![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ah weeral dat gezeik van verbieden.
Hij wilde gewoon dat het een (onafhankelijkelijke) rechtbank was die voor eens en voor altijd ging zeggen wat het nu eigenlijk is. Dus aangezien het blok toch zo braaf is gingen ze toch nooit verboden raken. Of ben je bang dat de rechtbank misschien het een en het ander zou ontdekken....
![]() |
#82 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Men verslaat die met argumenten en met programma punten! De rechtbank is er om misdrijven mee te bestraffen, zoals centjes verbranden, smeergeld ontvangen, huizekens laten afbreken, liegen tegen het parlement, politieke moorden. Maar daar hebben de rechtbanken geen tijd meer voor, ze moeten hun tijd spenderen om te zien of de slogan "eigen volk" rasistisch is. Maar ze geven er geen gevolg meer aan, want Fatima Bali heeft bij haar verkiezing verklaard op TV " Eindelijk kunnen we wat doen voor ons eigen Volk". Verder niets meer over vernomen. Nie van den pater, en ook niet van het gerecht. En zeker niet van Joske Geysels!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#84 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat wil zeggen dat ze nu voor haar eigen volk gaat opkomen. En dat in België. Bestaan er dan toch rassen??????? Want anders bestaat er geen eigen volk! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Vreemdeling
|
![]() Ik meen mij te herinneren dat Bourgeois Spirit verweet in kartel te gaan met de SPa om alzo hun postjes veilig te stellen.
Bourgeois beweerde dat de NV-A volledig op zichzelf zou draaien en geen verbintenissen zou aangaan met eender welke partij. Maar wat lees ik nu? Dat Bourgeois kartel wil vormen met CD&V of VLD. Dus volgens mij is het Bourgeois ook te doen om hun postjes veilig te stellen, zelf met partijen die tegen Vlaamse onafhankelijkheid zijn. Voor mij is de NV-A dan ook geen Vlaams nationale partij meer, daar ze zelfs tegen deVlaamse wetsvoorstellen van het Blok stemt. Zou de slogan van Bourgeois zijn: Eigen zak eerst? Spijtig want NV-A en Vlaams blok zouden de machtigste Vlaamse partij in Vlaanderen zijn en in staat de Vlaamse eisen te verwezenlijken |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
Maar je weet wat Karel Dillen heeft gezegd in vroeger tijden? "De honden blaffen, maar de karavaan trekt verder" ![]()
![]() |
![]() |
#92 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
wanneer fatima bali dat zegt "voor mijn eigen volk wat kunnen doen" (hetgeen krack hetzelfde is, maar met andere woorden), dan is het niet rasistisch. Of leg dat eens uit! ![]() Eveneens veel geluk. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Niet twee maten en twee gewichten he. De uitspraak van de ene is juist dezelfde of van de andere. Of mischien kan U nog aanvoeren dat ze niet wist wat ze zei, in het vuur van haar betoog? ![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
Maar het feit dat je weigert op mijn vraag in te gaan (over je uitspraak over volk en ras), bewijst dat je eigenlijk er niet goed op kan antwoorden. Ik zal je alvast een handje helpen: ras (het ~, ~sen) 1 groep mensen, dieren of planten die zich door dezelfde erfelijke eigenschappen onderscheiden van andere groepen van dezelfde biologische soort 2 bevolkingsgroep die zich op andere dan erfelijke wijze onderscheidt 3 dier met zuivere teeltkenmerken volk (het ~, ~en/~eren, ~en/~eren, ~en) 1 de gemeenschap van bewoners van een land die afstamming, taal, zeden, overlevering gemeen hebben 2 de gezamenlijke bewoners van een staat in betrekking tot het staatshoofd of de regering, de onderdanen => natie 3 de lagere sociale klassen => canaille, crapuul, gemeen, gepeupel, goegemeente, grauw, het gemene volk, het gewone volk, janhagel, Jan Publiek, klootjesvolk, plebs, publiek, voetvolk, vulgus 4 een of meer mensen 5 groep bijen of andere in groepen levende insecten met eenzelfde woonplaats
![]() |
![]() |
#99 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
fatima bali bedoelde juist hetzelfde, ze ging eerst voor haar eigen volk zorgen. |
|||||||
![]() |
![]() |