![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
|
![]() Vitae forma vocatur, "lesjkajski" <frits&[email protected]>, die Mon,
26 Sep 2005 09:37:34 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >Fustigator beweerde : >> Vitae forma vocatur, "auntie" <[email protected]>, die Sun, 25 Sep 2005 >> 14:00:06 +0200, in littera <[email protected]> in foro >> be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >>> "lesjkajski" <frits&[email protected]> wrote in message >>> news:[email protected]... >>>> >>>> Moet ik eens een boekje open doen over wat er verteld wordt over Omarr op >>>> reünies? >>>> >>> >>> En over nonkel. >>> Q.e.d.: deze reünies zijn theekransjes van geretardeerde klunzen die op >>> België kankeren en over democratische posters roddelen. >>> Not with us, heteLesj. >> >> Als ik een reünie in Oostende plan zal het wel anders wel gaan! >> >> trouwens al wie naar Oostende gaat >> en mij aldaar wil ontmoeten >> mag zich aanmelden per mail en we regelen het wel. >>> a. > >ik kom al raftend met de Vermetele! Welkom broeders! komen jullie via de binnewateren of doen jullie de omweg via Antwerpen en de Westerschelde? -- Fusti |
![]() |
#82 |
|
26 Sep 2005 09:30:48 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >Fustigator beweerde : >> Vitae forma vocatur, "lesjkajski" <frits&[email protected]>, die Sun, >> 25 Sep 2005 11:12:09 GMT, in littera >> <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) >> vere scripsit quod sequitur: >> >>> omarr gebruikte zijn klavier om te schrijven : >>>> "auntie" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> "Fuck Atilla De Hun" <[email protected]> wrote in message >>>>> news:1127590155_11499@spool6- >>>>>> >>>>>> Waar gaat dit over Lesj? >>>>>> >>>>> >>>>> Over de reflectie van zijn angelieke gezicht - met paardenstaart - in een >>>>> donkerbruine Gentse spieghel. >>>>> a. >>>> >>>> Wat ik niet snap auntie. Dat de man niet weet dat je precies moet zeggen >>>> dat iets niet mag. >>>> is ie zo dom, of is ie zo lelijk >>>> >>>> omarr >>> >>> Moet ik eens een boekje open doen over wat er verteld wordt over Omarr >>> op reünies? >> >> Onzin! > >pretbederver Omarr is mijn vriend, ook IRL. -- Fusti |
![]() |
#83 |
|
26 Sep 2005 09:32:28 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >Fustigator had uiteengezet : >> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Sun, 25 Sep 2005 >> 12:47:02 GMT, in littera <[email protected]> in >> foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >>> On Sun, 25 Sep 2005 13:36:25 +0200, "auntie" <[email protected]> >>> wrote: >>> >>>> "omarr" <[email protected]> wrote in message >>>> news:[email protected]... >>>>> >>>>> is ie zo dom, of is ie zo lelijk >>>>> >>>> >>>> Ik meen dat in Lesj' geval beide eigenschappen hier om de voorrang twisten. >>>> Moge de slechtste winnen ;)) >>>> a. >>>> >>> >>> Helaba, een beetje meer eerbied aub. >>> >>> Jij schijnt niet te weten wie er precies schuilgaat achter de nick >>> "Lesj". Je zou dan wel anders piepen. >>> >> >> Who the fuck could he be? >>> >>> >>> Sargon > >not a part of a sargon family tree ... How do you know/ Pos xeris afta; -- Fusti |
![]() |
#84 |
|
![]() Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Mon, 26 Sep 2005
10:15:09 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >On Mon, 26 Sep 2005 09:42:27 +0200, Fustigator <[email protected]> >wrote: > >> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Sun, 25 Sep 2005 >> 12:47:02 GMT, in littera <[email protected]> in >> foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >> >On Sun, 25 Sep 2005 13:36:25 +0200, "auntie" <[email protected]> >> >wrote: >> > >> >> "omarr" <[email protected]> wrote in message >> >> news:[email protected]... >> >> > >> >> > is ie zo dom, of is ie zo lelijk >> >> > >> >> >> >> Ik meen dat in Lesj' geval beide eigenschappen hier om de voorrang twisten. >> >> Moge de slechtste winnen ;)) >> >> a. >> >> >> > >> >Helaba, een beetje meer eerbied aub. >> > >> >Jij schijnt niet te weten wie er precies schuilgaat achter de nick >> >"Lesj". Je zou dan wel anders piepen. >> > >> >> Who the fuck could he be? >> > > >OK, nog eens... > >De jongen bedient zich van een heel schamel Nederlands. >Hij voert geen klop uit. >Hij leeft van een uitkering die hij krijgt van de overheid. >Paparazzi maken hem zenuwachtig. >Hij heeft geen noemenswaardige opleiding, geen diploma's. >Hij etaleert een domheid die je normaal slechts na generaties van >inteelt ziet optreden. >Hij is dol op "woefkes". > >Wie anders dan Laurent Van België. > Mooie beschrijving van de bijna buurman van een van mijn kinderen... -- Fusti |
