![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Stem na het lezen van de onderstaande tekst. | |||
Houd je muil, moslimgespuis. Als het je niet aanstaat keer maar lekker terug naar Marokko! |
![]() ![]() ![]() |
5 | 35,71% |
Mag ik u adviseren om een goede psychiater te raadplegen? |
![]() ![]() ![]() |
2 | 14,29% |
Als je zoiets in Turkije had gezegd stonden de flikken na paar secondjes voor je deur. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 7,14% |
Je bent op het goede pad. Minder haat verspreiden en meer informatie vergaren. |
![]() ![]() ![]() |
6 | 42,86% |
Aantal stemmers: 14. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wil nog is vermelden, de Koerden kunnen geen staat vormen zonder Turkse steun. Ze moeten goede contacten hebben met Turkije. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Waarom denkt u dat het op lange termijn niet houdbaar is? Ik denk dat naast elkaar gesegreerde monoculturen perfect kunnen (moest er geen aanpassing langs beide kanten optreden). Dat laatste is inderdaad wel een probleem. Hoewel ik vind dat wij ervoor hebben gezorgd dat ze kleine eilandjes creëren ... (trouwens goed uitgedrukt, geeft een mooie weergave van de situatie, want zo is het echt wel) door onze xenofobische gevoelens. En door het feit dat we dachten 'laat die arbeiders maar afkomen, we bouwen allemaal kleine huisjes bij elkaar en daar steken we ze in' ... allé, ik formuleer het hier wel crue. Dat zal waarschijnlijk zo niet bedoeld zijn geweest maar op termijn bekeken .. Het was veel beter geweest moesten die wijken niet gebouwd zijn, en mochten de eerste migranten bijgevolg dan al onmiddellijk tussen de Belgen zijn gaan wonen, dat volgens mij zeker integratiebevorderend zou geweest zijn. Door die kleine eilandjes te creëren hebben we dus, denk ik, zelf de integratie tegengehouden. Zo voelen ze zich volgens mij nog extra minderheid, die moet opboksen tegenover de meerderheid (de Belgen), om niet als minderwaardig beschouwd te worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
Eigenlijk ... is er een democratie in Turkije? Zijn er verschillende partijen? (en is daar geen potentiële Atatürk bij?) P.S.: Nu begrijp ik waarom veel straten in de steden beginnen met 'Atatürk'
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Liefst van al zie ik Turkije in de Europese Unie. Mijn gedachte gaat hier vooral uit naar het gros van de inwoners die er stukken(écht stukken!) beter van zullen worden.
Verder ben ik van mening dat het huidige Turkije Europees is. Dit is niet voor discussie vatbaar. Meer nog: Turken en Grieken zijn etnisch nagenoeg gelijk. Zodoende zijn ze even Europees. Iskembe Corbasi is inderdaad heerlijk. Vooral na een nachtje stappen en zuipen in de vroege morgen een lokanta binnenstappen en dan die soep naar binnen lepelen. Kwijl kwijl! Vorige week nog met een Turk van Koerdische afkomst zitten pinten pakken. Hij voelde zich in de eerste plaats Turk en dit is iets wat je terugvind bij een meerderheid van onze Turks-Koerdische broeders. De hele zever begon met de PKK in de jaren tachtig. Tijd dat het gedaan is! Natuurlijk blijft wereldheerschappij het einddoel van de Turken. Dat zit namelijk in ons bloed. Maar we zijn geduldig. Is het vandaag niet dan is het morgen. Of overmorgen. ![]()
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
Hebben ze ooit een eigen staat gehad?
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Godjumenas. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Staatssecretaris
|
![]() BTW elke moslim is een arabier, of ie nu uit een Turkse moeder gevallen is of niet.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tuurlijk zijn er verschillende partijen. U kunt altijd googelen of yahoowen. Iemand als Atatürk komt niet elke jaar naar boven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() [quote=Ke Nan]Liefst van al zie ik Turkije in de Europese Unie. Mijn gedachte gaat hier vooral uit naar het gros van de inwoners die er stukken(écht stukken!) beter van zullen worden.
Ook als ze ons niet willen? Verder ben ik van mening dat het huidige Turkije Europees is. Dit is niet voor discussie vatbaar. Meer nog: Turken en Grieken zijn etnisch nagenoeg gelijk. Zodoende zijn ze even Europees. Iskembe Corbasi is inderdaad heerlijk. Vooral na een nachtje stappen en zuipen in de vroege morgen een lokanta binnenstappen en dan die soep naar binnen lepelen. Kwijl kwijl! Zelfde ![]() Vorige week nog met een Turk van Koerdische afkomst zitten pinten pakken. Hij voelde zich in de eerste plaats Turk en dit is iets wat je terugvind bij een meerderheid van onze Turks-Koerdische broeders. De hele zever begon met de PKK in de jaren tachtig. Tijd dat het gedaan is! Jazeker! Natuurlijk blijft wereldheerschappij het einddoel van de Turken. Dat zit namelijk in ons bloed. Maar we zijn geduldig. Is het vandaag niet dan is het morgen. Of overmorgen. ![]() Ze zeggen dat de Cengizhan terug zal komen. Ik denk dat we met de Mongolen ons macht kunnen delen. Het zijn tenslotte mensen op ons niveau. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De enige uitweg voor verandering is de EU. Zelfs als ze ons niet willen. De Spanjaarden, Portugezen en Grieken waren ook niet gewenst in het begin. Ik ben er zeker van dat hun mening betreffende de Turken zal bijdraaien.
![]() |
![]() |
#94 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laten we de EU gebruiken als springplank. Het gaat echt zijn voordelen hebben.
![]() |
![]() |
#98 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Biz Balkan Türklerdeniz. Ickiyi ve calgiyi severiz. Ataturk bizim hemserimizdir. Hic merak etme. Biz bunlari feth ederiz. ![]() [size=1]Edit:[/size]
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1. Laatst gewijzigd door Ke Nan : 4 augustus 2005 om 23:20. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bende Karadenizliyim, hamsiyi,findigi ve kemençe'yi çok severim. Karadenizlileri arkasina alanin sirti yere gelmez demisler, dogru demisler. ![]() |
|
![]() |
![]() |