![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#82 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Kansen genoeg maar ge moed daarvoor wel de prof of meester geen lappen rond zijn oren geven of constant de slimmerik uithangen in de les. Zoals ik al zij mogelijkheden genoeg maar ge moet willen. Kun je de landstalen niet? Waarom kom je dan in Belgie werk zoeken? Wil je tog iets leren ga dan naar de VDAB. Trauwens ten tijde van Waterslag kon je mij dat doen geloven we zijn nu wel uit de mijnen geraakt he. Laatst gewijzigd door Azal : 25 maart 2005 om 18:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#84 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Islam staat in geschriften... Of men al dan niet overweg kan met holebi's is een persoonlijke zaak, maar betrek de Islamitische religie er niet bij. Als je het emotioneel niet aan kan wat ik schrijf.... niemand verplicht je om het te lezen. Dat is toch geen reden om onmiddelijk mijn oprechtheid in vraag te stellen. Ik reageer toch ook niet over-emotioneel door te staan roepen en schreeuwen als een kind dat je geen turk zou zijn, gewoon omdat ik niets beters heb om te antwoorden op wat je zegt. Wat betreft ik vind dat Vlaamse meisjes/vrouwen gratis seksvriendinnetjes zijn, ik zeg louter mijn infinetisemaal kleine mening gebaseerd op m'n eigen ervaringen. Je hoeft er niet mee akkoord te gaan. Of zeg je eigen mening erover. Jeezh!
![]() |
![]() |
#85 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#86 |
Burger
|
![]() Toch zeg ik u dat al wie echt inspanning doet aan werk geraakt. Maar ik geloof niet dat het in deze topic over werk ging
![]() Trauwens de belg heeft ook kansen waarom staat hij dan op den dop? Daar moeten we ons over buigen. Nationalitijd heeft geen belang zolang je echt wil werken is er altijd wel werk maar zonder taal en degelijke schooling zal het niet lukken. Om een degelijke schooling te krijgen moet je naar school gaan en een diploma halen. Of ge nu gebuist zijd voor nederlans of niet zolang het maar lukt om dat diploma te halen of op zijn minst een getuigschrift. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Begin dan maar alvast met een cursus te volgen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Maar het verschil tussen u en mij is dat ik respect heb voor vrouwen wat jij niet kan zeggen. Uw uitspraken zijn gelijk aan discriminatie tegenover vrouwen. (beledeging van vrouwen in het algemeen) Want gij verondersteld een moslima als rijn tot dat gij er me kunt trauwen (zijn goesting doen). Ik beschouw een vrouw als mens niet als object van lust. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Azal : 25 maart 2005 om 19:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Parlementslid
|
![]() Een grote groep Marokkaanse kinderen in Amsterdam blijkt te kampen met (ernstige) gedragsproblemen. Dat meldt de welzijnsorganisatie Combiwel. Honderden Marokkaanse kinderen vanaf zes jaar dreigen door hun gedrag buiten de Nederlandse maatschappij te vallen.
Velen vertonen agressief gedrag, zijn slecht aanspreekbaar en hebben geen normbesef. Volgens de welzijnsorganisatie bieden scholen en jongerenwerk geen oplossing voor de problemen. Daarom heeft Combiwel een plan van aanpak opgesteld voor de probleembestrijding. Onder meer de ouders van de Marokkaanse kinderen zullen daarbij actief betrokken moeten worden. Combiwel luidt de noodklok over onder meer de Diamantbuurt. Daar werd onder meer in het verleden een echtpaar door Marokkaanse buurterreur hun huis uitgejaagd. Leider van Nieuw Rechts, Michiel Smit, werd er een aantal dagen later ook weggejaagd.
![]() |
#91 |
Vreemdeling
|
![]() Uw bronnen?
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
www.fok.nl
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() Ik denk eerder dat het de vriend is van Fideel die tweedracht wil zaaien om nog makkelijker aan pc's en bussen te raken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Gij zij Stevaert ni he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door premier : 25 maart 2005 om 22:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ben je moslim of doe je maar alsof? Voor de rest laat ik je met rust. Inhoudelijk(je tekst) ben ik het niet met jou eens, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
Dit stukje moet je eens lezen over "psychopatie bij kinderen" op: http://www.crimelibrary.com
Laatst gewijzigd door Andro : 25 maart 2005 om 23:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Mephisto : 26 maart 2005 om 11:06. Reden: verduidelijking |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
Misschien is het eens nodig om die vraag aan jezelf te stellen... Ken jij de geschriften, en ben je bereid ze na te leven? Zo ja, prima, ieder moslim heeft z'n eigen grote jihad te voeren, zo nee, besef dan dat er geen tussenweg is tussen ongelovig & gelovig. Turken zijn dan wel de verschoppelingen onder moslims, maar Turkije is Dar el Islam en Allah is niet mild voor hen die z'n huis verlaten.
![]() |