![]() |
#85 |
|
26 Sep 2005 12:27:47 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >Fullator drukte met precisie uit : >> On Sun, 25 Sep 2005 17:00:24 GMT, Tom De Moor >> <[email protected]> wrote: >> >>> In article <[email protected]>, >>> lvolders@forget_it.telenet.be says... >>>> On Sun, 25 Sep 2005 10:40:23 GMT, "lesjkajski" >>>> <frits&[email protected]> wrote: >>>> >>>> >>>> >>>>> >>>>> het gaat em om het principe. Als een woord niet telt is dat erg om vast >>>>> te stellen. Niet toevallig dat dit land in vrije val verkeerd hoor) >>>> >>>> >>>> Verkeerd is verkeert. En ook omgekeerd. >>>> >>>> Fullator >>>> >>> >>> Welkom terug, immer hoopvolle opvoedkundige idealist :-) >>> >>> Was je al die tijd "weg" of meende ik je een paar keer te herkennen? >>> >>> Tom De Moor >> >> >> Nee hoor, nick changes are not my cup of tea. >> >> Maar blijkbaar heeft een of andere vorm van waanzin hier intussen >> toegeslagen: de meest stupiede nicks, op de meest puberale wijze. Wie >> kan tussen al die madness nog hopen op een zinvolle discussie over een >> politiek onderwerp? Daarom dat ik er telkens enkele weken laat >> overheengaan. Maar telkens ik kom kijken is de leegte nog groter, de >> nonsens nog meer uitgesproken en de adel van de geest meer afgetakeld. >> >> Het is het ideale Methadon-equivalent voor nieuwsgroep-afkickers. >> >> Fullator > >tja oud worden bevordert je verstandelijke vaardigheden niet he ... Merk je dat nu al bij jezelf? :-))))) -- Fusti |
![]() |
#86 |
|
![]() Vitae forma vocatur, "omarr" <[email protected]>, die Mon, 26 Sep 2005
08:40:44 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >"Fustigator" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected].. . >> Vitae forma vocatur, "lesjkajski" <frits&[email protected]>, die Sun, >> 25 Sep 2005 11:12:09 GMT, in littera >> <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) >> vere scripsit quod sequitur: >> >>>omarr gebruikte zijn klavier om te schrijven : >>>> "auntie" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> "Fuck Atilla De Hun" <[email protected]> wrote in >>>>> message >>>>> news:1127590155_11499@spool6- >>>>>> >>>>>> Waar gaat dit over Lesj? >>>>>> >>>>> >>>>> Over de reflectie van zijn angelieke gezicht - met paardenstaart - in >>>>> een >>>>> donkerbruine Gentse spieghel. >>>>> a. >>>> >>>> Wat ik niet snap auntie. Dat de man niet weet dat je precies moet zeggen >>>> dat >>>> iets niet mag. >>>> is ie zo dom, of is ie zo lelijk >>>> >>>> omarr >>> >>>Moet ik eens een boekje open doen over wat er verteld wordt over Omarr >>>op reünies? >> >> Onzin! > >Fust ik herinner me nog onze eerste mini reünie in de Faro, jij en ik, >prachtig beleving voor mij. >wij hadden de tijd niet om te roddelen. We hadden elkaar zoveel te >vertellen. Inderdaad. >Mooie tijd was dat en wat waren we nog jong :-)) Nu zijn we iets langer jong.:-) >omarr > -- Fusti |
![]() |
#87 |
|
