![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#82 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#83 | |||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#84 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#86 | ||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() hopelijk wert de link ![]()
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Vreemdeling
|
![]() HoofdzondeNR7: LUST!
Voor verdere informatie...PB |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Europees Commissaris
|
![]() hey, leuke topic!
Ik ben Paulus de Boskabouter maar in't echt noem ik natuurlijk zo niet. ![]() ![]() Dertiger, zeg normaal vrij weinig. Ik kon in pricipe elke richting aan, maar ik veeg aan alles mijn kabouterpoepke. 'K heb na de W.a iets 'arty' gestudeerd en daarna al die balast overboord gegooid om op mezelf te beginnen. Genieten en lachen zijn de dingen die ik liefst doe, en dat is perfect mogelijk samen met mijn echtgenote. ![]() Jullie gaan me veel minder zien vanaf nu, want ik zit tot over m'n oren in't werk en iemand anders zit aan de pc nu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Europees Commissaris
|
![]() Oeps; nog vergeten:
Turn-on's; alles wat een beetje oud is Turn off's; mensen zonder zelfrelativeringsvermogen en liberalen |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Vreemdeling
|
![]() Wacht, zal iets gedatailleerder info geven:
HoofdzondeNR7: 20-jarige studente in Leuven, afkomstig uit Limburg. Politiek: geobsedeerd en links-liberaal en regionalistisch geinspireerd. ook erg groen behalve dan dat van Agalev. Veel bezig met lezen (momenteel Verdriet van Belgie), politiek, archeologie (vooral passief, vanaf volgend academiejaar actief), sport (enkel passief) en ik weet niet wat nog allemaal. Ah, muziek uiteraard! Vanalles ewa dus... Duidelijk genoeg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
'k Ben op dit moment 21 jaar. Woon in een klein dorpken in West-Vlaanderen en studeer geneeskunde aan de KULeuven, heb net derde kan af. Mag dus net als jij beginnen met 1e Doc. Herinner me trouwens dat jullie faculteitskring een aantal jaren geleden het schild van ons aller Medica (www.medica.be) hebben gepikt! Niet netjes! ![]() Maar enfin, nog ff wat over mezelf: Politieke strekking(en): - volgens www.politicalcompass.org links-libertair - zelf heb ik wel voor de VLD gestemd (ge weet wel: 18 mei en zo...) - voor de rest Belgisch ingesteld, maar niet echt koningsgezind ![]() - en een Verenigde Staten van Europa ligt ook in mijn idealen Naast politiek: - uitzetten met maten - thrillers (boeken, films) - films in 't algemeen, eigenlijk (vaste klant bij Kinepolis) - fietsen - cabaret (YOUP VAN 'T HEK, UITERAARD : www.youp.nl) - muziek: rock & een beeken hip-hop Enfin, voor zij die nog wa willen weten, stuurt een privé berichtje, zeker? Allez, de leute! Tom
![]() |
![]() |
#93 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#95 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Betere site: www.gkjette.be
![]() |
![]() |
#96 | |||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#97 | |||
|
![]() Citaat:
Misschien is het zo dat de gezonde concurrentie binnen de VUB ook tot stand kwam. Ik zal de gedachten nog eens opfrissen over handelsingenieurs aan de VUB: Et ceux d' Solvay, c'est des cochons. Et tous les autres, ce sont des co...
![]() |
![]() |
#98 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() @ TomB:
Hehe, meiske in mijn jaar heeft eerst handelsingenieur gedaan op Solvay ook. Toen ze gedaa had, is ze begonnen aan iets nieuw....Moed hebben hé.... ![]()
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() Parcifal, 30 jaar, Industrieel ingenieur automatisering uit Gent en
momenteel verdien ik (zuur ![]() van de 2de grootste faculteit van de Gentse Universiteit. I love vrouwelijke vrouwen (geen tautologie!!) en Rusland. Turn-on's : Largo Winch ![]() Turn-off 's: Marvell Comics ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het beste van Youp vind ik zelfmoord van de week (oudejaarsconferentie 1995), te vinden op www.cabaretmp3.com (legaal!!). Rechtstreekse link: http://www.pbm.nl/~cabaret/cabaret/a...CabaretMP3.mp3 (je moet je wel eerst inloggen, dus registreren). Echt subliem. Zo voel ik me af en toe. |
||
![]() |
![]() |