Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 24 juli 2005, 19:48   #81
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel

[/i]

Everytime is dan weer het prototype van de meer hoogstaande grappenmaker.[/color]
je zou beginnen denken dat hij een promotor is van het separatisme.
giserke is offline  
Oud 24 juli 2005, 20:21   #82
vooruit
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Naar een deel van het atomium?
vooruit is offline  
Oud 24 juli 2005, 23:47   #83
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stubaf.
Ik vind het een beetje vervelend aan het worden, het zijn namelijk steeds dezelfde BUUBers. Na drie jaar zitten ze nog steeds met hetzelfde troepje van pubers opgescheept. Altijd maar die Vangeel, Vloemans en Roovers. Het animo van de bevolking om BLUUB-militant te worden ligt duidelijk onder nul.
Bizar hé. Al drie jaar zie je nog steeds dezelfde gezichten op elk foto, maar uit elk persbericht lijkt het alsof het volk in drommen komt toegestroomd om te militeren voor een unitair België...
zorroaster is offline  
Oud 25 juli 2005, 00:16   #84
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier
Hopelijk krijgen jullie een lintje hiervoor!
En Albert heeft dat niet eens vermeld in zijn speech over de noodzaak van het voortbestaan van België zeg...

Die speech op zich zei reeds genoeg... de boel barst en als ik zout in de scheuren kan strooien dan mogen jullie proberen blussen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 25 juli 2005, 00:54   #85
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

[/i]

Everytime is dan weer het prototype van de meer hoogstaande grappenmaker.[/color]
De meeste franstaligen in Belgie dwepen met Frankrijk. Everytime is daar gewoon een extreme vorm van .
Savatage is offline  
Oud 25 juli 2005, 05:34   #86
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Bizar hé. Al drie jaar zie je nog steeds dezelfde gezichten op elk foto, maar uit elk persbericht lijkt het alsof het volk in drommen komt toegestroomd om te militeren voor een unitair België...
Dezelfde gezichten, omringd door andere mensen die jullie niet kennen. Geniet maar van de foto's die weldra online te bewonderen zijn!
Kim is offline  
Oud 25 juli 2005, 07:15   #87
John Stufflebeam
Parlementslid

John Stufflebeam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Yammine lijkt er niet meer bij te zijn.
John Stufflebeam is offline  
Oud 25 juli 2005, 08:21   #88
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Dezelfde gezichten, omringd door andere mensen die jullie niet kennen. Geniet maar van de foto's die weldra online te bewonderen zijn!
ah, is papa en mama ook mee
giserke is offline  
Oud 25 juli 2005, 09:03   #89
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Flaminganten hadden spandoeken met 'België barst' over bruggen over de autostrade gehangen. Alerte BUB'ers verwijderden ze echt 's morgens vroeg.
De spandoeken hebben de hele dag in Brussel gelegen, als trofee, maar meer als vod, en werden daarna in brand gestoken.

Geweldige actie en foto's. Wel laf van de Vlaams-nationalist die deze spandoeken ophing, en het achteraf op een lopen zette. Dat is al even laf dan de moslimbarbaren die in Londen terreur hebben gezaaid.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Yann on 25-07-2005 at 10:03
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Flaminganten hadden spandoeken met 'België barst' over bruggen over de autostrade gehangen. Alerte BUB'ers verwijderden ze echt 's morgens vroeg.
De spandoeken hebben de hele dag in Brussel gelegen, als trofee, maar meer als vod, en werden daarna in brand gestoken.

Geweldige actie en foto's. Wel laf van de Vlaams-nationalist die deze spandoeken ophing, en het achteraf op een lopen zette. Dat is al even laf dan de moslimbarbaren die in Londen terreur hebben gezaaid.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Geweldige actie en foto's. Wel laf van de Vlaams-nationalist die deze spandoeken ophing, en het achteraf op een lopen zette. Dat is al even laf dan de moslimbarbaren die in Londen terreur hebben gezaaid.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Yann : 25 juli 2005 om 09:03.
Yann is offline  
Oud 25 juli 2005, 09:05   #90
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa
Juist, bub verbrand geen vlaggen.

