![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
https://fr.wikipedia.org/wiki/Les_no...e_les_emmerder
![]() |
![]() |
#82 |
|
![]() https://www.zerohedge.com/geopolitic...ng-third-night
Eigenlijk is dit een volksopstand, alleen niet door het "eigen" volk. Het is een cultuur in een cultuur geworden. Het toont de absolute leugen van "multiculturaliteit" aan, en hen die deze multicul door onze strot geramd hebben verdienen niets meer dan lantaarnpalen.
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moslims zijn inderdaad geen ras. Het zijn aanhangers van een onverdraagzame totalitaire ideologie die West Europa van binnenuit aan het aanvallen zijn. Dit is nog maar het begin
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit de grond van mijn hart: het zal me aan mijn reet roesten. Nahel was an accident waiting to happen en hij heeft zijn karma vroeger dan later ontmoet. Mijn gedachten gaan uit naar de slachtoffers van de rellen en plunderingen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het blijft crapuul, maar ze zouden zich in Frankrijk toch eens moeten afvragen of het normaal is dat er zoveel ‘miserables’ zijn.
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bussen vernielen, auto's vernielen , scholen, winkels en bedrijven. Om de armoede tegen te gaan ja ?
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() Ik heb zo geen auto als die "pizzabezorger". Niemand die ik ken heeft zo een auto.
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Gij noemt een 17 jarige die met een Mercedes AMG rodeo rijdt in de stad iemand die niks heeft ??? ![]() Ik reed op mijn 17 rond met een oude Honda Amigo op sandalen ![]() En om iets te hebben moet je er ook iets willen voor doen....beetje studeren bijvoorbeeld dat kan toch gratis in Frankrijk dacht ik in plaats van de boel op stelten te zetten of de leraars een paar petsen te geven Of als studeren niet echt gaat kan je nog steeds een vak leren (knelpuntberoepen genoeg).....maar ook dat lijkt die gangsters die volgens U toch niks hebben weinig of totaal niet te interesseren De waarheid is dat het steeds moeilijker aan het worden is om samen te leven met die Islam die naar mijn gevoel steeds extremer is aan het worden en als Brusselaar weet ik beetje waarover ik het heb. Die jongens zijn gewoon heel gefrustreerd .....dat geloof is hun probleem . Ze willen gelovig blijven maar moeten opboksen tegen een westerse samenleving met heel tegenstrijdige waarden en normen. Vooruit doe nog eens een poging om ons aan het lachen te krijgen ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 juni 2023 om 20:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja als je dood bent is relschoppen nogal moeilijk.
![]() ![]() Vooruit doe nog een poging ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 juni 2023 om 20:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 30 juni 2023 om 20:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dacht morgen naar Roubaix te gaan maar zal beter wat uitstellen. Gebouwen zijn uitgebrand en ingestort en overal liggen wrakken van verbrande auto's en winkels kapotgeslagen en geplunderd.
Toevallig heeft Roubaix één van de hoogste percentages moslims in Frankrijk. Ze zijn toch zo kansarm de sukkels. Ik wil alle moslims niet over dezelfde kam scheren. Ik ken er waar ik zelf goed mee kan omgaan. Maar dat plunderend crapuul maakt daar geen deel van uit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat betreft Nahel (dit is mijn mening, geen bewijs ervoor). Ik denk dat het een boefje in wording was die samen met zijn ‘vrienden’ een dikke Mercedes huurde om te gaan streetracen. En zijn dood werd aangegrepen door de ‘have nothings’ om hun frustratie bot te vieren. Zijn dood was gewoon een trigger.
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb nog niemand van de vele rijke Arabische families in Parijs intra muros zien meevechten. de gemiddelde Saoedische sjeik in het 16e arr is hier echt niet blij mee. |
|
![]() |
![]() |