Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 juni 2023, 16:38   #81
gunter5148
Perm. Vertegenwoordiger VN

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Die krijgen bevelen van hogerhand. Ik vind het trouwens schijnheilig van Macron en Co dat ze de politieman zo hard aanpakken, pure schijnheiligheid met de hoop dat dit het crapuul gaat kalmeren.
Die politie werkt dagelijks in een quasi oorlogszone waar het crapuul de baas is.
Dat is trouwens geen manifestatie meer maar terreur. Wat heeft winkels plunderen en alles in brand te steken nog te maken met manifestatie?
Macron zou dat crapuul eens moeten "emmerder" hé.

https://fr.wikipedia.org/wiki/Les_no...e_les_emmerder
Oud 30 juni 2023, 16:42   #82
gunter5148

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

https://www.zerohedge.com/geopolitic...ng-third-night

Eigenlijk is dit een volksopstand, alleen niet door het "eigen" volk.

Het is een cultuur in een cultuur geworden.

Het toont de absolute leugen van "multiculturaliteit" aan, en hen die deze multicul door onze strot geramd hebben verdienen niets meer dan lantaarnpalen.
Oud 30 juni 2023, 16:47   #83
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Die krijgen bevelen van hogerhand. Ik vind het trouwens schijnheilig van Macron en Co dat ze de politieman zo hard aanpakken, pure schijnheiligheid met de hoop dat dit het crapuul gaat kalmeren.
Die politie werkt dagelijks in een quasi oorlogszone waar het crapuul de baas is.
Dat is trouwens geen manifestatie meer maar terreur. Wat heeft winkels plunderen en alles in brand te steken nog te maken met manifestatie?
Die schijnheiligheid duurt al sinds 2005 toen toenmalige minister van binn. zaken en toekomstige president Sarkozy de gevleugelde woorden uitsprak tegen de geplaagde bevolking van Argenteuil : "On va vous débarrasser de la racaille". Later werd hij president, en is er van zijn voornemen niks meer in huis gekomen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2023, 16:48   #84
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky Bekijk bericht
Uiteraard is dat geen rassenkwestie. Dat is een klasse-kwestie.
Er is alleen wel verdacht veel overlap tussen zwart & arm / en wit & rijk
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2023, 16:51   #85
Vette Pois(s)on

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Macron zou dat crapuul eens moeten "emmerder" hé.

https://fr.wikipedia.org/wiki/Les_no...e_les_emmerder
deed dat voor zijn liefje
Oud 30 juni 2023, 17:56   #86
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Arme mensen die niets te verliezen hebben, en zo zijn er wel wat.
Moslims zijn inderdaad geen ras. Het zijn aanhangers van een onverdraagzame totalitaire ideologie die West Europa van binnenuit aan het aanvallen zijn. Dit is nog maar het begin
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2023, 19:13   #87
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Uit de grond van mijn hart: het zal me aan mijn reet roesten. Nahel was an accident waiting to happen en hij heeft zijn karma vroeger dan later ontmoet. Mijn gedachten gaan uit naar de slachtoffers van de rellen en plunderingen.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2023, 19:20   #88
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Arme mensen die niets te verliezen hebben, en zo zijn er wel wat.
Uiteraard, om zo te gaan rellen en vernielen, dat zijn mensen die niks meer hebben. Hun redenering is simpel: wij hebben niks, dus we maken alles kapot.
Het blijft crapuul, maar ze zouden zich in Frankrijk toch eens moeten afvragen of het normaal is dat er zoveel ‘miserables’ zijn.
Oud 30 juni 2023, 19:21   #89
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Die zal volgens mij ook nog eens hopen op een fikse schadevergoeding. Tja marginalen en geboefte ....

Frankrijk en zijn (moslim) crapuul zijn me al wel langer als vandaag bekend.

Ik ken paar mensen die steden als Parijs en Marseille ondertussen al zijn ontvlucht en naar het buitenland zijn verhuisd. Begrijp niet hoe fiere landen als Frankrijk dat allemaal zo ver hebben laten komen.

Wie zich het Frankrijk herinnert uit de jaren 60 en 70 kan alleen maar intriest worden

Naar Frankrijk ging je om te lachen en de gemoedelijkheid. De tijden van Bourville en Fernandel liggen mijlen achter ons
Die evolutie is definitief ingezet door Jos Gheysels en zijn gelijken in België en in het buitenland.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2023, 19:29   #90
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Uiteraard, om zo te gaan rellen en vernielen, dat zijn mensen die niks meer hebben. Hun redenering is simpel: wij hebben niks, dus we maken alles kapot.
Het blijft crapuul, maar ze zouden zich in Frankrijk toch eens moeten afvragen of het normaal is dat er zoveel ‘miserables’ zijn.
werken en/of studeren kan helpen. En je hoeft geen 5 Phd's hebben om geld te verdienen, als je 2 handen hebt die ge desnoods wilt "vuil" maken. Natuurlijk als ge verwacht dat alles je in de schoot moet geworpen worden, loopt het slecht af.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2023, 19:47   #91
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik geloof er niks van. Heb je de beelden gezien ? Adolescenten/tieners die op hun gemak juwelen roofden. Of een kamionet die volgeladen werd met buit uit een supermarkt. enz.....
Bussen vernielen, auto's vernielen , scholen, winkels en bedrijven. Om de armoede tegen te gaan ja ?
Oud 30 juni 2023, 19:49   #92
Karel Martel B

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Er is alleen wel verdacht veel overlap tussen zwart & arm / en wit & rijk
Ik heb zo geen auto als die "pizzabezorger". Niemand die ik ken heeft zo een auto.
Oud 30 juni 2023, 19:49   #93
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Soms lijk jij me de grapjas van dienst

Gij noemt een 17 jarige die met een Mercedes AMG rodeo rijdt in de stad iemand die niks heeft ??? Had dat crapuul honger of dorst misschien ? Of geen kleren aan zijn lijf ?? Zou hij geen telefoontje hebben gehad ?? Zat hij op zijn blote voeten in die sportwagen of op Air Nikes ??

Ik reed op mijn 17 rond met een oude Honda Amigo op sandalen

En om iets te hebben moet je er ook iets willen voor doen....beetje studeren bijvoorbeeld dat kan toch gratis in Frankrijk dacht ik in plaats van de boel op stelten te zetten of de leraars een paar petsen te geven

Of als studeren niet echt gaat kan je nog steeds een vak leren (knelpuntberoepen genoeg).....maar ook dat lijkt die gangsters die volgens U toch niks hebben weinig of totaal niet te interesseren

De waarheid is dat het steeds moeilijker aan het worden is om samen te leven met die Islam die naar mijn gevoel steeds extremer is aan het worden en als Brusselaar weet ik beetje waarover ik het heb. Die jongens zijn gewoon heel gefrustreerd .....dat geloof is hun probleem . Ze willen gelovig blijven maar moeten opboksen tegen een westerse samenleving met heel tegenstrijdige waarden en normen.

Vooruit doe nog eens een poging om ons aan het lachen te krijgen

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 juni 2023 om 20:07.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2023, 20:06   #94
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Soms lijk jij me de grapjas van dienst

Gij noemt een 17 jarige die met een Mercedes AMG rodeo rijdt in de stad iemand die niks heeft ??? Had dat crapuul honger of dorst misschien ? Of geen kleren aan zijn lijf ?? Zou hij geen telefoontje hebben gehad ?? Zat hij op zijn blote voeten in die sportwagen of op Nike Airs ??

Ik reed op mijn 17 rond met een oude Honda Amigo op sandalen

En om iets te hebben moet je er ook iets willen voor doen....beetje studeren bijvoorbeeld dat kan toch gratis in Frankrijk dacht ik in plaats van de boel op stelten te zetten of de leraars een paar petsen te geven

Of als studeren niet echt gaat kan je nog steeds een vak leren (knelpuntberoepen genoeg).....maar ook dat lijkt die gangsters die volgens U toch niks hebben weinig of totaal niet te interesseren

De waarheid is dat het steeds moeilijker aan het worden is om samen te leven met die Islam die naar mijn gevoel steeds extremer is aan het worden en als Brusselaar weet ik beetje waarover ik het heb. Die jongens zijn gewoon heel gefrustreerd .....dat geloof is hun probleem . Ze willen gelovig blijven maar moeten opboksen tegen een westerse samenleving met heel tegenstrijdige waarden en normen.

Vooruit doe nog eens een poging om ons aan het lachen te krijgen
Nahel is geen van de relschoppers.
Oud 30 juni 2023, 20:08   #95
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nahel is geen van de relschoppers.
Ja als je dood bent is relschoppen nogal moeilijk.

Vooruit doe nog een poging

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 juni 2023 om 20:09.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2023, 20:11   #96
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Ik geloof er niks van. Heb je de beelden gezien ? Adolescenten/tieners die op hun gemak juwelen roofden. Of een kamionet die volgeladen werd met buit uit een supermarkt. enz.....
Bussen vernielen, auto's vernielen , scholen, winkels en bedrijven. Om de armoede tegen te gaan ja ?
De linkse volksverraders hebben daar allemaal geen problemen mee. Het zal uiteraard de schuld zijn van degenen die iets willen maken van hun leven en er voor werken. Dat uitschot wil gewoonweg niet werken en zijn de schuld van hun eigen 'miserie'. Laffe loosers. Natuurlijk zal links hen pamperen, want het zijn tenslotte hun (toekomstige) kiezers. Wat zouden we toch een mooie leefwereld hebben zonder dat, vooral islamitisch, uitschot.. In hun ogen zijn wij, ongelovigen, untermenschen waar zij totaal geen respect voor hebben. Hoelang moeten wij dit nog allemaal verdragen ....

Laatst gewijzigd door Lukkas : 30 juni 2023 om 20:13.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2023, 20:15   #97
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Dacht morgen naar Roubaix te gaan maar zal beter wat uitstellen. Gebouwen zijn uitgebrand en ingestort en overal liggen wrakken van verbrande auto's en winkels kapotgeslagen en geplunderd.
Toevallig heeft Roubaix één van de hoogste percentages moslims in Frankrijk. Ze zijn toch zo kansarm de sukkels.
Ik wil alle moslims niet over dezelfde kam scheren. Ik ken er waar ik zelf goed mee kan omgaan. Maar dat plunderend crapuul maakt daar geen deel van uit.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2023, 20:26   #98
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja als je dood bent is relschoppen nogal moeilijk.

Vooruit doe nog een poging
Dat heeft geen zin omdat je denkt dat ik dingen zei die ik niet zei.

Wat betreft Nahel (dit is mijn mening, geen bewijs ervoor). Ik denk dat het een boefje in wording was die samen met zijn ‘vrienden’ een dikke Mercedes huurde om te gaan streetracen.

En zijn dood werd aangegrepen door de ‘have nothings’ om hun frustratie bot te vieren. Zijn dood was gewoon een trigger.
Oud 30 juni 2023, 20:39   #99
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Dat heeft geen zin omdat je denkt dat ik dingen zei die ik niet zei.

Wat betreft Nahel (dit is mijn mening, geen bewijs ervoor). Ik denk dat het een boefje in wording was die samen met zijn ‘vrienden’ een dikke Mercedes huurde om te gaan streetracen.

En zijn dood werd aangegrepen door de ‘have nothings’ om hun frustratie bot te vieren. Zijn dood was gewoon een trigger.
Verander het boefje in wording naar minderjarige crimineel, en je zit een stuk dichter in de buurt.
Oud 30 juni 2023, 21:13   #100
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Moslims zijn inderdaad geen ras. Het zijn aanhangers van een onverdraagzame totalitaire ideologie die West Europa van binnenuit aan het aanvallen zijn. ....
De rellen zijn ras en klasse gestuurd.

Ik heb nog niemand van de vele rijke Arabische families in Parijs intra muros zien meevechten.

de gemiddelde Saoedische sjeik in het 16e arr is hier echt niet blij mee.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be