![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is de realiteit zoals ik die ken na 40 jaar ervaring met de mosliminvasie in Europa. De eerste moslims pasten zich min of meer aan. De jongere generaties zitten veel meer onder de invloed van het wereldwijd oprukkende fundamentalisme. Moest de islaminvasie in Europa -want het is op zijn minst een Europees probleem- in 1973 gestopt zijn en het aantal moslims toen, 30 jaar geleden stabiel gebleven zijn en de moslims zich geleidelijk aan meer verwesterd hebben zouden er vandaag waarschijnlijk weinig problemen bestaan. De feiten die we vandaag echter kennen vertellen ons echter het tegendeel. Zowel Cevdarli en Temsamani spreken zelf van een 'kruitvat' of een 'tijdbom'. Alle twee jaar groeit in België alleen al de islamitische bevolking met evenveel personen aan als de gehele Joodse gemeenschap leden telt. Stel je dat eens voor : alle twee jaren komt er in België een hoop islamieten, zo groot als de ganse Joodse bevolking van België bij. En die fenomenale aanwas gaat maar door jaar na jaar en decennium na decennium. Waarom zou hier kunnen wat in Israël, Palestina, Libanon, ex-Yougoslavië, India etc. niet kan? Denk je dat de West-Europeanen misschien zachtmoediger of moreel superieur zijn dan de mensen daar? Ik maak mij daar geen illusies over. Wat daar is komt gegarandeerd naar hier. Vluchten kan niet meer, want de moslims zitten overal en groeien overal razendsnel aan. Of je nu een site bezoekt in België of één uit Nederland of één uit Zwitserland of één uit Canada of de Verenigde Staten of één uit India. Steeds krijg je praktisch identieke verhalen te lezen over de fenomenale aangroei van de moslims en de zorgen die dat baart bij de niet-moslimbevolking. Jasser Arafat haalde ooit het gezegde van een of andere moslim aan dat de baarmoeders van de moslims het geheime wapen van de islamieten zijn. Waar het eerst het kruit aan de lont wordt gestoken weet ik niet. Maar het kan evengoed in de buitenwijken van Parijs als in Duitsland als in Italië zijn. Alle voorwaarden zijn geschapen om een serieuze maatschappelijke explosie in Europa te creëren. En er wordt nog continu in grote massa's brandstof aangevoerd opdat het vuur goed zou branden eens dat het aan de gang is. Nee, ik heb er echt geen goed oog in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() ![]() Dit is de ware schuldige die samen met zijn collegas schurken ons in België in 1974 in al die miserie gedompeld heeft. Moest ik een Turk of een Marokkaan zijn, ik zou misschien ook naar de landen van die gekke Europeanen getrokken zijn om er poen te pakken. Het zijn dan misschien wel vuile zwijnen of ongelovige en verdorven honden, maar geld stinkt niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Europees Commissaris
|
![]() Filosoof schreef:
Naar de teneur van je teksten schijn je zelfs een brutale confrontatie te hopen..., wat je juist op het niveau van Aboe Jahjah plaatst..... De laatste verkiezingen hebben aangetoond hoe weinig succes Aboe Jahjah heeft in het kieshokje(vergeet niet dat een groot deel van de moslims wél degelijk de belgische nationaliteit hebben!). Zelfs Liberaal Appel deed het beter(met reactionnaire moslimstemmen? Best mogelijk ![]() Probleem is dat je refereert naar Ward Beysen(op zich al geen referentie, voor wie zich zijn fratsen tegenover het Theaterhuis herinnert), maar de taal van Philip Dewinter en zijn bende spreekt. Eén ding is wel zeker: Als die confrontatie er komt zal het de schuld zijn van mensen als jij en Dewinter met hun voortdurende haatproza en tweedrachtzaaien, veel meer dan van de moslims hier[/quote][/quote] Ik denk toch dat U de grootste faktor vergeet te vernoemen. Abu Jhajha. Waarom vernoemt U deze ruziestoker niet. U veroordeeld terug degenen die de boodschap brengen. Maar van de boodschap begrijpt ge geen bal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Eventjes voor zij die denken aan een typefout. denataliteit =de vermindering in de bevolking tot 18 jaar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
