![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
De vergunning voor dat klooster in Opgrimbie is uiteindelijk ook niet van een leien dakje gelopen...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#85 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sta me toe je even aan je openingspost te herinneren: Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#87 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() [quote="Mieke 79"]
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Maar de andere huiskens die een meter te ver stonden niet. Ook nog niet de woning van Boer de Clercq in Waasmunster. Dat staat er ook nog, evenals het zwembadje van méneire de SIMPELE, ligt er ook nog altijd. Zou dat mischien iets selectiefs zijn die bouwovertredingen? Zangersheide zegt mij anders ook nog wat. Kleine manége, klein zaalke voor te feesten, alles in NATUURGEBIED. Maar 'k zal wel weer 't zuur hebben zeker Rafke? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zou je natuurlijk kunnen afvragen in hoeverre die verdeling in natuurgebieden, bosgebieden, landschappelijk waardevolle gebieden, woongebieden, recreatiegebieden, e.d.m. op een ernstige manier gebeurde.
Mijn ouders bouwden bijvoorbeeld hun huisje, met hun zuurverdiende centjes, netjes volgens de regels mèt een bouwvergunning op een stukje grond dat toen nog in woongebied lag. Toen de één of andere malloot in 1976 zijn gewestplannetje inkleurde, plaatste hij mijn ouders en hun vier geburen met één pennetrek in natuurgebied. Zo zijn er honderden voorbeelden terug te vinden. Dat is natuurlijk je reinste onzin. Die mensen kunnen daar niets tegen doen! Ondertussen zitten mijn ouders wel met de gebakken peren, en mogen ze alleen "instandhoudingswerken" aan hun huis uitvoeren. Als de boel afbrandt, mogen ze hun huis niet opnieuw optrekken en zijn ze de trotse bezitters van 15 are natuurgebied. Gemiddelde waarde: € 4/m²! Ze vallen zelfs niet onder de maatregel van de verjaring, die tijdens de vorige legislatuur werd gemaakt, want die geldt niet in natuurgebied... Dat is nog wat anders dan willens en wetens je villa optrekken in een bosrijke omgeving, waarvan je op voorhand wéét dat het natuurgebied of bosgebied is, en dat je nooit ofte nimmer een bouwvergunning zal krijgen.
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar dat is niet wat ik bedoel. Ik bedoel dat Opgrimbie IN natuurgebied, Zonder bouwvergunning blijft bestaan. Dat de villa van De Clercq in Waasmunster op het oud vliegveld gebouwd, ook geen vergunning heeft maar blijft bestaan. Maar dat Stevaert er als de kippen bij was om WERKmensen hun ook met zuur verdiende centen, en zelf aan gewerkte wononig af te breken. En laat ons een kat een kat noemen. Bij degene met geld niet en bij een werkmens wel. Hoe noemt U die gang van zaken? Evenals degene die hun woning in waarde zien dalen, die GEEN herstellingswerken mogen uitvoeren, en geen financieële compensatie krijgen. Hoe noemt U die gang van zaken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
"Ha zo menneke, gij komt hier de crimineel uithangen, terug naar waar ge geboren zijt" "jamaar, ik ben geboren in St.augustinus in Wilrijk" "Niks mee te maken, terug zeg ik U" ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#91 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
TTZ, als overgrootvader marrokaan is en vader Belg-marrokaan, dan is dienen gast, nog altijd marrokkaan. Ook zonder marrokaans paspoort. Dus ze beschikken ALTIJD over de dubbelnationliteit. |
||
![]() |
![]() |