![]() "Fustigator" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Vitae forma vocatur, "lesjkajski" <frits&[email protected]>, die Mon, > 26 Sep 2005 09:30:48 GMT, in littera > <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) > vere scripsit quod sequitur: > >>Fustigator beweerde : >>> Vitae forma vocatur, "lesjkajski" <frits&[email protected]>, die Sun, >>> 25 Sep 2005 11:12:09 GMT, in littera >>> <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) >>> vere scripsit quod sequitur: >>> >>>> omarr gebruikte zijn klavier om te schrijven : >>>>> "auntie" <[email protected]> schreef in bericht >>>>> news:[email protected]... >>>>>> "Fuck Atilla De Hun" <[email protected]> wrote in >>>>>> message >>>>>> news:1127590155_11499@spool6- >>>>>>> >>>>>>> Waar gaat dit over Lesj? >>>>>>> >>>>>> >>>>>> Over de reflectie van zijn angelieke gezicht - met paardenstaart - in >>>>>> een >>>>>> donkerbruine Gentse spieghel. >>>>>> a. >>>>> >>>>> Wat ik niet snap auntie. Dat de man niet weet dat je precies moet >>>>> zeggen >>>>> dat iets niet mag. >>>>> is ie zo dom, of is ie zo lelijk >>>>> >>>>> omarr >>>> >>>> Moet ik eens een boekje open doen over wat er verteld wordt over Omarr >>>> op reünies? >>> >>> Onzin! >> >>pretbederver > > Omarr is mijn vriend, ook IRL. onze vriendschap wordt langzaam onvergankelijk Fust omarr |
![]() |
#88 |
|
![]() Sargon gebruikte zijn klavier om te schrijven :
> On Mon, 26 Sep 2005 12:29:26 GMT, "lesjkajski" > <frits&[email protected]> wrote: > >> Het is zò dat Sargon formuleerde : >>> On Sun, 25 Sep 2005 18:21:06 GMT, "lesjkajski" >>> <frits&[email protected]> wrote: >>> >>>> Sargon formuleerde de vraag : >>>>> On Sun, 25 Sep 2005 16:53:22 GMT, Fullator >>>>> <lvolders@forget_it.telenet.be> wrote: >>>>> >>>>>> On Sun, 25 Sep 2005 10:40:23 GMT, "lesjkajski" >>>>>> <frits&[email protected]> wrote: >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>>> >>>>>>> het gaat em om het principe. Als een woord niet telt is dat erg om vast >>>>>>> te stellen. Niet toevallig dat dit land in vrije val verkeerd hoor) >>>>>> >>>>>> >>>>>> Verkeerd is verkeert. En ook omgekeerd. >>>>>> >>>>> >>>>> Een mooie, maar of hij hem begrijpt... >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> Sargon >>>> >>>> concentreer je maar verder op taal jongen, daar heb je het langste les >>>> over gehad >>> >>> Toch niet, Lesj. >>> >>> >>> >>> >>> Sargon >> >> wedden van wel? >> Of ga je beweren dat je nooit een taal hebt gehad in je langdurige >> opleiding tot je 30e(of heb je bepaalde vakken zoveel moeten herdoen >> dat ze er boven uit steken?) > > Onderwijs is voor jou echt terra incognita, hé Lesj? > > > > > Sargon gelukkig maar, ik zou dalen tot op jou hoogte -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
![]() |
#89 |
|
![]() On Tue, 27 Sep 2005 11:38:45 GMT, "lesjkajski"
<frits&[email protected]> wrote: > Sargon gebruikte zijn klavier om te schrijven : > > On Mon, 26 Sep 2005 12:29:26 GMT, "lesjkajski" > > <frits&[email protected]> wrote: > > > >> Het is zò dat Sargon formuleerde : > >>> On Sun, 25 Sep 2005 18:21:06 GMT, "lesjkajski" > >>> <frits&[email protected]> wrote: > >>> > >>>> Sargon formuleerde de vraag : > >>>>> On Sun, 25 Sep 2005 16:53:22 GMT, Fullator > >>>>> <lvolders@forget_it.telenet.be> wrote: > >>>>> > >>>>>> On Sun, 25 Sep 2005 10:40:23 GMT, "lesjkajski" > >>>>>> <frits&[email protected]> wrote: > >>>>>> > >>>>>> > >>>>>> > >>>>>>> > >>>>>>> het gaat em om het principe. Als een woord niet telt is dat erg om vast > >>>>>>> te stellen. Niet toevallig dat dit land in vrije val verkeerd hoor) > >>>>>> > >>>>>> > >>>>>> Verkeerd is verkeert. En ook omgekeerd. > >>>>>> > >>>>> > >>>>> Een mooie, maar of hij hem begrijpt... > >>>>> > >>>>> > >>>>> > >>>>> > >>>>> Sargon > >>>> > >>>> concentreer je maar verder op taal jongen, daar heb je het langste les > >>>> over gehad > >>> > >>> Toch niet, Lesj. > >>> > >>> > >>> > >>> > >>> Sargon > >> > >> wedden van wel? > >> Of ga je beweren dat je nooit een taal hebt gehad in je langdurige > >> opleiding tot je 30e(of heb je bepaalde vakken zoveel moeten herdoen > >> dat ze er boven uit steken?) > > > > Onderwijs is voor jou echt terra incognita, hé Lesj? > > > > > > > > > > Sargon > > gelukkig maar, ik zou dalen tot op jou hoogte Ja, Lesj, "boven" en "onder" zijn nu eenmaal moeilijke begrippen. Sargon |
![]() |
#90 |
|
![]() On Tue, 27 Sep 2005 08:20:32 +0200, Fustigator <[email protected]>