Oorspronkelijk bericht door Patriot!
De spandoeken hebben de hele dag in Brussel gelegen, als trofee, maar meer als vod, en werden daarna in brand gestoken. Alleen maar spandoeken.
Een spandoek is dan ook geen vlag.
Oud 25 juli 2005, 09:12   #91
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Citaat:

http://www.cedricvloemans.info/21juli%20071.jpghttp://www.cedricvloemans.info/21juli%20072.jpg
Wordt BUB gesponsord door Jupiler ?
Geertje is offline  
Oud 25 juli 2005, 10:30   #92
Mosasaurus
Banneling

Mosasaurus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En kijk eens hoe mooi Kim Roovers lacht in die eerste foto! Vermoedelijk is dit de Belgische Übermensch waarover Yann het had.
*knip*

Geen persoonlijke aanvallen.
[edit]
[size=1]After edit by tronca on 25-07-2005 at 22:46
Reason:

Citaat:
En kijk eens hoe mooi Kim Roovers lacht in die eerste foto! Vermoedelijk is dit de Belgische Übermensch waarover Yann het had.
*knip*

Geen persoonlijke aanvallen.
[/size]

Citaat:
Is dat die vetzak met sandalen?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door tronca : 25 juli 2005 om 21:46.
Mosasaurus is offline  
Oud 25 juli 2005, 10:39   #93
Stubaf.
Banneling

Stubaf.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door restons courtois
En dan worden Mennekes zoals Raf, Skill en Pietje gebannd. In een mooi wereld leven wij...
Pfffffff.
Ik zou maar geen krokodillentranen wenen, vermits jouw BUUB-beulsknechten hier ook sinds jaar en dag iedereen voor "nazi" uitmaken. En dat is wel wat erger dan ondiplomatische verwijzingen naar lichaamsomvang. Hypocriet
Stubaf. is offline  
Oud 25 juli 2005, 10:48   #94
restons courtois
Parlementslid

restons courtois's schermafbeelding

Standaard

Hahahahahahahaha. Wie is nu de *KNIP*??? Mijn *KNIP*? Wat of wie is dat? En ja, U als "fan" van de Waffen-SS kan ik *KNIP* noemen.
*KNIP*.[edit]
[size=1]After edit by Peter Johan on 25-07-2005 at 13:46
Reason: belediging geknipt op aanvraag van geviseerde

Hahahahahahahaha. Wie is nu de *KNIP*??? Mijn *KNIP*? Wat of wie is dat? En ja, U als "fan" van de Waffen-SS kan ik *KNIP* noemen.
*KNIP*.[/size]

[size=1]After edit by restons courtois on 25-07-2005 at 11:58
Reason:

Hahahahahahahaha. Wie is nu de hypocriet??? Mijn Bub-beulsknechten? Wat of wie is dat? En ja, U als "fan" van de Waffen-SS kan ik NAZI noemen.
Naaaaaaaaaaaazzzzzziiiiiiiiiii.[/size]

Hahahahahahahaha. Wie is nu de hypocriet??? Mijn Bub-beulsknechten? Wat of wie is dat? BLUTHUND.[/size]
[/edit]
It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame."

Laatst gewijzigd door Peter Johan : 25 juli 2005 om 12:46. Reden: belediging geknipt op aanvraag van geviseerde
restons courtois is offline  
Oud 25 juli 2005, 11:12   #95
Stef Leeuwenhart
Staatssecretaris

Stef Leeuwenhart's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat een helden
Ik begrijp wel waarom ze dat hier posten dit is de enige "actie" die het bub al op zijn palmares hebben staan. Die foto's zijn ook wel leuk, de voltallige bub aangang verzameld op één spandoek.
Stef Leeuwenhart is offline  
Oud 25 juli 2005, 11:29   #96
Mosasaurus
Banneling

Mosasaurus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En dan worden Mennekes zoals Raf, Skill en Pietje gebannd. In een mooi wereld leven wij...
Pfffffff.

*knip*

Persoonlijke aanval geknipt op vraag van de geviseerde.

Ban mij en ik begin een nieuwe account, net zoals velle Bubbers dat reeeds doen....

Ter info: Nieuwe nicks van bannelingen worden eveneens geband. [edit]
[size=1]After edit by tronca on 25-07-2005 at 22:49
Reason:

Citaat:
Pfffffff.

*knip*

Persoonlijke aanval geknipt op vraag van de geviseerde.

Ban mij en ik begin een nieuwe account, net zoals velle Bubbers dat reeeds doen....

Ter info: Nieuwe nicks van bannelingen worden eveneens geband. [/size]

Citaat:
Pfffffff.

