![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister
|
![]() Nochtans zijn er vlamingen die graag pronken met hun afrikaans liefje
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar uw argument is natuurlijk niet de beste, dat argument zegt alleen dat mensen een hoge grens hebben voordat ze aan het moorden slaan.
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
100 oude Belgische frankes is al genoeg.
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Minister
|
![]() Tja, idioten....... Was er niet zoiets als uitzonderingen die de regel bevestigen?
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je gelooft toch zelf wel wat je zegt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Minister
|
![]() Tuurlijk, maar ik vraag me eigenlijk af waar u nu op reageerde.
![]() |
![]() |
#89 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nét het tegenovergestelde van wat jij zegt. Of welke grens hebben Pim Fortuyn en Theo van Gogh doen doorbreken dat ze vermoord moesten worden?
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En over Jut & Jul gesproken: ze hebben het natuurlijk niet verdient om vermoord te worden, maar een publiek persoon moet beseffen dat er ontiechelijk veel labiele personen op deze aarde rondlopen en dat er dus een groot risico aanzit om grote groepen van de bevolking op zo'n verwerpelijke manier te beledigen.
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niets kwetst meer dan DE WAARHEID. D�*�*rvoor werden 'Jut & Jul' vermoord. Volgens jou was het dus een 'verwerpelijke manier van beledigen' die de stoppen deed doorslaan en die moorden rechtvaardigde. Salman Rushdie leeft nog. Ayaan Hirsi Ali ook. En IK ben het met hen eens. Evenals met Pim Fortuyn en Theo Van Gogh. Mag ik nu geslacht worden omdat ik de mening niet deel van mensen die een 'hogere grens' om te moorden hebben dan ikzelf? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Lokaal Raadslid
|
![]() De heren nikkers en makakken hebben de indruk dat ze hun zaakjes onder mekaar kunnen afhaspelen omdat de politie niet te nadrukkelijk in het straatbeeld mag aanwezig zijn op commando monsieur le bourgemestre, die wil dat zijn moeizaam geïmporteerd kiesvee met rust gelaten wordt. Als je dat even vergelijkt met die motorbende die afgelopen zomer voor het assisenhof mocht verschijnen omdat ze het recht zelf in handen genomen hadden : ze kregen alle drie levenslang. Ze hadden dan ook geen electoraal gewicht. Met de rechtsstaat wordt blijkbaar heel wat nonchalanter omgesprongen wanneer de belangen van een ps-baron in het geding komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() hangt er van af welk soort mensen natuurlijk.Als we de media mogen geloven ligt de grens bij arabieren & afrikanen in het algemeen lager als bij oorspronkelijke belgen.Statistieken over bajesklanten vertellen hetzelfde.Maar dit zal onze Brandaan wel weer ontkennen.Mensen zijn immers toch allemaal gelijk & hetzelfde...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() ik ken iemand die in Parijs woont.Deze heeft niet veel physieke moed, dat wilt zeggen dat hij een afkeer heeft van vechten, en daar niks van kent. Die jongen rookt niet, maar heeft wel steeds een pak sigaretten op zak, en een aansteker, om niet "nee" te moeten zeggen als iemand hem vuur, of een sigaret , of beide vraagt.Hij is namelijk al eens flink in mekaar getimmerd om zulk verzoek negatief beantwoord te hebben... In die mooie multikulturele stad zijn zelfs al mensen omvergestoken om weigering van een sigaret.Door hetzelfde soort mensen waar in België ook zoveel last mee is.En dat zijn?Allee, drie maal raden?....Jawel, juist!Arabieren & zwarten.Per toeval waarschijnlijk...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar ik zou de reden achter die statistieken eerder in de welvaartssfeer zoeken dan in de etnische. Nu zullen de cultuurverschillen natuurlijk ook meespelen, maar die invloed zal steeds kleiner worden. Het is statistisch namelijk al lang aangetoond dat als je het welvaartsverschil meerekent, en dus alleen maar kijkt naar het percentage allochtone criminelen in een groep criminelen uit een bepaalde inkomensgroep, er geen gigantische oververtegenwoordiging van de allochtone groep is. Het punt is echter dat de (veroordeelde) criminelen voornamelijke uit de lagere klasses komen en daar de allochtonen oververtegenwoordigt en dientengevolge ook in de criminaliteit.
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Wat een zielige woordenkramerij, maar dat is waarschijnlijk wel een gezonde discussiebasis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Minister
|
![]() Tja, statistiek omschrijven in gewone woorden is inderdaad niet mijn sterkste punt. Ik zie echter niet hoe ik het beter had kunnen neerpennen.
![]() |
![]() |
#99 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Achter uw verbale acrobatie schuilen gedachtenkronkels die willen goedpraten wat niet goed te praten valt : misdadig gedrag linken aan sociale achterstand is een zwak excuus, zeker wanneer het moord betreft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |