![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||||||||||||||||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Vorige week heeft Professor Ter Horst nog eens in een wetenschappelijke studie aangetoond dat er een directe link is tussen het hedendaagse palestijnse anti-judaïsme en dat van de nazi's. |
||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Europees Commissaris
|
![]() 'Moed' zou inhouden dat onze vriend AntiDeutsch of Timmeke of whatever ook eens zou stilstaan bij de door Israël gepleegde misdaden, zoals in Deir Yassin, Jenin, Sabra en Chatillah....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De Chinezen eten honden,ratten,slangen, .. hopen dat ze trek krijgen in Israëlieten. (nuances) ![]() ![]() Laatst gewijzigd door stonaar : 27 juni 2006 om 19:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vandaag liep ik voorbij een aanplakbiljet van La Libre Belgique. Ik zal je maar niét vertellen wat ik daar te lezen kreeg, terwijl ik gewoon VOORBIJ de krantenwinkel liep. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() Zoals ik al reeds meerdere malen heb aangetoond heeft Israël geen slachtpartij aangericht in Sabra en Chatila. Het enigste wat men toenmalig defensie minister Sharon kan verwijten is dat hij het IDF niet heeft laten tussenkomen toen de SLA-milities willekeurige burgers begonnen af te slachten. Blame dus in eerste instantie de Libanezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Israëlische soldaten hielden de concentratiekampen goed in't oog. Om zeker te zijn dat er géén bejaarde of kind kon ontsnappen. Van wie hebben de Christelijke militites hun wapens gekregen? Jij kan de Israëlische rol bij Sabra en Chatila ontkennen, maar ik kan/mag de Holocaust niet ontkennen. Het machtige Israëlische leger kan op elk moment Gaza en andere onreine gebieden bombarderen, maar de Palestijnse bevolking, zonder leger, kan zich niet beschermen. Hopen dat bij eerst volgende Israëlische terrirtoriale schending, juist die Israëlische soldaat om het leven komt. Laatst gewijzigd door stonaar : 28 juni 2006 om 00:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Foxnews, heb er ooit van gehoord .. Wat moet ik allemaal aanschaffen om manipulatievrije programma's van fox te kunnen volgen? Lach maar .. Citaat:
Israël is in staat om heel PALESTINA uit te roeien. Als de Palestijnen een leger zouden hebben, dan zouden ze geen soldaat ontvoeren. Laatst gewijzigd door stonaar : 28 juni 2006 om 01:58. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Wie bedoel je met 'jullie'? Als je dacht dat ik een Arabier was, neen. Weet je wat straf is, de joden zijn te laat begonnen met kolonisatie. Hadden ze dat in de 15de eeuw ofzo gedaan, dan had het beter geweest. Ik heb nog geen kinderen, ben zelf nog pas een volwassen geworden. De joden gaan mijn huis, mijn olijfgaarden, mijn leven, .. afpakken, en nog moet IK verdraagzaam zijn? In de Koran staat bij mijn weten dat de moslims elkaar moeten helpen. Hoeveel geld krijgt Palestina van de oliesjeiks? Wat doen de moslims in Europa en de VS voor de Palestijnen (op juridisch en politiek vlak)? Ik zeg het, als de Arabische landen (voornamelijk de rijke golfstaten), democratischer zouden zijn, dan zou de Piratenstaat het veel moeilijker hebben. De Arabische beovlking is pro-Palestina, maar staat buitenspel. Dit allemaal door de hypocriete vs! Citaat:
Ziek |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Over Sabra en Chatilla nog dit: het IDF heeft die slachting inderdaad niet zelf aangericht (het waren hun christelijke vriendjes, de falangisten van de toen pas vermoorde Bashir Gemayel), maar heeft ook niks gedaan om die slachting te voorkomen of te stoppen, want het waren toch maar Palestijnen. En dat allemaal terwijl de IDF de kampen omsingeld hield en bewaakte. Ze hebben de deur gewoon opengezet voor de 'falange' en zorgden zelfs voor nachtverlichting... Israël is mee verantwoordelijk voor de meer dan duizend Palestijnen, waaronder veel vrouwen en kinderen, die in die 48 uur werden afgeslacht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() Ik heb alleen sympathie voor rechtse zionisten zeker zij die een restrictieve definitie aan de nationaliteit geven.8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door groene flamingant : 4 juli 2006 om 22:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Sinds onze ultrazionist hier reeds betrapt is op verscheidene leugens,meerdere nicks en "fake christelijkheid" om zijn joodse achtergrond te verbergen, is ie wat aan het doorslaan8) Als je het niet eens bent met zijn ultrazionisme , beschouwt hij je meteen als een nazi, Moslim, of arabier ![]() Zionisten en leugens...Ze horen nu eenmaal onafscheidelijk bij elkaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Europees Commissaris
|
![]() Bekijk de landkaarten van voor 1914 van Duitsland en het omringende Europa
en de landkaart van hetzelfde gebied nu.. Wat is er gebeurd en waarom zijn wij niet nog steeds in een oorlog verwikkeld om de "vroegerre" toestand te herstellen? Wie gaan we van hier, hier geboren en getogen verjagen omdat zijn grootouders of zelfs overgrootouders van "elders" kwamen ? Waarom zouden we in Vlaanderen "vreemde" immigranten mogen tegenhouden en in "Israël" niet ? Geef Palestina terug aan de Luxemburgers ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |