![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Bij nieuwe verkiezingen zou u stemmen op? | |||
CD&V N-VA |
![]() ![]() ![]() |
26 | 18,18% |
VLAAMS BELANG |
![]() ![]() ![]() |
71 | 49,65% |
VLD Vivant |
![]() ![]() ![]() |
12 | 8,39% |
sp.a-spirit |
![]() ![]() ![]() |
6 | 4,20% |
GROEN! |
![]() ![]() ![]() |
9 | 6,29% |
Andere |
![]() ![]() ![]() |
16 | 11,19% |
Ongeldig |
![]() ![]() ![]() |
3 | 2,10% |
Aantal stemmers: 143. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() Mijn voorkeur gaat momenteel naar het VB.
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#83 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#85 |
Minister
|
![]() én zieltjes winnen (onder elkaar). Dat blijft ook heel belangrijk. Anders loopt de kerk leeg; vallen de mensen van hun geloof.
![]() La Princessa, zin om een opvanghuis voor ex-VB'ers op te starten? Want die mensen hebben serieuze sociale bijstand nodig, na zichzelf zo lang te hebben verwijderd van de maatschappij.. ![]()
Laatst gewijzigd door Mephisto : 19 maart 2005 om 17:33. |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() Mijn zieltje wordt niet gewonnen op een forum.
Maar op het echte politieke toneel. Daarnet nog een interessant debat gezien in 'terzake'. Met Van Delannotte en Van Den Broecke. Om verkiezingen te vermijden willen die alles slikken. Zelfs hun moeder verkopen denk ik. Met alle Chinezen... Maar niet met Don Quichote. |
![]() |
![]() |
#87 |
Partijlid
|
![]() Mijn voorkeur qua partij gaat uit naar het Belang.
Maarre ik stem sowieso op mensen, dusseu ik vrees dat het volgende keer niet het Belang gaat worden...
#88 |
Minister-President
|
![]() tja gemeenteraardsverkiezingen zijn soms anders maar voor het Vb stem ik altijd er zijn in men gemeente niet bepaald andere figuren die me kunenn overtuigen.
|
![]() |
![]() |
#89 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#90 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
#91 |
Minister-President
|
![]() Dedecker is de grootste breedsmoelkikker die er is. En de vld is de meest nefaste partij voor vlaanderen die er bestaat. Tsjonge dedecker die ging zelfs lopen in de senaat toen over de wet over partijfinanciering( gericht tegen het VB) moest gedebateerd worden, coveliers moest het vuile werk opknappen... Dus zwijgt me van dedecker Wat heeft hij gedaan om het vreemdelingenstemrecht , snelbelgwet etc teegn te houden. Die man is zelfs voorstander van de toetreding van turkije.
Af en toe een franke tuit opzetten , maar steeds anti-vlaams en pro paars stemmen en als hij z'n nek zou kunenn uitsteken dan blijft hij weg om verhofstadt en somers niet voor het hoofd te stoten. Hoe kan je nu voor een partij stemmen die geen breekpunten kent en waarbij enkel het ecnomische een rol speelt , verhofstadt en co die willen zelfs marokko bij de EU... ik heb sympathie voor een plaatselijke groene , maar daarom ga ik er nog niet voor stemmen hé, als die partij lijnrecht tegenover mijn standpunten ingaat. Laatst gewijzigd door ilfalco : 19 maart 2005 om 22:12. |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#93 |
Partijlid
|
![]() Pro paars? Misschien dat hij daarom bij de VLD zit he!
![]()
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#95 |
Minister-President
|
![]() Ik stem nog liever op Groen dan op de VLD....
Laatst gewijzigd door ilfalco : 19 maart 2005 om 22:17. |
![]() |
![]() |
#96 |
Partijlid
|
![]() [font=Arial][size=3]Ik absoluut niet
![]() [font=Arial][size=3]Als er één partij is voor wie ik nooit zou stemmen, dan is dat Groen! wel.[/size][/font] [font=Arial][size=3]Als ik niet voor het Belang stem, stem ik sowieso voor de VLD[/size][/font]
#97 |
Minister-President
|
![]() Ik bedoel maar dat groen geloofwaardiger is en rechtlijniger dan de VLD. Wil jij turkije bij de EU?? Tunesie bij de Eu??? Pro snelbelg terrorist wet??? pro vreemdelingenstemrecht??? Pro uitbreiding van brussel als prijs voor b-h-v... dat krijg je et de VLD.
Als het VB niet zou bestaan dan zou ik n-va stemmen in zoverre dat ze alleen op zouden komen uiteraard. Op de cdenv stem ik nooit , daar zitten veel mensen van Bplus enzo bij en de greep van het ACW-ACV op die partij is veel te groot. |
![]() |
![]() |
#98 |
Partijlid
|
![]() [font=Arial][size=3]Ja, Groen! is rechtlijniger, dat is een feit.[/size][/font]
[font=Arial][size=3]Maar hun rechtlijnigheid staat gewoon haaks tegenover mijn overtuigingen.[/size][/font] [font=Arial][size=3]Bovendien is de VLD meer dan alleen de snelbelgwet, het migrantenstemrecht en Turkije bij de Europese Unie.[/size][/font]
#99 |
Minister-President
|
![]() ja spijtig genoeg is het ook nog synoniem voor vlaams verraad en pest voor vlaanderen... En van die belastingverlaging heb ik eerlijk gezegd ook nog niet veel gemerkt. Wel veel nieuwe taksen. En uit een studie blijkt dat het in vlaanderen 38 dagen duurt om een bedrijf op te richten ... tegen max 11 in nederland. En op ethisch vlak zijn ze een beetje zoals spirit.
|
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() VLD is de schande van Vlaanderen.
Wat hebben zij gerealiseerd van hun oppositietaal van vroeger? Verhofstadt met zijn burgermanifesten? Niks,nada,noppes. We zien hem ook opvallend weinig de dingen verklaren op tv. Verdwijnt als een dief in de nacht. Ik vind het eigenlijk onbegrijpelijk dat zij op de peilingen nog zo hoog scoren. Zijn die aanhangers gek of zo? |
![]() |