![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Heeft ze dat gezegd? Dan is ze nog dommer dan ik dacht. ![]() Misschien dat je het nog niet doorhebt maar de Belgische spoorwegen zijn eigendom van de Belgische staat, dat is een staatsbedrijf. De schulden van de spoorwegen zijn dus onrechtstreeks al de schulden van de Belgische staat. Waarschijnlijk dat ze bedoelde dat men het inefficiente beleid van de spoorwegen gewoon moest voortzetten en dat de Belgen gewoon moeten blijven betalen aan dit inefficiente systeem zonder dat er ingrijpend moet veranderd worden. Heel gezonde politiek noem ik zoiets. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]()
Als je geld wil ontrekken van de georganiseerde misdaad is de legalisatie van softdrugs de beste oplossing. Op die manier voorkom je dat harddrugs een nieuwe afzetmarkt vindt. Bovendien is het immens hypocriet is dat alcohol, wat duizenden doden op jaarbasis maakt, legaal is en wiet waar nog niemand aan gestorven is, illegaal blijft. www.cannabis-belgie.com |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Europees Commissaris
|
![]() Compleet off-topic, maar Alpina u vindt dus niet dat elke Belg moet betalen voor de NMBS? Moet dat ook gesplitst worden tussen Vlaanderen en Wallonië?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() Oh, en hebben jullie Belgen nog nooit van het woord SANEREN gehoord ![]()
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() En nu nog inhoud.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#87 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
snappie?
![]() |
![]() |
#88 | |||
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Tjonge, nu weet ik wie Belgie die slechte(liever gezegd: domme ![]() ![]() ![]() Nou, ik ga er maar weer eens vandoor, veel succes met het vormen van coherente zinnen ![]()
![]() |
![]() |
#89 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar het probleem is dat die hele NMBS ongelooflijk slecht beheerd wordt en ongelooflijk inefficient is. Of vindt u het misschien normaal dat er evenveel mensen voor de Belgische spoorwegen werken als voor de Duitse? Ik wil inderdaad dat de NMBS gesplitst wordt, alleszins moet de verdeelsleutel afgeschaft worden. Wat heeft het nu voor nut dat Wallonie evenveel geld moet krijgen om te investeren in de spoorwegen als er in Vlaanderen een nieuwe spoorweg wordt aangelegd? Dat is precies oog om oog tand om tand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
mvg. Rogier ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
-Homo's en lesbiennes die kinderen adopteren...wanneer mogen we eindelijk honden en katten adopteren? Mestkevers zijn uitermate nuttige wezens, in het dieren- én het mensenrijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#95 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben nochthans geen jeannet! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
-Je weet er idd niets van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#99 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ja die kan er wat van. Vandaag in een interview: "wat betreft hete-government is er idd nog een gap met het bedrijfsleven. Ik alleszins ben constant wireless on-line met mijn pocket-computer waar ik mijn e-mail op check. Films downloaden doe ik er niet mee want dat interesseert me niet..." Hoewel op gevorderde leeftijd pikt hij al goed aan op het publi-taaltje dat bij de sossen opgeld maakt! |
|
![]() |
![]() |