wrote: > Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Mon, 26 Sep 2005 > 10:15:09 GMT, in littera <[email protected]> in > foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > > >On Mon, 26 Sep 2005 09:42:27 +0200, Fustigator <[email protected]> > >wrote: > > > >> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Sun, 25 Sep 2005 > >> 12:47:02 GMT, in littera <[email protected]> in > >> foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >> > >> >On Sun, 25 Sep 2005 13:36:25 +0200, "auntie" <[email protected]> > >> >wrote: > >> > > >> >> "omarr" <[email protected]> wrote in message > >> >> news:[email protected]... > >> >> > > >> >> > is ie zo dom, of is ie zo lelijk > >> >> > > >> >> > >> >> Ik meen dat in Lesj' geval beide eigenschappen hier om de voorrang twisten. > >> >> Moge de slechtste winnen ;)) > >> >> a. > >> >> > >> > > >> >Helaba, een beetje meer eerbied aub. > >> > > >> >Jij schijnt niet te weten wie er precies schuilgaat achter de nick > >> >"Lesj". Je zou dan wel anders piepen. > >> > > >> > >> Who the fuck could he be? > >> > > > > >OK, nog eens... > > > >De jongen bedient zich van een heel schamel Nederlands. > >Hij voert geen klop uit. > >Hij leeft van een uitkering die hij krijgt van de overheid. > >Paparazzi maken hem zenuwachtig. > >Hij heeft geen noemenswaardige opleiding, geen diploma's. > >Hij etaleert een domheid die je normaal slechts na generaties van > >inteelt ziet optreden. > >Hij is dol op "woefkes". > > > >Wie anders dan Laurent Van België. > > > Mooie beschrijving van de bijna buurman van een van mijn kinderen... De Lesj? Sargon |
![]() |
#91 |
|
![]() Fustigator schreef op 27-9-2005 :
> Vitae forma vocatur, "lesjkajski" <frits&[email protected]>, die Mon, > 26 Sep 2005 09:37:34 GMT, in littera > <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) > vere scripsit quod sequitur: > >> Fustigator beweerde : >>> Vitae forma vocatur, "auntie" <[email protected]>, die Sun, 25 Sep 2005 >>> 14:00:06 +0200, in littera <[email protected]> in foro >>> be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >>> >>>> "lesjkajski" <frits&[email protected]> wrote in message >>>> news:[email protected]... >>>>> >>>>> Moet ik eens een boekje open doen over wat er verteld wordt over Omarr op >>>>> reünies? >>>>> >>>> >>>> En over nonkel. >>>> Q.e.d.: deze reünies zijn theekransjes van geretardeerde klunzen die op >>>> België kankeren en over democratische posters roddelen. >>>> Not with us, heteLesj. >>> >>> Als ik een reünie in Oostende plan zal het wel anders wel gaan! >>> >>> trouwens al wie naar Oostende gaat >>> en mij aldaar wil ontmoeten >>> mag zich aanmelden per mail en we regelen het wel. >>>> a. >> >> ik kom al raftend met de Vermetele! > > Welkom broeders! > > komen jullie via de binnewateren of doen jullie de omweg via Antwerpen > en de Westerschelde? hangt vd wind af! -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
![]() |
#92 |
|
![]() omarr formuleerde op dinsdag :
> "Fustigator" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Vitae forma vocatur, "lesjkajski" <frits&[email protected]>, die Mon, >> 26 Sep 2005 09:30:48 GMT, in littera >> <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) >> vere scripsit quod sequitur: >> >>>Fustigator beweerde : >>>> Vitae forma vocatur, "lesjkajski" <frits&[email protected]>, die Sun, >>>> 25 Sep 2005 11:12:09 GMT, in littera >>>> <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) >>>> vere scripsit quod sequitur: >>>> >>>>> omarr gebruikte zijn klavier om te schrijven : >>>>>> "auntie" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>> news:[email protected]... >>>>>>> "Fuck Atilla De Hun" <[email protected]> wrote in >>>>>>> message >>>>>>> news:1127590155_11499@spool6- >>>>>>>> >>>>>>>> Waar gaat dit over Lesj? >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> Over de reflectie van zijn angelieke gezicht - met paardenstaart - in >>>>>>> een >>>>>>> donkerbruine Gentse spieghel. >>>>>>> a. >>>>>> >>>>>> Wat ik niet snap auntie. Dat de man niet weet dat je precies moet >>>>>> zeggen >>>>>> dat iets niet mag. >>>>>> is ie zo dom, of is ie zo lelijk >>>>>> >>>>>> omarr >>>>> >>>>> Moet ik eens een boekje open doen over wat er verteld wordt over Omarr >>>>> op reünies? >>>> >>>> Onzin! >>> >>>pretbederver >> >> Omarr is mijn vriend, ook IRL. > > onze vriendschap wordt langzaam onvergankelijk Fust > > omarr je moet es leren een beetje zelfstandig en standvast in je schoenen te staan -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
