![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Doe maar, jullie zijn toch al bezig..... ![]()
![]() |
![]() |
#82 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
[size=4]The 2004 Money Race: Who Has the Most? [/size] washingtonpost.com Wednesday, July 16, 2003 Tuesday was a big day in the so-called "money primary." That’s when President Bush and the nine Democratic presidential candidates filed campaign finance reports for the second quarter with the Federal Election Commission. The big winner was the president: in the three-month period ending June 30, he raised $34 million. That's more than all the Democratic candidates combined. ![]() Op naar de volgende oorlog... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Rice is een goed keuze maar ik verkies toch liever de man die de op zijn doel afgaat radikaal en compromisloos nml Paul Wolfowitz...de bezieler van de PNAC. Nu Iran zich ook een beetje begint te misdragen denk ik dat het hoogste tijd is om nu eens voor eens en altijd komafte maken met al die Schurkenstaten Noord_Korea op kop!!!!!!!
![]()
![]() |
#86 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik blijf erbij...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Geeft Billy terug de macht!
Als Bush president kan worden met valsspelen dan mag Billeke voor de 3de keer president worden. De wereld zal zijn ogen wel effe toedoen, net zoals ze dat met de aanval op Irak gedaan heeft... En ik snap niet hoe ge voor iemand als Bush kunt zijn. Dien heeft ne smoel om op te kloppen, kan niets zelfstandig en heeft zijn titel gestolen... Lager dan dat kunde toch nie vallen. Ahh ja, en dan valt em nog onschuldige burgers aan in Irak...maar het machtigste land ter wereld kan noch Saddam noch Osama vinden... |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |