Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 februari 2006, 10:05   #81
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve Bekijk bericht
Tja.
Het ergste is dat die gasten binnen enkele weken daar weer zijn met hun gezever dat wij alleen maar "Amerika-bashers" zijn.
Ik heb geen antwoord gekregen op mijn vraag. Er wordt er inderdaad op los gebashd (op de U.S. welteverstaan) met argumenten als "de natte droom van de V.S.".

Maar wanneer ik dan vraag "wat is hun natte droom ?", dan krijg ik er van de persoon in kwestie (in dit geval Pietje) geen antwoord op.

Wat ik wel krijg, dat zijn de gebruikelijke anti's met hun verwijzingen naar NWO-theorieën allerhande.
Oud 2 februari 2006, 10:57   #82
Linda
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JusticeLover Bekijk bericht

Als wij de joden niet vermoorden, dan vermoorden die ons .. Het is voor ons een plicht om de joden te doden

Ik ga een boek schrijven hoe we Israël kunnen vernietigen
Zeg wat is dat hier. Kan er iemand naar de mods mailen. En jij noemt je justicelover. Amaai mijn voeten.
Linda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2006, 11:09   #83
Linda
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JusticeLover Bekijk bericht

Eerste gedeelte zal gaan over de geschiedenis van de joden. Dat ze jezus hebben vermoord(ook voor ons is Jezus belangrijk), dat ze racisten zijn, dat ze Duitsland hebben uitgebuit. Dat de Amerikanen hun nieuw slachtoffer is. Dat we de Amerikanen niet kwalijk moeten nemen van de oorlogen, maar wel de joden, ... Tweede gedeelte 'secret'

Ik ga gretig gebruik maken van de protocollen van Zion. Grappigste is dat ik weet dat het een verzinsel is
Allez, schiet maar weer in je eigen voeten. De haat tegen de moslims is een gevolg van de haat tegen de Joden. Iedere hatelijke opmerking tegen Joden keert terug als een boemerang en treft de moslims. Je vernietigt jezelf. Ik dacht dat in de islam het leven heilig was, dat in iedere gedode mens de hele mensheid geschaad werd. Waar is je islam nu?
Oud 2 februari 2006, 12:04   #84
Breydel
Banneling

Breydel's schermafbeelding

Standaard

Rapporten van het internationaal Atoomagentschap hééft rééds voldoende aangetoond dat Irak in de periode na de golfoorlog niet de capaciteiten had om biologische en Chemische wapens te vervaardigen. De Yankéé-leugens gedirigeerd door de ultra-zionistische neocon lobby hebben hun ziekelijke drang naar overhéérsing en controle van de oliemarkt nog stééds niet opgegeven.
Breydel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2006, 16:05   #85
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht

Wat ik wel krijg, dat zijn de gebruikelijke anti's met hun verwijzingen naar NWO-theorieën allerhande.
Leer lezen pipo.
Stonden in mijn antwoord verwijzingen naar de NWO???
Er stond dat je maar eens het PNAC moest lezen. Geschreven door de hufters die jij steeds de hemel inprijst.
Heb je 't nu gelezen, of wat?

Laatst gewijzigd door democratsteve : 2 februari 2006 om 16:09.
democratsteve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2006, 16:08   #86
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lyot Bekijk bericht
Beste Steve,

Er was Irak in 1991, Somalië in 1993, de Balkan en Kosovo en dan vergeet ik er nog wel een aantal... Au fond is er geen echte trendbreuk na 9.11
Als jij het verschil niet ziet tussen de ingrepen waarover hier sprake, en die waar ik op doelde, dan zijn we uiteraard uitgepraat.
Oud 2 februari 2006, 16:09   #87
Linda
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Breydel Bekijk bericht
Rapporten van het internationaal Atoomagentschap hééft rééds voldoende aangetoond dat Irak in de periode na de golfoorlog niet de capaciteiten had om biologische en Chemische wapens te vervaardigen. De Yankéé-leugens gedirigeerd door de ultra-zionistische neocon lobby hebben hun ziekelijke drang naar overhéérsing en controle van de oliemarkt nog stééds niet opgegeven.
Ik beschouw deze post als een vorm van aanzetten tot haat en geweld tegen Joden.
Oud 2 februari 2006, 18:16   #88
lyot
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve Bekijk bericht
Als jij het verschil niet ziet tussen de ingrepen waarover hier sprake, en die waar ik op doelde, dan zijn we uiteraard uitgepraat.
als jij niet ziet dat er inderdaad al een trend aan de gang was voor 9.11, dan zijn we inderdaad uitgepraat..

mvg
Oud 2 februari 2006, 18:34   #89
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Ik heb geen antwoord gekregen op mijn vraag. Er wordt er inderdaad op los gebashd (op de U.S. welteverstaan) met argumenten als "de natte droom van de V.S.".

Maar wanneer ik dan vraag "wat is hun natte droom ?", dan krijg ik er van de persoon in kwestie (in dit geval Pietje) geen antwoord op.

Hun natte droom is uiteraard de ganse wereld te domineren (voor zover dat nu al niet het geval is). Maar je bent zelf zodanig doordrenkt van Amerikaanse (vooral "republikeinse") indoctrinatie dat enige serieuze discussie daarover met jou onmogelijk is. Zelfs indien de VS Europa zou aanvallen, zou je het nog goedkeuren.
Haast je, ga nog wat naar "fox-news" kijken..................

Laatst gewijzigd door Pietje : 2 februari 2006 om 18:35.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be