![]() |
#93 |
|
![]() Sargon schreef op 27-9-2005 :
> On Tue, 27 Sep 2005 11:38:45 GMT, "lesjkajski" > <frits&[email protected]> wrote: > >> Sargon gebruikte zijn klavier om te schrijven : >>> On Mon, 26 Sep 2005 12:29:26 GMT, "lesjkajski" >>> <frits&[email protected]> wrote: >>> >>>> Het is zò dat Sargon formuleerde : >>>>> On Sun, 25 Sep 2005 18:21:06 GMT, "lesjkajski" >>>>> <frits&[email protected]> wrote: >>>>> >>>>>> Sargon formuleerde de vraag : >>>>>>> On Sun, 25 Sep 2005 16:53:22 GMT, Fullator >>>>>>> <lvolders@forget_it.telenet.be> wrote: >>>>>>> >>>>>>>> On Sun, 25 Sep 2005 10:40:23 GMT, "lesjkajski" >>>>>>>> <frits&[email protected]> wrote: >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> het gaat em om het principe. Als een woord niet telt is dat erg om >>>>>>>>> vast te stellen. Niet toevallig dat dit land in vrije val verkeerd >>>>>>>>> hoor) >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> Verkeerd is verkeert. En ook omgekeerd. >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> Een mooie, maar of hij hem begrijpt... >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> Sargon >>>>>> >>>>>> concentreer je maar verder op taal jongen, daar heb je het langste les >>>>>> over gehad >>>>> >>>>> Toch niet, Lesj. >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> Sargon >>>> >>>> wedden van wel? >>>> Of ga je beweren dat je nooit een taal hebt gehad in je langdurige >>>> opleiding tot je 30e(of heb je bepaalde vakken zoveel moeten herdoen >>>> dat ze er boven uit steken?) >>> >>> Onderwijs is voor jou echt terra incognita, hé Lesj? >>> >>> >>> >>> >>> Sargon >> >> gelukkig maar, ik zou dalen tot op jou hoogte > > Ja, Lesj, "boven" en "onder" zijn nu eenmaal moeilijke begrippen. > > > > > Sargon gelijke hoogte ook dan? Want daar had ik het toch over niet? -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
![]() |
#94 |
|
![]() Fustigator gebruikte zijn klavier om te schrijven :
> Vitae forma vocatur, "lesjkajski" <frits&[email protected]>, die Mon, > 26 Sep 2005 12:27:47 GMT, in littera > <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) > vere scripsit quod sequitur: > >> Fullator drukte met precisie uit : >>> On Sun, 25 Sep 2005 17:00:24 GMT, Tom De Moor >>> <[email protected]> wrote: >>> >>>> In article <[email protected]>, >>>> lvolders@forget_it.telenet.be says... >>>>> On Sun, 25 Sep 2005 10:40:23 GMT, "lesjkajski" >>>>> <frits&[email protected]> wrote: >>>>> >>>>> >>>>> >>>>>> >>>>>> het gaat em om het principe. Als een woord niet telt is dat erg om vast >>>>>> te stellen. Niet toevallig dat dit land in vrije val verkeerd hoor) >>>>> >>>>> >>>>> Verkeerd is verkeert. En ook omgekeerd. >>>>> >>>>> Fullator >>>>> >>>> >>>> Welkom terug, immer hoopvolle opvoedkundige idealist :-) >>>> >>>> Was je al die tijd "weg" of meende ik je een paar keer te herkennen? >>>> >>>> Tom De Moor >>> >>> >>> Nee hoor, nick changes are not my cup of tea. >>> >>> Maar blijkbaar heeft een of andere vorm van waanzin hier intussen >>> toegeslagen: de meest stupiede nicks, op de meest puberale wijze. Wie >>> kan tussen al die madness nog hopen op een zinvolle discussie over een >>> politiek onderwerp? Daarom dat ik er telkens enkele weken laat >>> overheengaan. Maar telkens ik kom kijken is de leegte nog groter, de >>> nonsens nog meer uitgesproken en de adel van de geest meer afgetakeld. >>> >>> Het is het ideale Methadon-equivalent voor nieuwsgroep-afkickers. >>> >>> Fullator >> >> tja oud worden bevordert je verstandelijke vaardigheden niet he ... > > Merk je dat nu al bij jezelf? :-))))) die fase heb ik al wel eens gehad ja -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
![]() |
#95 |
|
![]() Sargon schreef :
