![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister-President
|
![]() Spammen lijkt me een geschikt woord.
Ik zie de strategie van de cyber-hooligans inderdaad als een tactiek om bepaalde meningen te verwijderen van het forum, al was het maar door er "een stank in te verspreiden" zodat mensen die over onderwerpen willen schrijven er spontaan wegblijven, of zelfs het forum vaarwel zeggen. Resultaat: de forum-ruimte is dan volledig voor hen. Mijn mening en stelling is dat sommige forumleden een heel stuk manipuleren, en dit eigenlijk met super-laag-bij-de-grond zijnde technieken. Een draad sluiten lijkt me dan ook wat symptoombestrijding, en komt eigenlijk tegemoet aan de wensen en het streven van de cyber-hooligans. Zelfcorrectie door de betreffende hooligans lijkt me het meest aangewezen, als het kan tenminste.
"Ahimsa is een eigenschap van moedige mensen" (Mahatma Gandhi) Laatst gewijzigd door Black Cat : 26 april 2006 om 22:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je zal zien dat je citaat een antwoord was op een post die expliciet vroeg of ik flaminganten achterlijk vond, en dit na een hele berg scheldwoorden die ik al had moeten , horen eigenlijk niet, lezen. Boven je geciteerde zinnetje stond: "Dit noemt men "geef me een schop" (= psychologische vakterm) zodat ik schreef wat de poster wou zien, om hem het groteske van zijn post te doen inzien. Je incorrect citeren hier bewijjst de stelling van schelden om tegenschelden uit te lokken. Cyber-hooliganisme dus, zonder twijfel.
![]() |
![]() |
#84 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Is eigenlijk ook een puntje, op een bepaald moment doet iemand een uitspraak, maar die is dikwijls het gevolg van wat iemand eerder heeft gezegd. Ik bezondigde me ook reeds enkele keren aan verkeerde uitspraken nadat dit (bewust) was uitgelokt door anderen. [SIZE=1](beschouw dit nu niet als een pleidooi voor of tegen de flaminganten he)[/SIZE] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dit forum al bij al toch vrij nuttig.
Mocht ik ooit getwijfeld hebben en eventueel toch overwogen ook maar eens voor het VB te stemmen (uit 'protest', uiteraard, ![]() Daar ben ik een aantal VB-ers & hun kornuiten die zich hier soms al eens 'laten gaan' op een of andere manier toch wel dankbaar voor. Vandaar dat ik meestal probeer beleefd te blijven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Los van alle strekkingen/partijen zijn zij waarmee je verhelderend kan debatteren de aangenaamsten. Zij vervallen niet in het door je strot willen rammen van hun ideologie of propaganda, de ene al wat subtieler dan de andere, de ene wat assertiever dan de andere, de ene wat agressiever dan de andere, gebaseerd op niks anders dan hun onwetendheid en hun leugens en hun halve waarheden. Da's (ongeacht de strekking/ideologie/partij) pas spuiende spam. ![]()
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik overdrijf nu toch een héél klein beetje : er zijn nog èrgere gevallen, maar die zijn - voor zover ik weet - nu geband. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik vind een platte directe en openlijke aanval minder cyberhooliganisme-gehalte bevatten dan een deftig verpakte achterbakse indirecte en heimelijke aanval waarbij intussen vriendelijkheid geveinst wordt
PS deze postings illustreert bovendien ook meteen wat ze bedoelt die het vatte vatte het Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 april 2006 om 00:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Minister-President
|
![]() In een sociaal verband heeft alles zijn functie en betekenis.
Als je cyber-hooliganisme vaststelt, kan je je dus afvragen wat het betekent en wat de functie ervan is in de werking van dit forum. Gezien de reactie van de mod's, is deze functie ondertussen wel duidelijk: ik heb ze hoger al weergegeven. Ik stel dan ook voor dat ze een extra-melding maken op hun homepage. Maar aangezien ze niet alles lezen, zullen ze dit ook wel niet lezen zeker.
