![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Hahahaha dit is triest voor woorden man! Hitler was 1 van jullie en dat moet jij accepteren mijn beste vriend. Ongeacht wat je hier allemaal bij mekaar lult, het zal tog de feiten niet veranderen. Ik weet jullie zouden het liefst jullie verleden zouden willen vergeten en de schuld in de schoenen van anderen schuiven........................maar helaas kan dat niet....................jammer huh ![]() Ps leg me ff uit wat een allochtonen-kraampje is, want ik heb er namelijk der nog nooit van gehoord ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
FOTO'S BEWERKEN ; ) you get it? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
OK dan, ieder die Mein Kampf leest, is een nazi-voorstander? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Partijlid
|
![]() Hahahahaaa racisme? Jij maakt zeker een grapje!!!! En jah je hebt gelijk, ik behoor niet tot jullie volk (God zij dank).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wist trouwens niet dat arabieren zo'n fervente historici waren. Hebben ze ook nog interesse in andere geschiedenissen? De pre-islamitische periode of de pre-islamitische hoogstaande beschavingen van vb. Iran en Irak, Egypte, Marokko, Byzantië etc....? Nochtans zou dat leuk zijn, vooral omdat die beschavingen allemaal verdwenen nadat ze zich hadden "onderworpen".
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 11 september 2006 om 14:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]()
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 28 december 2006 om 07:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Minister-President
|
![]() Was ook de enige politicus met karakter. Wat betreft banden onderhouden met de islam, heeft de USofA ook gedaan met saddam toen het hun goed uitkwam in de strijd tegen hun gemeenschappelijke vijand iran. Men kan nu michien fotokes plaatsen van zowat alle westerse politci die zich laten pakken door de tolerante islam en waar volgens de correcte politieke denkers het "eigen volk" het onderspit mag voor delven. Dit in tegenstelling tot een"Hitler".
|
![]() |
![]() |