> On Mon, 26 Sep 2005 12:27:47 GMT, "lesjkajski" > <frits&[email protected]> wrote: > >> Fullator drukte met precisie uit : >>> On Sun, 25 Sep 2005 17:00:24 GMT, Tom De Moor >>> <[email protected]> wrote: >>> >>>> In article <[email protected]>, >>>> lvolders@forget_it.telenet.be says... >>>>> On Sun, 25 Sep 2005 10:40:23 GMT, "lesjkajski" >>>>> <frits&[email protected]> wrote: >>>>> >>>>> >>>>> >>>>>> >>>>>> het gaat em om het principe. Als een woord niet telt is dat erg om vast >>>>>> te stellen. Niet toevallig dat dit land in vrije val verkeerd hoor) >>>>> >>>>> >>>>> Verkeerd is verkeert. En ook omgekeerd. >>>>> >>>>> Fullator >>>>> >>>> >>>> Welkom terug, immer hoopvolle opvoedkundige idealist :-) >>>> >>>> Was je al die tijd "weg" of meende ik je een paar keer te herkennen? >>>> >>>> Tom De Moor >>> >>> >>> Nee hoor, nick changes are not my cup of tea. >>> >>> Maar blijkbaar heeft een of andere vorm van waanzin hier intussen >>> toegeslagen: de meest stupiede nicks, op de meest puberale wijze. Wie >>> kan tussen al die madness nog hopen op een zinvolle discussie over een >>> politiek onderwerp? Daarom dat ik er telkens enkele weken laat >>> overheengaan. Maar telkens ik kom kijken is de leegte nog groter, de >>> nonsens nog meer uitgesproken en de adel van de geest meer afgetakeld. >>> >>> Het is het ideale Methadon-equivalent voor nieuwsgroep-afkickers. >>> >>> Fullator >> >> tja oud worden bevordert je verstandelijke vaardigheden niet he ... > > Veel hangt af van je vertrekpositie. Ik durf er niet aan denken waar > jij binnen pakweg 20 jaar staat, Lesj. > > > > > Sargon zekers niet boven jou, jij mag zelfs niet in de buurt komen van "ver onder" want dat zou willen zeggen dat ik een oen onder me heb staan -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
![]() |
#96 |
|
![]() Sargon had uiteengezet :
> On Tue, 27 Sep 2005 08:20:32 +0200, Fustigator <[email protected]> > wrote: > >> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Mon, 26 Sep 2005 >> 10:15:09 GMT, in littera <[email protected]> in >> foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >>> On Mon, 26 Sep 2005 09:42:27 +0200, Fustigator <[email protected]> >>> wrote: >>> >>>> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Sun, 25 Sep 2005 >>>> 12:47:02 GMT, in littera <[email protected]> in >>>> foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>> >>>>> On Sun, 25 Sep 2005 13:36:25 +0200, "auntie" <[email protected]> >>>>> wrote: >>>>> >>>>>> "omarr" <[email protected]> wrote in message >>>>>> news:[email protected]... >>>>>>> >>>>>>> is ie zo dom, of is ie zo lelijk >>>>>>> >>>>>> >>>>>> Ik meen dat in Lesj' geval beide eigenschappen hier om de voorrang >>>>>> twisten. Moge de slechtste winnen ;)) >>>>>> a. >>>>>> >>>>> >>>>> Helaba, een beetje meer eerbied aub. >>>>> >>>>> Jij schijnt niet te weten wie er precies schuilgaat achter de nick >>>>> "Lesj". Je zou dan wel anders piepen. >>>>> >>>> >>>> Who the fuck could he be? >>>>> >>> >>> OK, nog eens... >>> >>> De jongen bedient zich van een heel schamel Nederlands. >>> Hij voert geen klop uit. >>> Hij leeft van een uitkering die hij krijgt van de overheid. >>> Paparazzi maken hem zenuwachtig. >>> Hij heeft geen noemenswaardige opleiding, geen diploma's. >>> Hij etaleert een domheid die je normaal slechts na generaties van >>> inteelt ziet optreden. >>> Hij is dol op "woefkes". >>> >>> Wie anders dan Laurent Van België. >>> >> Mooie beschrijving van de bijna buurman van een van mijn kinderen... > > De Lesj? > > > > Sargon Heb jij er zaken mee waar ik mijn boomhut bouw? -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
![]() |
#97 |
|
![]() On Tue, 27 Sep 2005 14:54:58 GMT, "lesjkajski"