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Die stoute mods toch; toelaten dat andere meningen dan BC's mening hier geformuleerd worden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Minister-President
|
![]() Als er maar één mening zou mogen toegelaten worden in dit forum, zou het hier maar héél stil worden....
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#95 |
Minister-President
|
![]() En spamming
leidt tot banning ? En da rijmt zelfs een beetje.... ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Minister-President
|
![]() Het cyber-hooliganisme op deze site heeft inderdaad een duidelijk functie.
En je moet blijkbaar echt niet ver zoeken om ze ontdekken.
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En leg me eens uit wat de functie is van het cyber-hooliganisme, want ik heb het nog niet ontdekt.
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Minister-President
|
![]() Idd, je hebt volledig gelijk. Alleen zal mijn antwoord hierop totaal het tegengestelde zijn als jouw antwoord.
![]() |
#99 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Politics.be overwegend rechts forum Nu hebben jullie waarschijnlijk ook al opgemerkt dat dit forum nogal extreem rechts georienteerd is. Nu hoop ik zelf door mijn schamele inbreng er toch voor te zorgen dat ik die mensen eventueel van gedachte kan doen veranderen. Daarom blijf ik toch nog op dit forum rondhangen. Maar waarom willen jullie eigenlijk nog moeite doen, om hier je zegje te doen? De meeste mensen hier op dit forum zit ons toch maar uit te lachen. Volgens mij is het Vlaams Belang en vroeger het blok goed bezig met rechtse indoctrinatie. Zou het misschien mogelijk kunnen zijn dit ook van de linker zijde tot stand te brengen. Ik ben nu eigenlijk wel tegen het opdringen van mijn eigen mening, maar om het blok te weerstaan kan dat misschien wel eens nodig zijn. Er zijn toch nog mensen die snel tot dezelfde conclusie komen blijkbaar. "forum.politics.be" is eigenlijk een soort cyber-sekte, die, zoals ik zei door de aard van de constructie (inclusief hooligans) een promotie-site is voor (extreem-)rechtse standpunten, onder de dekmantel van een "neutraal"-uitziend forum. Dat is geen mening, maar een feit. Hier zijn vandaag wel veel draden hernomen en gestart, niet. Een verbazende grote beweging. En op het communautaire subforum gaat het incestueuze/narcistische onderonsje verder. Leve de mod's, zij verknoeien de boel.
"Ahimsa is een eigenschap van moedige mensen" (Mahatma Gandhi) Laatst gewijzigd door Black Cat : 28 april 2006 om 22:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ga voor de lol eens posten op het forum van de vdab
wees daar maar eens lekker links syndicalistisch - zowat veel tegen de zg bazen ingaan die daar zogezegd op het forum de arme werkzoekenden in raad en daad willen bijstaan enzo ( uit barmhartigheid nog wel ![]() en je zal weten wat een (cultureel) fascistisch rechs hooligannest is dat gedomineerd wordt door de bazen ( vdab ontvangt immers geld van werkgeversorganisaties ) - en dat is dan van de overheid ![]() [SIZE=1]en de mods worden er betaald met belasingcenten[/SIZE] nope ![]() indien wat jij beweert waar zou zijn dan zou vws, meervoud, lsp, KP bijvoorbeeld ( en sorry voor diegenen die ik vergeet ) al lang integraal van politics.be zijn afgevlogen een ervaringsdeskundige (PS ondanks al je beschuldigingen ben je er toch ook nog altijd zelf niet afgevlogen he ? ) [SIZE=1]t is trouwens kattentijd ! nie beter achter katinnen gaan jagen dan ipv achter spoken ?[/SIZE] ![]() blijf je toch liever volharden in je kruistocht - oprecht veel succes nog dan ermee - dan wacht ik ook op harde bewijzen - verder no hard feelings - inchallah !
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 april 2006 om 00:32. |
![]() |
![]() |