Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 juli 2003, 21:27   #81
coosie
Provinciaal Statenlid

coosie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Meedoen om een president te herverkiezen in een ander land?! Zielig. Laat me u zeggen, Antoon, voor de meeste Amerikanen ben jij, net als de andere Europeanen NIKS. En ZEKER niet de Republikeinen/Conservatieven. Gelezen in de krant? De neo-conservatieven willen nu waarnemers in de hoogste vergaderingen van de EU.

Maar goed, je separatistische neigingen maken veel goed.
Een tipje, Vlaanderen Boven:

Nadat dikke Lowie en met hem veel Belgische Ministers onvoorwaardelijk anti Amerikaanse posities innamen over alles en nog wat, is het misschien aangewezen als Vlaams Nationalist om de pro Amerikaanse kaart te spelen.

Kwestie van onze Vlaamse onafhankelijkheid wat te bespoedigen.
Ik zat er op te wachten......
Doe maar, jullie zijn toch al bezig.....

Cultuur eindigt waar racisme begint.
coosie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2003, 03:32   #82
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door coosie
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Citaat:
Meedoen om een president te herverkiezen in een ander land?! Zielig. Laat me u zeggen, Antoon, voor de meeste Amerikanen ben jij, net als de andere Europeanen NIKS. En ZEKER niet de Republikeinen/Conservatieven. Gelezen in de krant? De neo-conservatieven willen nu waarnemers in de hoogste vergaderingen van de EU.

Een tipje, Vlaanderen Boven:

Nadat dikke Lowie en met hem veel Belgische Ministers onvoorwaardelijk anti Amerikaanse posities innamen over alles en nog wat, is het misschien aangewezen als Vlaams Nationalist om de pro Amerikaanse kaart te spelen.

Kwestie van onze Vlaamse onafhankelijkheid wat te bespoedigen.
Ik zat er op te wachten......
Doe maar, jullie zijn toch al bezig.....
En goed bezig. Want met den belgiek �* la con is het meer dan genoeg geweest.
Oud 20 juli 2003, 01:28   #83
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Vermits Bush zich gedraagt alsof hij de president van de ganse wereld is zou ik het wel democratischer vinden indien hij ook door de wereld verkozen was...ipv door 49 % van de opgekomen kiezers in de USA. Welk percentage van de kiesgerechtigden is dat trouwens? 25% of zo? En die wil ook nog medezeggenschap in de EU-beslissingen???????Ik las dat ook....
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2003, 13:33   #84
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen_onafhankelijk
http://protest.bmgbiz.net/looksdark.html

Moehahahahaha! En dat leidt het machtigste land ter wereld...
erger:
[size=4]The 2004 Money Race: Who Has the Most? [/size]

washingtonpost.com
Wednesday, July 16, 2003

Tuesday was a big day in the so-called "money primary." That’s when President Bush and the nine Democratic presidential candidates filed campaign finance reports for the second quarter with the Federal Election Commission. The big winner was the president: in the three-month period ending June 30, he raised $34 million. That's more than all the Democratic candidates combined.

Op naar de volgende oorlog...
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2003, 20:00   #85
Bluelagune
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Rice is een goed keuze maar ik verkies toch liever de man die de op zijn doel afgaat radikaal en compromisloos nml Paul Wolfowitz...de bezieler van de PNAC. Nu Iran zich ook een beetje begint te misdragen denk ik dat het hoogste tijd is om nu eens voor eens en altijd komafte maken met al die Schurkenstaten Noord_Korea op kop!!!!!!!

Oud 21 juli 2003, 00:12   #86
Fribre
Parlementsvoorzitter

Standaard

Ik blijf erbij...
Oud 21 juli 2003, 11:22   #87
Oeteke
Banneling

Oeteke's schermafbeelding

Standaard

Geeft Billy terug de macht!
Als Bush president kan worden met valsspelen dan mag Billeke voor de 3de keer president worden.
De wereld zal zijn ogen wel effe toedoen, net zoals ze dat met de aanval op Irak gedaan heeft...

En ik snap niet hoe ge voor iemand als Bush kunt zijn.
Dien heeft ne smoel om op te kloppen, kan niets zelfstandig en heeft zijn titel gestolen...

Lager dan dat kunde toch nie vallen.

Ahh ja, en dan valt em nog onschuldige burgers aan in Irak...maar het machtigste land ter wereld kan noch Saddam noch Osama vinden...
Oeteke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2003, 08:51   #88
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fribre
Ik blijf erbij...

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0YQDTAi0gqGa0lmbxBkI*DVh1JW2lU7dAyxOGk!jC7SFauqVgx IVeicgpP7DK*Bms1XaeH*IaW7r7TepZZGZe!7yfQQe42nIKZ!4 u!vGZ506lYq3nLHJWICd*zWBbBHFC1EAXlUhhLu!WAOIkrGp!y Q/rice-th.jpeg?dc=4675430265914716575[/img] [img]http://groups.msn.com/_Secure/wBSA68fCTYtFgk*dEBJkH2JkD5Km5O9GOO0tG4WHWC96typn *7p4svrNvo4057tm7nWTtDGMQjnvr*fKzmTV*814nTLTbLV8Ll zNzSWyY*Bj!qwWVRwi7gcatt0sWTgxWZNRfmAWS8/poppog.bmp?dc=4675430265878972903[/img] [img]http://groups.msn.com/_Secure/0WwDTAu0dGZPAclUJXGNLECgKMYqH*macPLMgTXizVIZOYr5NP ySrfV064IkWAHVuPVGjPRqe5QK3pQU4IDDIZYDxcfzR924SBhQ rqoc5wBmSCpQmSBgHCOaL9BosIN30VCYd*73ho08/ji.bmp?dc=4675430265861643505[/img] [img]http://groups.msn.com/_Secure/QCmAvIds5Y4NTN04lgyQBNuLmF061m1rCCEv35h1QtxKSD5n 7KWfsz17wL1wSVbCDfT8A!B*Vxvb!IO0YNwosfFCtFL9RpaF2! ENfDubg3XaB2tq9DV9vpIjlUBbdURFaXN2nL*D8w/6666.bmp?dc=4675430265836070952[/img]
Het zou inderdaad mooi zijn. Maar ik denk dat het nog wat te vroeg is. Ik zou zeggen, Nog eens vier jaar Bush, en in 2008 Condoleeza.

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be