<frits&[email protected]> wrote: > Sargon had uiteengezet : > > On Tue, 27 Sep 2005 08:20:32 +0200, Fustigator <[email protected]> > > wrote: > > > >> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Mon, 26 Sep 2005 > >> 10:15:09 GMT, in littera <[email protected]> in > >> foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >> > >>> On Mon, 26 Sep 2005 09:42:27 +0200, Fustigator <[email protected]> > >>> wrote: > >>> > >>>> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Sun, 25 Sep 2005 > >>>> 12:47:02 GMT, in littera <[email protected]> in > >>>> foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >>>> > >>>>> On Sun, 25 Sep 2005 13:36:25 +0200, "auntie" <[email protected]> > >>>>> wrote: > >>>>> > >>>>>> "omarr" <[email protected]> wrote in message > >>>>>> news:[email protected]... > >>>>>>> > >>>>>>> is ie zo dom, of is ie zo lelijk > >>>>>>> > >>>>>> > >>>>>> Ik meen dat in Lesj' geval beide eigenschappen hier om de voorrang > >>>>>> twisten. Moge de slechtste winnen ;)) > >>>>>> a. > >>>>>> > >>>>> > >>>>> Helaba, een beetje meer eerbied aub. > >>>>> > >>>>> Jij schijnt niet te weten wie er precies schuilgaat achter de nick > >>>>> "Lesj". Je zou dan wel anders piepen. > >>>>> > >>>> > >>>> Who the fuck could he be? > >>>>> > >>> > >>> OK, nog eens... > >>> > >>> De jongen bedient zich van een heel schamel Nederlands. > >>> Hij voert geen klop uit. > >>> Hij leeft van een uitkering die hij krijgt van de overheid. > >>> Paparazzi maken hem zenuwachtig. > >>> Hij heeft geen noemenswaardige opleiding, geen diploma's. > >>> Hij etaleert een domheid die je normaal slechts na generaties van > >>> inteelt ziet optreden. > >>> Hij is dol op "woefkes". > >>> > >>> Wie anders dan Laurent Van België. > >>> > >> Mooie beschrijving van de bijna buurman van een van mijn kinderen... > > > > De Lesj? > > > > > > > > Sargon > > Heb jij er zaken mee waar ik mijn boomhut bouw? Als amateur-royaltywatcher hoor ik dat te weten, Monseigneur. Sargon |
![]() |
#98 |
|
![]() On Tue, 27 Sep 2005 15:00:17 GMT, "lesjkajski"
<frits&[email protected]> wrote: > Sargon schreef : > > On Mon, 26 Sep 2005 12:27:47 GMT, "lesjkajski" > > <frits&[email protected]> wrote: > > > >> Fullator drukte met precisie uit : > >>> On Sun, 25 Sep 2005 17:00:24 GMT, Tom De Moor > >>> <[email protected]> wrote: > >>> > >>>> In article <[email protected]>, > >>>> lvolders@forget_it.telenet.be says... > >>>>> On Sun, 25 Sep 2005 10:40:23 GMT, "lesjkajski" > >>>>> <frits&[email protected]> wrote: > >>>>> > >>>>> > >>>>> > >>>>>> > >>>>>> het gaat em om het principe. Als een woord niet telt is dat erg om vast > >>>>>> te stellen. Niet toevallig dat dit land in vrije val verkeerd hoor) > >>>>> > >>>>> > >>>>> Verkeerd is verkeert. En ook omgekeerd. > >>>>> > >>>>> Fullator > >>>>> > >>>> > >>>> Welkom terug, immer hoopvolle opvoedkundige idealist :-) > >>>> > >>>> Was je al die tijd "weg" of meende ik je een paar keer te herkennen? > >>>> > >>>> Tom De Moor > >>> > >>> > >>> Nee hoor, nick changes are not my cup of tea. > >>> > >>> Maar blijkbaar heeft een of andere vorm van waanzin hier intussen > >>> toegeslagen: de meest stupiede nicks, op de meest puberale wijze. Wie > >>> kan tussen al die madness nog hopen op een zinvolle discussie over een > >>> politiek onderwerp? Daarom dat ik er telkens enkele weken laat > >>> overheengaan. Maar telkens ik kom kijken is de leegte nog groter, de > >>> nonsens nog meer uitgesproken en de adel van de geest meer afgetakeld. > >>> > >>> Het is het ideale Methadon-equivalent voor nieuwsgroep-afkickers. > >>> > >>> Fullator > >> > >> tja oud worden bevordert je verstandelijke vaardigheden niet he ... > > > > Veel hangt af van je vertrekpositie. Ik durf er niet aan denken waar > > jij binnen pakweg 20 jaar staat, Lesj. > > > > > > > > > > Sargon > > zekers niet boven jou, jij mag zelfs niet in de buurt komen van "ver > onder" want dat zou willen zeggen dat ik een oen onder me heb staan Neen, Lesj, de "oen" staat in het klassement mijlenver boven jou, net zoals de kip-zonder-kop en het uilskuiken trouwens. Iemand die de evolutietheorie van Darwin weet te tarten zoals jij dat kan, die speelt in een categorie apart. Sargon |
![]() |
#99 |
|
![]() On Tue, 27 Sep 2005 14:58:56 GMT, "lesjkajski"
