![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ben er al geweest. Voor de val van het Taliban-regime in Afghanistan en tijdens het bewind van president Mohammed Khatami in Iran. Ben op m'n reis naar het noorden van India ook via Pakistan gepasseerd, toen het voor Westerlingen nog geen spelletje Russische roulette was om daar rond te struinen. Heb met alle zintuigen mogen ervaren hoe "menselijk" die regimes wel zijn. Nou kan ik wel voldoende afstand nemen om niet in de arrogantie van het Westerse universalisme mee te stappen, maar wanneer e.e.a. z'n repercussies dreigt te hebben op de internationale stabiliteit en veiligheid, liggen de zaken wel lichtjes anders. Rudy Vranckx is "slechts" één journalist, blijkbaar voor jou en vele anderen de "eenoog die de blinden mag leiden". Een tikje skepsis zou je alleszins niet misstaan. De grote "waarheden" die sommigen hier verkondigen lijken me -op z'n zachtst gezegd- ongefundeerd. Om dan maar meteen een antwoord te geven op je vraag: neen, ik vertrouw mensen als Vranckx niet blindelings. En neen, ik ben van mening dat z'n recente reportagereeks geen evenwichtig beeld schetst van wat er leeft in de regio.
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 11 mei 2006 om 11:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Minister
|
![]() Neen hoor... alleen zijn sommigen zo realistisch om te leren uit de geschiedenis dat het alternatief dat uit een invasie zou voortkomen geen haar beter zou zijn 8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
En nu een staaltje hoe beziet de islamwereld de dreiging van de westerse wereld: Thursday, January 20, 2005 "It is the policy of the United States to seek and support the growth of democratic movements and institutions in every nation and culture, with the ultimate goal of ending tyranny in our world," Bush said in his inaugural address after his swearing-in ceremony. http://www.cnn.com/2005/ALLPOLITICS/...ech/index.html Je kan hopelijk inzien dat zij "democratic movements" associeren met de verbastering van hun morele waarden. En dat zij van mening zijn dat wij onze "democratie" in hun strot willen duwen, met alle decadentie die het meebrengt. Net zoals gezegd wordt dat de islam niet anders kan dan iedereen te willen bekeren, zeggen zij dat het westen niet anders kan dan iedereen te verwesteren. Ik ben nog nooit door een muslim benaderd die me probeerde te bekeren. En toch blijven volhouden dat elke muslim ons van zijn geloof wilt overtuigen. Is er eigenlijk iemand al op die manier benaderd? Je weet wel, jehova's getuige stijl? Uit de brief zelf: Citaat:
Als je dan over een democratie spreekt, waarom dan zo fanatiek over het uitroeien van de islam? Laatst gewijzigd door deJos : 11 mei 2006 om 11:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
Smiley: Ik weet best hoe dat zij denken. Daarom dat ik ook weet hoe gevaarlijk dat de islam is. Elke dictatuur is tegen democratie. Net zoals gezegd wordt dat de islam niet anders kan dan iedereen te willen bekeren, zeggen zij dat het westen niet anders kan dan iedereen te verwesteren. Smiley: Vandaar ook de problemen met "integratie" die we hier en elders meemaken. Of beter gezegd, de onwil tot integreren. Een dictatuur is een dreiging voor een democratie en omgekeerd. Men moet nu eenmaal kiezen. Kiest u voor democratie of voor een dictatuur. Ik ben nog nooit door een muslim benaderd die me probeerde te bekeren. En toch blijven volhouden dat elke muslim ons van zijn geloof wilt overtuigen. Is er eigenlijk iemand al op die manier benaderd? Je weet wel, jehova's getuige stijl? Smiley: Neen men doet dit niet van deur tot deur jehova stijl. Er bestaan verschillende manieren om de islam te verspreiden. Demografisch, via hoge geboortes (6-8-10 kinderen/gezin) via huwelijken met kafirvrouwen waarvan de kinderen zowiezo moslim zullen zijn of ze zich nu bekeert tot de islam of niet doet er niet toe het uiteindelijke doel (de kinderen) is bereikt, via uithuwelijking (trouwen met vrouwen uit het vroegere land van herkomst waarbij er steeds nieuwe compleet onaangepaste inwijkelingen bijkomen die op hun beurt grote gezinnen zullen vormen met veel kinderen) via promotie (internet, boeken, vrienden), mijn nicht is trouwens moslima geworden nadat ze met een moslimvriend aanpapt. Het is duidelijk dat ze door hem in de islam verzeilt geraakt is met mooie verhaaltjes en praatjes nu eet ze geen varkensvlees meer, haat de Amerikanen en het Westen, haat de Israelish en elkeen die kritiek op de islam durft te geven is volgens haar een racist, ze denkt dat ze alles over de islam weet, als ik haar eens zei weet je wat een dhimmi is viel het arme kind uit de lucht, maar het heeft blijkbaar geen effect gehad, hij heeft haar blijkbaar weer kunnen ompraten (dhimmis dat zijn de beschermden je weet wel...), via intimidatie, dreigen met geweld of met moord als men kritiek op de islam, de profeet of de koran uit wat de vrije meningsuiting stilaan aantast. Via de democratie en gebruik makend van onze tolerantie om islamitische wetten in te voeren. Bvb eisen dat de sharia enkel voor moslims zou worden ingevoerd. Apartheid van mannen en vrouwen in zwembaden en supermarkten in kafirlanden afdwingen, eisen dat men afbeeldingen van varkens uit het straatbeeld verwijdert omdat dit de gelovigen beledigt, eisen dat men uit respect voor de gelovigen de vrouwen in lingerie op de reclamepanelen voor c&a uit het straatbeeld verwijdert. Eisen dat de gelovigen hun hoofddoeken mogen ophouden in de klas. Eisen dat men uit respect voor de gelovigen niet eet voor de neus van gelovigen tijdens de ramadan. Enz. enz. Uiteindelijk zullen wij het zijn die ons aan de islam aanpassen en niet zij aan ons. Sluipende isllamisering wat de islam uiteindelijk doet winnen. En dan heb je nog de jihadimoordenaars. Allen streven ze hetzelfde doel na. De kerel zegt het zelf: kom met ons mee en geloof mee in Allah, maar als je niet wil, heb er dan wel respect voor dat wij dat wel doen. Smiley: Waarom zou ik respect moeten hebben voor een moordenaar een misdadiger zoals Mohammed? Waarom zou ik respect moeten opbrengen voor Hitler? De islam eist respect omdat zij niet tegen kritiek bestand is. De Islam steunt op leugens. Als je dan over een democratie spreekt, waarom dan zo fanatiek over het uitroeien van de islam? Smiley: Omdat de Islam ons wil uitroeien, baas over ons wil spelen. Dit is wat zij onder vrede verstaan. Elke andere soort vrede is onislamitisch. Als je de strijd tegen het islamitisch terrorisme wil winnen moet je de strijd tegen de islam winnen.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 11 mei 2006 om 12:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Kijk eens Ahmadinejad!
Vandaag is hij een 'charme-offensief' begonnen in het grootste moslimland van de wereld: Indonesië, waar in Bali meer dan 200 toeristen vermoord werden met een laffe bomaanslag omwille van de "Jihaad". |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ahmedinejad
De uitspraken van Amedinejad over vernietiging van de staat Israel hebben alom verontwaardiging gewekt. Wat een vuile nazi! Hitler all over again! Dat de Joodse bevolking van Israel en passant maar door Europa moest worden opgenomen, kreeg minder aandacht. Maar biedt juist dit idee geen mogelijkheden? Zou hierin niet de oplossing van het grote Westeuropese probleem liggen? Waarom de uitspraken van Ahmedinejad niet omarmen en verder uitwerken? Een aantrekkelijke gedachte: wij (West Europa) nemen alle Joden op... Op één voorwaarde: dat alle, maar dan ook álle in West Europa wonende islamieten naar het Midden Oosten verhuizen! Twee vliegen in één klap: Een grote groep mensen die zich kennelijk hiér niet thuisvoelt inruilen voor een grote groep mensen die dáár ongewenst is. Dat is een win-win situatie. Die kans moeten we niet voorbij laten gaan! Hoeveel islamieten wonen er in West Europa? De cijfers variëren, maar beginnen bij 12 miljoen waarvan in Frankrijk alleen al zo'n 4 miljoen. Duitsland herbergt circa 3 miljoen Turken, Nederland telt 1 miljoen islamieten. In België, de Scandinavische landen, Oostenrijk, Italië samen toch ook wel minstens 3 miljoen. Ruilen tegen de 5 miljoen Joden? An offer you can't refuse! 5 miljoen Joden, geen exact cijfer maar het rekent wel makkelijk. Frankrijk wisselt 4 miljoen islamieten in voor 2 miljoen Joden. Duitsland ruilt z'n Turken in voor 1,5 miljoen Joden, Nederland neemt zijn 100.000 Joden terug en de rest wordt over andere Westeuropese landen verdeeld.
multiculturele samenleving: een bonte maatschappij bestaande uit een evenwichtige verdeling van vele verscheidene culturen en religies. Hierbij bestaat dan wel respekt voor de oorspronkelijke cultuur/religie van de autochtone bevolking. De multiculturele samenleving is geen biculturele samenleving bestaande uit autochtonen en daarnaast een invasiemacht van een competitieve cultuur met uitbreidingsdrang zoals de islam. '' |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#93 |
|
![]() Is jou ingelepeld door de main stream media ...
![]() |
#94 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik begrijp de f*ck off attitude best van de israelieten. Als mensen de moeite niet nemen om hun verhaal te begrijpen, is het niet moeilijk dat zij de moeite niet meer nemen om het uit te leggen. Je moet maar eens op wikipedia een kijkje gaan nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#96 |
Minister
|
![]() De Westerse opinie heeft lang veel begrip gehad voor de israelieten. En toen gebeurde er iets in Sabra en Chatila...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hooguit meer huichelachtig naar de bezetter toe.
![]() |
![]() |