Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 augustus 2006, 16:16   #81
Braveheart
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
daar zijn dus wel degelijk bewijzen voor, zélfs als dat niet in uw allochtonen-kraampje te pas komt , en die kan jij niet met een simpele ontkenning afwimpelen.De beruchte Moslim SS-afdeling "Al Handsjar", opgebouwd door groot-mufti van Jeruzalem Al Hussein, richtte in de Balkan ware slachtingen aan onder de Joden, Zigeuners en Partizanen,in dergelijke mate dat zelfs de meest wreedaardige duitse SS-ers de wenkbrauwen optrokken als ze hen "aan het werk" zagen...Het feit dat vandaag de dag "Mein Kampf" een best-seller is in Turkije kan jij ook al niet ongedaan maken...Het IS nu éénmaal zo. Leer ermee leven, of probeer er iets aan te veranderen, maar zeg niet gewoon dat het niet waar is.

Hahahaha dit is triest voor woorden man! Hitler was 1 van jullie en dat moet jij accepteren mijn beste vriend. Ongeacht wat je hier allemaal bij mekaar lult, het zal tog de feiten niet veranderen.

Ik weet jullie zouden het liefst jullie verleden zouden willen vergeten en de schuld in de schoenen van anderen schuiven........................maar helaas kan dat niet....................jammer huh

Ps leg me ff uit wat een allochtonen-kraampje is, want ik heb er namelijk der nog nooit van gehoord
Braveheart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2006, 18:04   #82
hydra
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morghodius Bekijk bericht
[SIZE=4]KIJK NAZI'S

DE ISLAM NAZI CONNECTIE
[/SIZE]

[SIZE=5]Nazi View [/SIZE][SIZE=5]of Islamic Religion[/SIZE]

http://www.tellthechildrenthetruth.com

[SIZE=4]DE AEL NAZI CONNECTIE[/SIZE]

[SIZE=4]Abouh en Nasser[/SIZE]

[SIZE=3]Tevens heeft Abouh aangeven een groot bewonderaar te zijn van Nasser en heeft ook enkele van diens toespraken op de ael-site gezet. Maar wie was Nasser.[/SIZE]

[SIZE=3]Nasser was lid van de Broederschap, een Egyptische organisatie van moslimfundamentalisten. Tevens gaf hij onderdak aan Duitse nazi´s die hij aanstelde bij de geheime dienst, als trainers van commando´s, propaganda-afdelingen. Tevens nam hij een oud-ss´er als persoonlijke lijfwacht.[/SIZE]

[SIZE=3]Op 1 mei 1964 zei hij: “Tijdens de Tweede Wereldoorlog lag onze sympathie bij de Duitsers, en de leugen van de 6 miljoen vermoorde joden gelooft sowieso niemand.[/SIZE]
der bestaat iets als 'photoshop'..
FOTO'S BEWERKEN ; ) you get it?
hydra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2006, 18:05   #83
hydra
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morghodius Bekijk bericht
Het boek 'Mein Kampf' van Adolf Hitler wordt zeer goed verkocht in Turkije. Het werk, dat Hitler in 1925 tijdens een gevangenisstraf schreef, is dit jaar al meer dan 50.000 keer over de toonbank gegaan. Uitgeverijen hebben recent goedkope edities uitgebracht van het boek, dat altijd al goed verkocht in Turkije.

De populariteit van Hitlers boek zou te maken hebben met een opkomend nationalisme en anti-semitisme in Turkije. Hieraan zouden onder andere haat jegens de Verenigde Staten om de bezetting van Irak en het huidige beleid van Israël ten grondslag liggen. Verder speelt de weerstand in rechtse kringen tegen de eventuele toetreding van Turkije tot de Europese Unie, mee. Dat voedt het nationalisme.

Bestseller in Turkije

In Nederland is de verkoop van 'Mein Kampf' verboden. Dat komt omdat de Nederlandse Staat het auteursrecht claimt en het herdrukken van het boek tot nu toe niet toestaat. De verkoop van tweedehands exemplaren is eveneens verboden. In een (universiteits)bibliotheek kan het werk echter wel ingezien worden. Bezit van een oud exemplaar in een verzameling is wel toegestaan. Op internet is via een simpele zoekopdracht overigens snel een complete on-line versie van het werk te vinden.

Bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/52222
Mensen zijn geinteresseerd in geschiedenis..Is dat een zonde???
OK dan, ieder die Mein Kampf leest, is een nazi-voorstander?
hydra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2006, 18:15   #84
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Braveheart Bekijk bericht
Hahahaha dit is triest voor woorden man! Hitler was 1 van jullie en dat moet jij accepteren mijn beste vriend. Ongeacht wat je hier allemaal bij mekaar lult, het zal tog de feiten niet veranderen.

Ik weet jullie zouden het liefst jullie verleden zouden willen vergeten en de schuld in de schoenen van anderen schuiven........................maar helaas kan dat niet....................jammer huh

Ps leg me ff uit wat een allochtonen-kraampje is, want ik heb er namelijk der nog nooit van gehoord
Zegt het nu zelf, "was één van jullie". Jij dus niet, geeft dan zelf toe dat ge niet tot ons volk behoord. Straf, op een zogenaamde zinsspeling hierop is anders een partij veroordeeld voor zogezegd racisme.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2006, 14:06   #85
Braveheart
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Zegt het nu zelf, "was één van jullie". Jij dus niet, geeft dan zelf toe dat ge niet tot ons volk behoord. Straf, op een zogenaamde zinsspeling hierop is anders een partij veroordeeld voor zogezegd racisme.
Hahahahaaa racisme? Jij maakt zeker een grapje!!!! En jah je hebt gelijk, ik behoor niet tot jullie volk (God zij dank).
Braveheart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2006, 14:17   #86
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hydra Bekijk bericht
Mensen zijn geinteresseerd in geschiedenis..Is dat een zonde???
OK dan, ieder die Mein Kampf leest, is een nazi-voorstander?
Zeker niet! Enkel als je De Moor heet en per ongeluk op een bus zat.

Ik wist trouwens niet dat arabieren zo'n fervente historici waren. Hebben ze ook nog interesse in andere geschiedenissen? De pre-islamitische periode of de pre-islamitische hoogstaande beschavingen van vb. Iran en Irak, Egypte, Marokko, Byzantië etc....? Nochtans zou dat leuk zijn, vooral omdat die beschavingen allemaal verdwenen nadat ze zich hadden "onderworpen".

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 11 september 2006 om 14:19.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2006, 04:28   #87
Morghodius
Provinciaal Gedeputeerde

Morghodius's schermafbeelding

Standaard Hitler ontmoet Grand Mufti Amin Al Husseini

Hitler ontmoet Grand Mufti Amin Al Husseini

http://www.youtube.com/watch?v=GC8gPaxV_O0

En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee!
http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720
Morghodius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2006, 07:32   #88
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Hitler en mislukte profeet Mohammed (oorlog zij met hem) gaan hand in hand.
Hitler zocht zijn inspiriatie in meerdere godsdiensten. Door enkel en alleen maar de islam te viseren, en de rest ongemoeid en onvermeld te laten, is je zogenaamde "verontwaardiging" zoals gebruikelijk éénzijdig en bijgevolg hypocriet.

Citaat:
"Mijn gevoel als christen wijst mij op mijn Heer en Heiland als een vechter. Het wijst mij op de man die ooit in eenzaamheid, omringd door maar enkele volgelingen, de ware aard van de joden doorzag en mensen opriep om tegen hen te strijden en die - Gods waarheid! - niet het grootst was als lijder maar als vechter.

Als christen en als mens heb ik met een grenzeloze liefde de passage gelezen waarin Hij ons vertelt hoe de Heer zich tenslotte in al zijn macht verhief en de gesel greep om het addergebroed uit Zijn tempel te verdrijven. Wat een indrukwekkende strijd heeft Hij gevoerd tegen het joodse vergif! Nu, na 2.000 jaar, versta ik met de diepste emotie vollediger dan ooit tevoren dat het hierom was dat Hij aan het kruis Zijn leven moest laten.

Als christen heb ik de plicht me niet te laten bedriegen, maar om een vechter te zijn voor waarheid en gerechtigheid. En als mens heb ik de plicht om erop toe te zien dat de menselijke beschaving niet op dezelfde rampzalige manier instort als de beschaving van de antieke wereld 2.000 jaar geleden - een beschaving die door dezelfde joden naar zijn ondergang is geleid".

Adolf Hitler.

The speeches of Adolf Hitler 1922/1939
Oxford University Press
Norman H. Baynes (red.)

Laatst gewijzigd door Esperanza : 28 december 2006 om 07:33.
Esperanza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2006, 09:44   #89
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Juist ! Ik denk dat als hij nu zou terugkomen en ziet wat de islam hier in het Westen aanricht, hij de moslims misschien wel een samen met de joden in 1 concentratiekamp zou stoppen, kwestie van beiden te pesten.
Was ook de enige politicus met karakter. Wat betreft banden onderhouden met de islam, heeft de USofA ook gedaan met saddam toen het hun goed uitkwam in de strijd tegen hun gemeenschappelijke vijand iran. Men kan nu michien fotokes plaatsen van zowat alle westerse politci die zich laten pakken door de tolerante islam en waar volgens de correcte politieke denkers het "eigen volk" het onderspit mag voor delven. Dit in tegenstelling tot een"Hitler".
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be