar dan eerder een van traditionele waarden tegenover decadente westerse waarden. En ik zou niet zomaar durven beweren dat dat discours minder zal resoneren in de wereld dan het westerse discours dat uiteindelijk in de praktijk van het gedrag van dat zogenaamde 'westen' toont een illusie te zijn. Laatst gewijzigd door Bach : 27 februari 2023 om 15:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als vrij voorzichtige aanhanger van 'decadente westerse waarden' als daar zijn 'burgerrechten', 'democratie', 'rechtsstaat', 'scheiding der machten', 'vrijheid van meningsuiting', 'vrijheid van onderzoek', 'vrijheid van vereniging', ... en in mijn hoedanigheid van kritisch én politiek-correct lid van "de LGBTQ+-gemeenschap" - dus niet van de 'woke'-bende! - verkies ik uiteraard dat Putin (en véle anderen met hem) hun 'traditionele waarden' voor zichzélf houden, VOORAL als die 'traditionele waarden' a.h.w. dwingen tot 'martelaarschap' of een 'speciale militaire operatie'. Dat ik ter verdediging & vrijwaring van hogervermelde 'decadente waarden' tot nu toe op NIEMAND ANDERS beroep kon/kan doen dan het vermaledijde Westen bedroeft mij ergens wel.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fijn om lezen dat onze machthebbers nog geen zak geëvolueerd zijn in vergelijking met 2000 jaar geleden.
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
Laat dat nu net het probleem zijn. Die rechten worden des te meer en des te harder vertrappeld, met elke passerende dag. Of bent U "de maatregelen" al vergeten??? We hebben verdorie ne rijke, rare zuid-afrikaan nodig om met de neus op de feiten te worden gedrukt.
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() Dan wordt het hoge tijd voor iets anders.
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Informatie reist de wereld rond aan een snelheid van 300.000 kilometer per seconde. De omtrek van de aarde is 40.000 kilometer.
Voor wie iets anders vraagt is dat al heel wat.
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wellicht zal ik binnen afzienbare tijd op helemaal niemand meer kunnen rekenen om ze te helpen verdedigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Parlementslid
|
![]() Hier en daar lijkt dat plan deugdelijk. De enige reden van dit plan is Oekraïne naar de onderhandelingstafel te brengen zodat 1. Poetin tijd krijgt en 2. Het Oekraïnse offensief er niet of laat komt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zoals perfect verwacht ook oputin schiet de chineesjes af
wat dacht je puntje 1 is onverteerbaar, officieel vind hij de tijd nog niet rijp jajaj https://www.businessinsider.com/russ...true&r=US&IR=T |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|