![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen in nood moeten gewoon geholpen worden. Dat daklozen in ons land misschien ook wat meer aandacht moeten krijgen is een andere discussie maar dat wil niet zomaar zeggen dat we ergens anders mensen niet hoeven te helpen. Over egoisme gesproken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door illwill : 29 december 2004 om 13:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() Ik heb zo het vies voorgevoel dat het uiteindelijk om enkele honderdduizenden zal gaan...
Laatst gewijzigd door Chipie : 29 december 2004 om 14:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#92 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En jongens toch, 70.000 doden. En ze blijven maar tellen. Hartverscheurende beelden op televisie. Het toont dat er met moeder Natuur niet te lachen valt. En het maakt niet uit of het westerlingen zijn,moslims,blanken,zwarten,gelen,... Gewoon verschrikkelijk. Als dit de mens niet raakt, wat dan wel?
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de wereld is al overbevolkt, vooral in zuid-azië. en als er toch doden moeten vallen, dan liever zij dan wij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Als het geen grap was. Dan hoop ik dat u morgen doodgereden wordt. We zijn al met teveel mensen die redeneren als u. Liever gij dan wij. Wereld is toch al overbevolkt, ook hier in België
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
bovendien hebben de meeste van die landen hun kolonisatoren integraal buitengebonjourd, maar als ze denken wat geld te kunnen innen, dan kunnen ze wel es lief kijken.
![]() |
![]() |
#96 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
versta me niet verkeerd: ik ben er niet tegen dat je andere volkeren helpt, maar niet ten koste van je eigen land. omgekeerd hoeven wij toch ook nooit hulp te verwachten?
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
en die alcohol wordt veelal gebruikt om zich vanbinnen te verwarmen, wat niet wil zeggen dat het voor hen ook niet verslavend werkt..
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bakkebaard, ik ben ook van die mening togedaan dat er veel te veel mensen op deze wereld zijn. En ik heb al lang de beslissing genomen mijn ding daartegen te doen.
Ik ben niet hypocriet, en plant me moedwillig niet voort. Langs de andere kant, wens ik niemand de dood toe.Maar ben ook niet hypocritisch verdrietig indien het wel gebeurd. We moeten nog lang kunnen leven op moeder aarde, en met 6miljard + is dat niet te doen. Trouwens, wat is nu 70 000 of zelfs 150 000 doden op 6 000 000 000?
![]() |
#100 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat wij omgekeerd geen hulp moeten verwachten is nog zo'n dooddoener. Als 1 van de welvarendste regio's (misschien wel de nummer1) die nog nooit een natuurramp op grote schaal heeft meegemaakt is het nogal logisch dat wij weinig hulp moeten verwachten. Wij kunnen best wel zonder. Laatst gewijzigd door alpina : 29 december 2004 om 15:04. |
|
![]() |
![]() |