Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 september 2005, 22:14   #81
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
De B.U.B. neemt geen ethische standpunten in. Zo staat dat in onze statuten. Elk lid is vrij daar zijn of haar mening over te hebben.
Dat is typisch voor partijen die zich tot een enkel thema beperken. "België unitair", dat is het enige waar het bij de bubbelsmurfen omdraait. Over de rest hebben ze "geen mening".
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2005, 22:18   #82
Grellig
Minister

Grellig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De B.U.B. neemt geen ethische standpunten in. Zo staat dat in onze statuten. Elk lid is vrij daar zijn of haar mening over te hebben.
Dat is leuk.Aan politiek willen doen en geen eigen mening hebben.Zo moesten er meer zijn!

Novalis
Grellig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2005, 22:22   #83
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riksken
Waarom betrekken jij en je vriendje Jampie dan militairen in de discussie? Bladvulling mss? Als je denkt mij met zulke opmerkingen op stang te jagen moet ik je andermaal teleurstellen. In de loop der jaren wordt een mens daar imuum aan en komt het eerder graapig over. Volgende keer beter, buster.
wat mijn part betreft ben ik maar verder gegaan op wat Jampie erbij betrok...
een voorbeeldje gelijk een ander
moet je hem/haar dus maar vragen waarom het nu persé een militair moest zijn
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2005, 22:23   #84
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

btw bladvulling is eerder jouw stijl
Oud 10 september 2005, 22:26   #85
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grellig
Persoonlijk houd ik niet van betogen.Maar holebi's moeten maar eens begrijpen dat de natuur ze geen kinderen gunt.Wat een mens in zijn slaapkamer doet is zijn zaak,als er geen kinderen van verder komen dan is het maar zo.

Kinderen worden verwekt in man-vrouw relatie en niet in een man-man vrouw-vrouw relatie.Its simple like that.
ik denk dat ze dat wel beseffen ...
nu nog de rest van de hetero's overtuigen dat de natuur hun wat tegen kan zitten ?
Oud 10 september 2005, 22:27   #86
stephen-
Gouverneur

stephen-'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar stephen-
Standaard

Citaat:
Persoonlijk houd ik niet van betogen.Maar holebi's moeten maar eens begrijpen dat de natuur ze geen kinderen gunt.Wat een mens in zijn slaapkamer doet is zijn zaak,als er geen kinderen van verder komen dan is het maar zo.

Kinderen worden verwekt in man-vrouw relatie en niet in een man-man vrouw-vrouw relatie.Its simple like that.
Beter kon ik het zelf niet gezegd hebben.
stephen- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2005, 22:28   #87
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is leuk.Aan politiek willen doen en geen eigen mening hebben.Zo moesten er meer zijn!
Tja, wij hebben niet de pretentie ove een alles en nog wat een mening te hebben. Wij zijn geen sekte.
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2005, 22:28   #88
Grellig
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha
nu nog de rest van de hetero's overtuigen dat de natuur hun wat tegen kan zitten ?
Tuurlijk,bij hetero's kan het ook tegenvallen.Als mijn vriendin en ik niet bij machte zijn om kinderen te verwekken dan leg ik me daar bij neer.Ik ga niet hopeloos mijn leven vergallen omdat ik misschien geen kinderen kan verwekken.Als Onze Lieve Heer het zo wil dan schik ik me daar naar.

Novalis
Oud 10 september 2005, 22:29   #89
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Dat is typisch voor partijen die zich tot een enkel thema beperken. "België unitair", dat is het enige waar het bij de bubbelsmurfen omdraait. Over de rest hebben ze "geen mening".
Of heeft u het over het VB: "vreemdelingen en Walen buiten"?
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2005, 22:30   #90
Grellig
Minister

Standaard

Citaat:
Tja, wij hebben niet de pretentie ove een alles en nog wat een mening te hebben. Wij zijn geen sekte.
Ach Hans toch.Waarom aan politiek willen doen met één standpunt terwijl je de gevoeligste kwestie's langs u neer legt.Dan kan u beter heel de dag rustig gaan vissen en content zijn met alles wat komt.

Novalis
Oud 10 september 2005, 22:31   #91
stephen-
Gouverneur

stephen-'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar stephen-
Standaard

Citaat:
Neen. Je moet een onderscheid maken tussen een uitzondering (afwijking), dus een heterokoppel dat om een bepaalde reden onvruchtbaar is en een homokoppel dat in 100% van de gevallen geen kinderen kan verwekken (ook al zijn ze 'vruchtbaar'), dus geen uitzondering of afwijking.
stephen- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2005, 22:31   #92
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tuurlijk,bij hetero's kan het ook tegenvallen.Als mijn vriendin en ik niet bij machte zijn om kinderen te verwekken dan leg ik me daar bij neer.Ik ga niet hopeloos mijn leven vergallen omdat ik misschien geen kinderen kan verwekken.Als Onze Lieve Heer het zo wil dan schik ik me daar naar.
okay ... fair enough
maar ga je dan ook zóver om de rest van die hetero's dat te verbieden ? ( voor alle duidelijkheid adoptie omwille van vruchtbaarheidsproblemen dus )
Oud 10 september 2005, 22:35   #93
Grellig
Minister

Standaard

Citaat:
okay ... fair enough
maar ga je dan ook zóver om de rest van die hetero's dat te verbieden ? ( voor alle duidelijkheid adoptie omwille van vruchtbaarheidsproblemen dus )
Het gaat om mededogen.Als een koppel(man-vrouw) een kind uit honger en ontbering kan bijstaan door het te adopteren dan heb ik persoonlijk geen problemen mee praha.Het is hun keuze.