Wat is er fout met iemand [size=7]VETZAK[/size] (op sandalen) te noemen???????

Waarom mag ik een ranzig corpulent persoon niet aanduiden als [size=7]VETZAK[/size]????

Ban mij en ik begin een nieuwe account, net zoals velle Bubbers dat reeeds doen....[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door tronca : 25 juli 2005 om 21:49.
Mosasaurus is offline  
Oud 25 juli 2005, 11:33   #97
Stubaf.
Banneling

Stubaf.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hahahahahahahaha. Wie is nu de hypocriet??? Mijn Bub-beulsknechten? Wat of wie is dat? En ja, U als "fan" van de Waffen-SS kan ik NAZI noemen.
Naaaaaaaaaaaazzzzzziiiiiiiiiii.
Ai, je valt zwaar uit je rol! Het ene moment was het nog "In een mooi wereld leven wij..." en werden er krokodillentraantjes geweend en het andere moment is het "Hahahahahahahaha. Naaaaaaaaaaaazzzzzziiiiiiiiiii". Het is algemeen aan te raden dat, wanneer je een standpunt wilt verdedigen, dat je dat dan ook consequent blijft verdedigen en niet 5 minuten later het tegenovergestelde gaat beweren of een héél andere houding gaat aannemen.

U gelieve daarom voort te spelen in Uw rol van diep getroffen "Duitstalige" (lees: een franstalige die het niet wil toegeven) die hier zéér ontzet is door wat hij hier leest en mijmert in de trend van "moeder, waarom leven wij?".
Stubaf. is offline  
Oud 25 juli 2005, 11:41   #98
Riksken
Parlementslid

Riksken's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De koene ridders van de ronde vierpersoonstafel zien er zonder harnas nog een stuk indrukwekkender uit.
Bij deze wou ik de bubbels dan ook uitnodigen op de volgende Keltische spelen van Voorpost. Ze zien er heel geschikt uit voor het onderdeel "paalwerpen". Behalve Kimmeke, die mag de frieten bakken. t'Schijnt dat ze daar goed in is, en om rugletsels te voorkomen ook natuurlijk.
Oud 25 juli 2005, 11:58   #99
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Ik zou maar geen krokodillentranen wenen, vermits jouw BUUB-beulsknechten hier ook sinds jaar en dag iedereen voor "nazi" uitmaken. En dat is wel wat erger dan ondiplomatische verwijzingen naar lichaamsomvang. Hypocriet
De enige argumentatie die de gemiddelde vlaams-nationalist kan voortbrengen zijn persoonlijke aanvallen.

Mij niet gelaten hoor, u doet maar. Verwacht van mij echter geen greintje respect meer als de discussie op zo'n niveau gevoerd moet worden.
Kim is offline  
Oud 25 juli 2005, 12:04   #100
restons courtois
Parlementslid

restons courtois's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ai, je valt zwaar uit je rol! Het ene moment was het nog "In een mooi wereld leven wij..." en werden er krokodillentraantjes geweend en het andere moment is het "Hahahahahahahaha. Naaaaaaaaaaaazzzzzziiiiiiiiiii". Het is algemeen aan te raden dat, wanneer je een standpunt wilt verdedigen, dat je dat dan ook consequent blijft verdedigen en niet 5 minuten later het tegenovergestelde gaat beweren of een héél andere houding gaat aannemen.

U gelieve daarom voort te spelen in Uw rol van diep getroffen "Duitstalige" (lees: een franstalige die het niet wil toegeven) die hier zéér ontzet is door wat hij hier leest en mijmert in de trend van "moeder, waarom leven wij?".
Wat bent je weer an't zeveren...was bist du wieder für ein Blödsinn am sabbeln. Meinen Standpunkt verteidigen? Ein Idiot der sich "Stubaf" nennt, ein Name der Waffen-SS... und der dann kommt heulen das er Nazi genannt wird ist entweder ein Trottel oder ein Hypocriet. Du kannst es dir aussuchen. Die Waffen-SS war die Eliteeinheit der SS, scheiß Nazis also.
Und wenn du mir nicht glaubst das ich Deutschsprachiger bin ist das nicht mein Problem.
Zo en nu een beetje simpeler voor U: Stubaf : Waffen-SS : Nazis.
Ist das denn so schwer zu verstehen für dein Spatzenhirn?
It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame."
restons courtois is offline  
Discussie gesloten

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be