![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Gouverneur
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]()
![]() |
#83 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Saddam, net hetzelfde, wat is het ergste? Een hoop mensen afmaken of het mis hebben?
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Een hoop mensen afmaken En het mis hebben?
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, Saddam maakte een hoop mensen af en de amerikaanse inlichtingen hadden het mis... wat is het ergste?
Of ben jij ook 1 van die mensen die cartoons over Mohammed den onnozelaar erger vind dan mensen hiervoor ombrengen?
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
+de burgerslachtoffers (maar vooral het liegen om de ondeliggende redenen weg te moffelen...) Citaat:
![]() Wat heeft dit met Saddam en de VS inlichtingendiensten te maken?Alsof het iets analoog is ![]()
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 9 februari 2006 om 23:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
'k Wou na enkele maanden nog eens testen of er "vooruitgang" zat in uw posts, maar je bent nog steeds dezelfde. Heb je in twee posts 3 vragen gesteld en op geen enkele een antwoord gekregen. Enkel wat provocerend gedrag. So bye for now. On topic terug. Ik deel voor een gedeelte de argumenten die parci aanbrengt tegen een inval. Zoals hij terecht stelt, worden deze gedeeld door bepaalde anlysten. However, ik deel evenzeer bepaalde argumenten (ook van gerespecteerde analysten) pro een inval. Dit alles in gedachten houdend, probeer ik uiteraard zelf een antwoord te zoeken op de vraag, hoe de VS - indien ze willen aanvallen- dit gaat verkocht krijgen? (niet enkel aan hun eigen bevolking, maar de internationale gemeenschap) Dat gaat niet makkelijk zijn. Aan de andere kant, als je ziet welke verhalen de Bush junta tot heden toe wél verkocht heeft gekregen........... Daarom ook dat ik enkele dagen geleden al de vraag stelde, (vooral aan de "disbelievers") waarop tot op heden nog niemand heeft geantwoord en die ik hier nog eens terug wil stellen: Indien morgen de VS wordt getroffen door een nieuwe spectaculaire "historische attack", (a new 9/11) en Bush komt overmorgen vertellen dat ze bewijzen hebben dat het Iran was, maar dat ze die in het kader van het "onderzoek" natuurlijk nog niet kunnen vrijgeven en blablabla.......... gaan jullie dit dan (opnieuw) geloven?
![]() |
![]() |
#90 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Echt gezellige lui he? Pfff
Citaat:
who is listening now? Pindar Laatst gewijzigd door Pindar : 14 februari 2006 om 14:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
Parlementslid
|
![]() [quote=Pindar;1547055]Echt gezellige lui he? Pfff
Citaat:
Iran ligt plat binnen de 5 uur, trust me on that one. Nog leuker zelfs, nu hebben ze met Irak nog bases die nog dichter bij Iran liggen dan S-A of Israel.
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
we''ll see. het is wat mij betreft hoogst betrouwbare info van illuminati-insiders. jouw argumenten zijn gebaseerd op de main stream onzin! Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach ja, en mainstream is altijd mis é. Wat zijn ze toch trots dat ze naar iets anders kijken dan vrt nieuws. lol
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je het gaat onderzoeken ga je dat ontdekken, ja. Dus de conclusie is duidelijk. Je hebt het niet onderzocht. Nou doet een klein beetje denken over de inhoud van de mainstream media al heel veel hoor. ![]() Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe precies onderzoek jij zaken? Kan je daar een voorbeeld van geven? Hoe evalueer jij je bronnen? Doe je cross-checks? Ga je ter plaatse? Interview je mensen? Snuister je in archieven? Ik zou het graag weten. Laatst gewijzigd door parcifal : 15 februari 2006 om 12:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er bestaat zo nog iets als Navy Seals, en een ongeluk is gauw gebeurd, ...
ik bedoel maar, zo'n reactor kan heel eenvoudig ontploffen als er een paar kleppen verkeerd staan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Teveel naar films gekeken met Steven Seagal, denk ik. 8) ALS de vs erop afgaat is het met B2's en met Tomahawks. Niet met seals. Een interessante publicatie trouwens van de Oxford Research Group : Iran's nuclear activities. http://www.oxfordresearchgroup.org.u...clearFeb06.pdf Die geeft tenminste een realistische kijk op de zaken. Laatst gewijzigd door parcifal : 15 februari 2006 om 12:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Nog van de oxford research group :
Iran, Consequences of a war. Link : http://www.iranbodycount.org/ Conclusies : Citaat:
|
|
![]() |
![]() |