Maar om te kiezen voor In-Vitro..............Daar heb ik mijn vragen bij.Waar gaat het stoppen hé?Het is een mens zijn ego dat van alles wil,de ziel van een mens legt zich bij alles neer.De wereld vergaat niet omdat je niet bij machte bent om een kind te verwekken.

Novalis
Oud 10 september 2005, 22:38   #94
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stephen-
Neen. Je moet een onderscheid maken tussen een uitzondering (afwijking), dus een heterokoppel dat om een bepaalde reden onvruchtbaar is en een homokoppel dat in 100% van de gevallen geen kinderen kan verwekken (ook al zijn ze 'vruchtbaar'), dus geen uitzondering of afwijking.
ik wil wel onderschied maken tussen beiden maar ik zie geen enkele reden waarom ik onderscheid zou maken als het om adoptierecht zou gaan
jij wel ?
Oud 10 september 2005, 22:40   #95
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het gaat om mededogen.Als een koppel(man-vrouw) een kind uit honger en ontbering kan bijstaan door het te adopteren dan heb ik persoonlijk geen problemen mee praha.Het is hun keuze.

Maar om te kiezen voor In-Vitro..............Daar heb ik mijn vragen bij.Waar gaat het stoppen hé?Het is een mens zijn ego dat van alles wil,de ziel van een mens legt zich bij alles neer.De wereld vergaat niet omdat je niet bij machte bent om een kind te verwekken.
ik volg je...
ik heb het er ook moeilijk mee... vooral dat laatste dus van je post

maar we zijn weeral aan 't afwijken
nu gaat het al om adoptie omwille van sociale redenen ( die ontbering dus )
en dan zie ik verdekke nog minder reden waarom dat koppel persé man-vrouw zou moeten wezen
Oud 10 september 2005, 22:46   #96
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

misschien is het simpelder als jullie eens eerst een lijst samenstellen met wat jullie zien zitten en niet

dan dat netjes opdelen in klassen... want blijkbaar wordt hier alles op één hoop gegooid
Oud 10 september 2005, 22:48   #97
Riksken
Parlementslid

Riksken's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
btw bladvulling is eerder jouw stijl
Waarom heb je hiervoor een tweede quote nodig? Wat traag van begrip?

Nu we toch persoonlijk bezig zijn.
Oud 10 september 2005, 22:50   #98
Grellig
Minister

Standaard

Citaat:
misschien is het simpelder als jullie eens eerst een lijst samenstellen met wat jullie zien zitten en niet

dan dat netjes opdelen in klassen... want blijkbaar wordt hier alles op één hoop gegooid
Het is heel simpel praha.Je kan de natuur niet eindeloos manipuleren.De mensheid heeft heel de atmosfeer al verkracht.We moeten stoppen met alles te manipuleren,er is geen einde aan tegenwoordig.

Wij hebben een wereld van weelde opgebouwd op een fundering van karton en de mensen uit het oosten hebben een wereld van armoede op een fundering van beton,hun geloof!

Novalis
Oud 10 september 2005, 22:53   #99
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riksken
Waarom heb je hiervoor een tweede quote nodig? Wat traag van begrip?

Nu we toch persoonlijk bezig zijn.
da's nu éénmaal mijn stijl die gegroeid is uit de ervaring dat iemand dan niet lukraak één dingetje uit een post haalt en daarop reageert teneinde de rest te negeren
hier was dat niet echt van toepassing
macht der gewoonte ... zeg maar
Oud 10 september 2005, 22:57   #100
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is heel simpel praha.Je kan de natuur niet eindeloos manipuleren.De mensheid heeft heel de atmosfeer al verkracht.We moeten stoppen met alles te manipuleren,er is geen einde aan tegenwoordig.

Wij hebben een wereld van weelde opgebouwd op een fundering van karton en de mensen uit het oosten hebben een wereld van armoede op een fundering van beton,hun geloof!
nogmaals daar volg ik je perfect en beaam ik het zelfs grotendeels...
maar wat heeft dat te zien met adoptie ?
tenzij je adoptie daar ook ergens onder ziet .. en dus bij voorbaat afkeurt ..okay dan.. da's weer een andere discussie

al wat ik vraag ..... wees daar dan consequent in
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be