![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Banneling
|
![]() Ik heb er het pdf.-document eens op nagelezen - brisant materiaal! Het is werkelijk onvoorstelbaar wat die BUB'ers zich allemaal niet in hun kop halen. Hieronder enkele uitreksels die toch wel bijzonder stuitend zijn.
[font=Verdana][size=3] [/size][/font][font=Verdana][size=3] Citaat:
Wat onthouden we hieruit? Dat "Hans1" gewoon eiste om in de zevende dag te komen. Hij drong zichzelf dus op aan een officiële instelling die hem verre van uitgenodigd aan. Daarna heeft hij gewoonweg een deadline (sic) ingesteld om hem alsnog op te dringen! Welke eisen hebben ze voorgelegd aan den geschillenraad? Men gelooft werkelijk zijn eigen ogen niet. Citaat:
Nogmaals de link naar het hele pdf.-bestand: [size=-1]www2.vlaanderen.be/ned/ sites/media/geschil/001-2005GR.pdf [/size] |
||
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Last met vrijheid van meningsuiting?
|
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Overigens, de geschillenraad heeft Uw "klacht" naar de prullenmand verwezen. En daar hoort ze thuis, bij de rest van het afval. |
|
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Zou nog een mooie boel worden mocht ieder clubje dit beginnen eisen. |
|
![]() |
![]() |
#87 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De B.U.B. heeft 13000 kiezers, en ook die mening is dus van belang. Doch hebben we op drie jaar tijd geen enkele keer mogen deelnemen aan een debat op de VRT. Of is dat nu je grootste angst?
![]() |
#88 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Als Geert Hoste en Raf Coppens zendtijd krijgen, waarom niet de BUB ? ![]()
![]() |
#89 | |
Burger
|
![]() Citaat:
VB heeft 900 000 Kiezers en komt amper de VRT dankzij het "nieuwe" beleid. Ik heb geen enkel probleem om de kleinere partijen a/h woord te laten. Alle kleintjes samen krijgen 50% zendtijd van een grote partij, de lengte van die zendtijd wordt bepaald door uw kiespercentage, goe ? Er zijn 4 grote partijen/kartels, dus de zendtijd wordt gedeeld door 4,5 waarvan 0,5 voor de kleintjes : PvdA; LSP; BUB; Liberaal Appel...... Anders moet je maar eens proberen politiek door te breken.
![]() |
#90 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Aangezien jullie het echt niet snappen zeg ik het nog een keer klaar en duidelijk: haast onbestaande partijen komen recht evenredig aan bod - dat heet: haast onbestaand. |
|||
![]() |
![]() |
#91 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
#92 | |||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
#93 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#94 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Nu, misschien volgt u de politieke actualiteit niet, maar dat sloeg op de recente tegenstelling tussen het VB & de VRT. Sinds enige dagen wordt het VB gewoonweg genegeerd. Je zou er eens op moeten letten, zeker nu in volle BHV-crisis...blijkbaar bestaat er maar 1 oppositiepartij : CD&V. Ik denk dat mijn voorstel voldoende zendtijd geeft. Vroeger waren andere partijen ook klein en ze hebben moeten doorbijten, nu aan jullie. Er zijn voldoende manieren om in de media te komen, internet, radio, TV je moet gewoon weten hoe of goede contacten hebben. Blijkbaar hebben jullie geen enkel capaciteit om jullie te doen opvallen. Indirect kan dit duiden op het feit dat jullie feitelijk niets betekenen. In een democratie zou er geen paritair parlement zijn. In een democratie zou 30% v/e bevolkinsgroep niet uitgesloten worden uit het parlement. 5% eigen vertegenwoordiging door het paritait i/h parlement. 25% v/h VB (Vlaamse verkiezingen, officieel ist minder op federaal gebied : 20%?) dat feitelijk wordt uitgesloten uit het normale parlementaire werk (hun initiatieven worden steenvast weggestemt, ongeacht de waarde van het initiatief). Uw geliefkoosde Belgique is geen democratie, maar een tyrannie v/d meerderheid....grotendeels dankzij de Waalse politieke partijen.
![]() |
#95 | ||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat is één. Twee is dat er gewoon geen "afzetmarkt" bestaat voor jullie eentonige ideeën waar geen kat van wakker ligt. Citaat:
Citaat:
Tiens, en Olivier Maingain, de Chef van het FDF die te Linkebeek stond te krijsen over "hordes van flaminganten en fascisten" - wat is dat dan? Waarom klagen jullie trouwens altijd Vlaamse partijen en organisaties aan? - Is het FDF al aangeklaagd? - Is de RTBF al voor de geschillencommissie gedaagd? Immers, daar zal wel geen spat meer aandacht voor jouw folkoristisch verschijnsel geweest zijn of zijn. Nu we er toch over bezigzijn: wanneer komt de klacht er nu eindelijk? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
#96 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wie ook maar vijf woorden van een BUB'er gelzen heeft en weet wat marxisme inhoudt zou onmiddellijk moeten weten dat er geen spat marxisme binnen de BUB is. Geen neomarxisme, geen paleomarxisme, geen marxisme light of ultra. Tsssss waar gaan we naartoe zeg. Dat soort lieden wil ik echt niet op mijn erf hoor.
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bovendien betalen wij belastingen zoals iedereen (ik persoonlijk heel veel) zodat wij ook eens op ONZE Tv mogen komen waar alle Belgen, ook de Belgisch-gezinden voor betalen. Laatst gewijzigd door Hans1 : 26 april 2005 om 23:20. |
|
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of moet ik u de macht van de massamedia uitleggen? Bent u naar school geweest eigenlijk of leeft u op een andere planeet? |
|
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat was punt nummer één. Nu komt punt nummer twee. Een partij staat zélf in voor zijn propaganda. Dat houdt véél plakwerk in, véél folders, vele jaren van huis-aan-huis werk, vele jaren van militante bijeenkomsten, vergaderingen, nachtwerk en overleg. Zo wordt een partij belangrijk en haalt ze stemmen. Dat ze dan ook in "de media" komt is daar een bijverschijnsel van. Zoals je wel al zal weten is de BUB jouw quasi éénmanspartij met een paar tieners die je wist te vinden via het net, bon, veel stelt dat niet voor en van de bovengenoemde kanalen via gedachtenverspreiding is er lang geen sprake. Om nu een pistool tegen de slaap van de VRT te plaatsen en standrechterlijk te eisen dat je wordt uitgenodigd voor de 7e dag is compleet ridicuul. De "media" is niet het mondstuk van BUB-leugenpropganda, noch is het een voertuig dat vrij te bestijgen is door lilliputterpartijtjes die in de waan leven dat ze 90% van de bevolking achter hun hebben. Mocht er iets niet duidelijk zijn mag je steeds meer uitleg vragen. |
|
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is raak!!!!!!
|
![]() |