![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Rechts Dit forum is voorbestemd voor een beperkte groep die wil discussieren rond rechtse thema's. Om deel te nemen aan de discussies moet u zich hier aanmelden. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Thomas |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Gouverneur
|
![]() Wel, nee Geert hoort er niet bij.
Met mijn paard gaat het overigens goed hoor!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Willen de liberalen dit recupereren, mij niet gelaten. Bevalt het de NV-a'ers, so what. Lusten de Sp-a'ers er pap van, tant mieux. Vallen de CVPD&V'ers ervoor: blijven vallen zou ik zo zeggen. Besef eens Thomas, dat ik geen enkele binding heb met geen enkele partij. Zelfs mijn sympathie voor een ideetje van Vivant is geheel gratuit. Er bestaan mensen die gewoon los van die kermis staan. Maar voor iemand uit een politiek nest is dat moeilijk te verstaan. Tegen geen enkele politicus "dank je" moeten zeggen geeft een fijn gevoel. Denk daar eens over na.
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Gouverneur
|
![]() Een vrijheidsstrijder. Ongelooflijk zeg.
Ga er voor!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Thomas |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Thomas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand op een politiek forum die de derrie van elke partij kan en mag bovenspitten. Iemand die niet schatplichtig is aan links-rechts-rood-blauw-groen-bruin-zwart. En dan nog loyaal aan zijn vaderland en koning, en enthousiast over zijn toekomstige koningin! Heeeeeel wat moeilijker te beargumenteren dan een corrupte geldverbrandende rode aanhager. Of een cententellende separatist. Of een brallende racist. Of een falende blauwe kontlikker Of een naïeve groenvretende adept. Of een femelende tsjeef onder de rok van meneer pastoor. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Gouverneur
|
![]() Best dat we jou nog hebben hé Superstaaf. Toch nog één normaal, perfect en subliem persoon op deze wereld.
A-hum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Thomas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan dan mijn replies overslaan, zodat jouw kommunikantenzieltje niet te fel gebruskeerd wordt. Zo mijn aanvraag geen succes heeft, dan zal ik je een paar links opsnorren van fora waar over Mickey Mouse of Barbie & Ken wordt gedebatteerd. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() OF ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry, het moest "christelijk geinspireerde" Thomas zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Gouverneur
|
![]() Ik vind het prachtig dat je je prentenboek toont aan ons, Superstaaf!!
Maar je hebt zelf verwezen naar de sites van Mickey Mouse en Barbie en Ken. Schoenmaker blijf bij je leest. M.a.w. ga daar het disney-forum onveilig gaan maken. Ze zullen je met open armen ontvangen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar VL toch! We willen Superstaaf toch niet kwijt zeker? Hij is toch de beste reclame voor een onafhankelijk Vlaanderen?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
8) ![]() ![]() Sta me tevens toe om mijn 'didactisch' materieel een beetje aan te passen aan degene die ik van antwoord dien. Voor Thomas een infantiel cartoonachtig plaatje. Voor Knuppel een item in naïeve kunst (niet denigrerend, sla er je kunstgeschiedenis maar op na) Ze is een goed verstaander en begrijpt de cryptische boodschap ongetwijfeld. En vooraleer jou tegemoet te komen met een passende repliek, ga ik eerst even een groot glas azijn nuttigen. Dan tref ik gegarandeerd de juiste toon. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Thomas |
||
![]() |
![]() |