denataliteit = vermindering in de bevolking .... etc. Waarom zet je DE vermindering......? Volgens mij vergat Microscoop gewoon zijn spatie bij "denataliteit": de nataliteit! Anders zou hij toch "In combinatie met een aanmoedigen van DE denataliteit voor de Belgen zelf is er dan ev. nog hoop" geschreven hebben?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Gouverneur
|
![]() [quote="circe"]
Citaat:
Citaat:
denataliteit = vermindering in de bevolking .... etc. Waarom zet je DE vermindering......? Volgens mij vergat Microscoop gewoon zijn spatie bij "denataliteit": de nataliteit! Anders zou hij toch "In combinatie met een aanmoedigen van DE denataliteit voor de Belgen zelf is er dan ev. nog Kan best zijn maar twee enormiteiten is wat van het goede teveel he. Ik moet ook heel goed mijn postings nakijken hoor, als je een + 2.5 brilleke hebt ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Je veronderstelt een conflictsituatie, je veronderstelt dat de fundamentalistische krachten de hele islampopulatie aan hun kant weten te krijgen, je veronderstelt dat de "tikkende demografische tijdbom" garanti een bedreiging moet betekenen voor onze maatshappij,... je ziet de wereld als een strijdveld van culturen en religies tegen andere culturen en religies. Ongetwijfeld vind je jezelf helemaal terug in dat "Clash of Civilizations" wereldbeeld. Wat is dat toch met islamofoben, waarom willen zij enkel doemscenario's in overweging nemen? Wat is het dat hun drijft om overal gevaarlijke drijfveren te zoeken?
![]() |
![]() |
#89 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Je veronderstelt een conflictsituatie, je veronderstelt dat de fundamentalistische krachten de hele islampopulatie aan hun kant weten te krijgen, je veronderstelt dat de "tikkende demografische tijdbom" garanti een bedreiging moet betekenen voor onze maatshappij,... je ziet de wereld als een strijdveld van culturen en religies tegen andere culturen en religies. Ongetwijfeld vind je jezelf helemaal terug in dat "Clash of Civilizations" wereldbeeld. Wat is dat toch met islamofoben, waarom willen zij enkel doemscenario's in overweging nemen? Wat is het dat hun drijft om overal gevaarlijke drijfveren te zoeken?
![]() |
![]() |
#90 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Kijk ook maar eens op de topic www.overbevolking.nl Dan zie je dat michr.oscoop samen met W&V, Babeth en Maddox en mezelf voor het aan moedigen van denataliteit bij de Belgen zijn. De overbevolking is immers de OORZAAK van quasi ALLE ECOLOGISCHE problemen. Zonder allochtonen zijn er nog teveel Belgen om in evenwicht met de natuur te kunnen leven. De allochtonen zorgen echter voor de aangroei van de bevolking in België, terwijl de autochtone bevolking in aantal netto afneemt. Wie het maken van meer kinderen aanmoedigt bezwaart daarmee nog meer de toekomst van deze kinderen, en erger nog, van de kinderen buiten de rijke westerse wereld. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Minister
|
![]() Dus door de moslims zullen wij genoodzaakt zijn naar Mars te reizen, daar de bewoners te verdrijven. (En uitroeien, anders krijgen ook wij last van intifada) Daarna die planeet bewoonbaar maken en naardaar uitwijken. We zullen daarvoor wel brandstof nodig hebben. Wat dacht je van moslimbabies, Darwin?
(Is dit over het randje? Anders verwijder ik de post gewoon hoor, alles voor het politiek correcte denken, he jongens)
![]() |
#92 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb even op dat blauwe dingetje hierboven gedrukt filosoof. Er zijn grenzen aan een mens zijn geduld. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() Ons land zou zich beter op de wereldkaart plaatsen door een voorbeeldig repressief vreemdelingenbeleid te voeren, i.p.v. door een moraliserend buitenlandbeleid �* la Louis Michel te voeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1) zijn voorouders in 1302 in Vlaanderen leefden én 2) 100% ingeburgerd waren, den boot op!![/size] ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#98 | ||||
Banneling