<frits&[email protected]> wrote: > Sargon schreef op 27-9-2005 : > > On Tue, 27 Sep 2005 11:38:45 GMT, "lesjkajski" > > <frits&[email protected]> wrote: > > > >> Sargon gebruikte zijn klavier om te schrijven : > >>> On Mon, 26 Sep 2005 12:29:26 GMT, "lesjkajski" > >>> <frits&[email protected]> wrote: > >>> > >>>> Het is zò dat Sargon formuleerde : > >>>>> On Sun, 25 Sep 2005 18:21:06 GMT, "lesjkajski" > >>>>> <frits&[email protected]> wrote: > >>>>> > >>>>>> Sargon formuleerde de vraag : > >>>>>>> On Sun, 25 Sep 2005 16:53:22 GMT, Fullator > >>>>>>> <lvolders@forget_it.telenet.be> wrote: > >>>>>>> > >>>>>>>> On Sun, 25 Sep 2005 10:40:23 GMT, "lesjkajski" > >>>>>>>> <frits&[email protected]> wrote: > >>>>>>>> > >>>>>>>> > >>>>>>>> > >>>>>>>>> > >>>>>>>>> het gaat em om het principe. Als een woord niet telt is dat erg om > >>>>>>>>> vast te stellen. Niet toevallig dat dit land in vrije val verkeerd > >>>>>>>>> hoor) > >>>>>>>> > >>>>>>>> > >>>>>>>> Verkeerd is verkeert. En ook omgekeerd. > >>>>>>>> > >>>>>>> > >>>>>>> Een mooie, maar of hij hem begrijpt... > >>>>>>> > >>>>>>> > >>>>>>> > >>>>>>> > >>>>>>> Sargon > >>>>>> > >>>>>> concentreer je maar verder op taal jongen, daar heb je het langste les > >>>>>> over gehad > >>>>> > >>>>> Toch niet, Lesj. > >>>>> > >>>>> > >>>>> > >>>>> > >>>>> Sargon > >>>> > >>>> wedden van wel? > >>>> Of ga je beweren dat je nooit een taal hebt gehad in je langdurige > >>>> opleiding tot je 30e(of heb je bepaalde vakken zoveel moeten herdoen > >>>> dat ze er boven uit steken?) > >>> > >>> Onderwijs is voor jou echt terra incognita, hé Lesj? > >>> > >>> > >>> > >>> > >>> Sargon > >> > >> gelukkig maar, ik zou dalen tot op jou hoogte > > > > Ja, Lesj, "boven" en "onder" zijn nu eenmaal moeilijke begrippen. > > > > > > > > > > Sargon > > gelijke hoogte ook dan? Want daar had ik het toch over niet? Zover ben je helaas nog niet, Lesj. Probeer eerst maar het verschil tussen je voor- en je achterkant onder de knie te krijgen. Sargon |
![]() |
#100 |
|
![]() Sargon formuleerde op dinsdag :
> On Tue, 27 Sep 2005 14:58:56 GMT, "lesjkajski" > <frits&[email protected]> wrote: > >> Sargon schreef op 27-9-2005 : >>> On Tue, 27 Sep 2005 11:38:45 GMT, "lesjkajski" >>> <frits&[email protected]> wrote: >>> >>>> Sargon gebruikte zijn klavier om te schrijven : >>>>> On Mon, 26 Sep 2005 12:29:26 GMT, "lesjkajski" >>>>> <frits&[email protected]> wrote: >>>>> >>>>>> Het is zò dat Sargon formuleerde : >>>>>>> On Sun, 25 Sep 2005 18:21:06 GMT, "lesjkajski" >>>>>>> <frits&[email protected]> wrote: >>>>>>> >>>>>>>> Sargon formuleerde de vraag : >>>>>>>>> On Sun, 25 Sep 2005 16:53:22 GMT, Fullator >>>>>>>>> <lvolders@forget_it.telenet.be> wrote: >>>>>>>>> >>>>>>>>>> On Sun, 25 Sep 2005 10:40:23 GMT, "lesjkajski" >>>>>>>>>> <frits&[email protected]> wrote: >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> het gaat em om het principe. Als een woord niet telt is dat erg om >>>>>>>>>>> vast te stellen. Niet toevallig dat dit land in vrije val verkeerd >>>>>>>>>>> hoor) >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Verkeerd is verkeert. En ook omgekeerd. >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> Een mooie, maar of hij hem begrijpt... >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> Sargon >>>>>>>> >>>>>>>> concentreer je maar verder op taal jongen, daar heb je het langste les >>>>>>>> over gehad >>>>>>> >>>>>>> Toch niet, Lesj. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> Sargon >>>>>> >>>>>> wedden van wel? >>>>>> Of ga je beweren dat je nooit een taal hebt gehad in je langdurige >>>>>> opleiding tot je 30e(of heb je bepaalde vakken zoveel moeten herdoen >>>>>> dat ze er boven uit steken?) >>>>> >>>>> Onderwijs is voor jou echt terra incognita, hé Lesj? >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> Sargon >>>> >>>> gelukkig maar, ik zou dalen tot op jou hoogte >>> >>> Ja, Lesj, "boven" en "onder" zijn nu eenmaal moeilijke begrippen. >>> >>> >>> >>> >>> Sargon >> >> gelijke hoogte ook dan? Want daar had ik het toch over niet? > > Zover ben je helaas nog niet, Lesj. Probeer eerst maar het verschil > tussen je voor- en je achterkant onder de knie te krijgen. > > > > > Sargon stalker! -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |