![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
wel eventueel als onafhankijke, en lijsttrekker van centrum-rechts front van CD&V, VLD, N-VA en LA bij de gemeenteraadsverkiezingen van 2006. Of met sommige van voorgenoemde partijen. Laatst gewijzigd door Clemens : 5 februari 2005 om 12:42. |
|
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mij niet gelaten.. Alsem cordon doorbreekt heeft hij zijn bijdrage geleverd (schuld gedaan zo een beetje als diene Moor). De politieke genialiteit van de n-va leden op dit forum stupefieert mij waarlijk.
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 5 februari 2005 om 13:41. |
|
![]() |
![]() |
#84 |
Europees Commissaris
|
![]() Kunst verzacht de zeden en afbeeldingen zeggen soms meer dan woorden. Uw link naar dit hier behandelde item, nl. "De terugkeer van de verloren zoon" van de Nederlandse grootmeester Rembrandt V.R. was een voltreffer. Met groeten van robert t.
|
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Politiek is in Vlaanderen één grote VDAB geworden voor mensen met een groot ego en weinig talent. Enfin dat is toch mijn mening maar het is toch onvoorstelbaar wat voor een postjeskermis politiek de laatste jaren is geworden bij alle grote partijen.
|
![]() |
![]() |
#86 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als ik zie hoe de n-va Storme aanpakte, denk ik niet dat er plaats is voor mensen zoals Coveliers (die ook wel hele trappen lagers staat in mijn aanzien).
#87 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Staat de N-VA niet recht in haar schoenen als ze zegt, dat iemand die oproept op een andere partij te stemmen, niet in het partijbestuur plaats hoort? Laatst gewijzigd door giserke : 5 februari 2005 om 17:09. |
|
![]() |