Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 3 september 2006, 20:42   #81
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Je bedoelt dus dat in andere topics iets gebeurt dat op de onmogelijkheid van dialoog wijst. Kan best zijn, maar je moet dat niet veralgemenen naar deze draad, waar je kan vaststellen hoe moeilijk moslims het hebben om ter zake te blijven en te reageren, zonder onmiddellijk off-topic te gaan, naast de kwestie te antwoorden of op stellingen te reageren met goedkope verdachtmakingen of kinderpraat.
Ook in deze topic:

Citaat:
Het volstaat ook om enkele keren te surfen naar allochtone sites in Belgie of Nederland, enfin moslimsites bedoel ik dan. Je gelooft je eigen ogen en oren niet bij zien van zo veel onzin.
Zoals hier dus en met hier bedoel ik politics.be!
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2006, 20:42   #82
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Wat was jouw punt dan wél?
Beetje hersengymnastiek doen, kan geen kwaad Uh-Huh.
Ik stel voor dat je begint met mijn posts te herlezen en als het dan echt nog niet gaat, zal ik je helpen en mijn stelling netjes op een plateauke onder je neus schuiven.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2006, 20:45   #83
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Beetje hersengymnastiek doen, kan geen kwaad Uh-Huh.
Ik stel voor dat je begint met mijn posts te herlezen en als het dan echt nog niet gaat, zal ik je helpen en mijn stelling netjes op een plateauke onder je neus schuiven.
Ga jij maar eens eerst wat manieren leren! Man, wat ben jij verblind door haat, dat kan écht niet gezond zijn. Ik begin zelfs medelijden met je te krijgen... Wordt het niet tijd voor een bezoekje aan de psychiater?
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2006, 20:47   #84
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KrisKras Bekijk bericht
Ook in deze topic:

Zoals hier dus en met hier bedoel ik politics.be!
Je bent duidelijk nog nooit op bezoek geweest op Europese moslimsites anders zou je wel tot een andere conclusie komen. Je kan je niet inbeelden welke onzin moslimjongeren daar neerpoten. Nu, van mij mag je dat best allemaal en bloc ontkennen hoor en zo op je eigen manier elke dialoog blokkeren, precies hetgene waar je anderen van verdenkt.
Oud 3 september 2006, 20:50   #85
Banneling

Standaard

Citaat:
Ga jij maar eens eerst wat manieren leren! Man, wat ben jij verblind door haat, dat kan écht niet gezond zijn. Ik begin zelfs medelijden met je te krijgen... Wordt het niet tijd voor een bezoekje aan de psychiater?
Dan ben ik eens behulpzaam en wil ik je begeleiden in een oefening tot reflectie, en dan is het weeral niet goed.
Heb je echt geen andere dan die afgezaagde 'haatverwijten' als verdedigingstechniek in stock ? Zwakjes hoor.
Oud 3 september 2006, 20:56   #86
Banneling

Standaard

Citaat:
Dan ben ik eens behulpzaam en wil ik je begeleiden in een oefening tot reflectie, en dan is het weeral niet goed.
Heb je echt geen andere dan die afgezaagde 'haatverwijten' als verdedigingstechniek in stock ? Zwakjes hoor.
Moet ik zo'n 'haatverwijt' misschien als een ge-update Euro-islamitische versie van een fatwah zien ?
Oud 3 september 2006, 20:56   #87
Uh-Huh
Banneling

Standaard

Citaat:
Je bent duidelijk nog nooit op bezoek geweest op Europese moslimsites anders zou je wel tot een andere conclusie komen. Je kan je niet inbeelden welke onzin moslimjongeren daar neerpoten. Nu, van mij mag je dat best allemaal en bloc ontkennen hoor en zo op je eigen manier elke dialoog blokkeren, precies hetgene waar je anderen van verdenkt.
Je veroordeelt me dus zonder énige vorm van bewijs maar louter gebaseerd op je bezoekjes aan bepaalde "moslimsites". Ik heb ook al veel onzin gelezen op bepaalde "niet-moslimsites" maar dit wil niet zeggen dat ik �*lle niet-moslims over dezelfde kam scheer. Trouwens, veel van die jongeren, moslim en niet-moslim, willen gewoon hun frustratie kwijt op het internet. Daarom neem ik wat ze schrijven nooit voor 100% ernstig.
Oud 3 september 2006, 20:57   #88
Uh-Huh
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat nog zwakker is, is het feit dat je me maar blijft aanvallen. Wat is jouw/het probleem?
Oud 3 september 2006, 21:03   #89
Banneling

Standaard

Citaat:
Je veroordeelt me dus zonder énige vorm van bewijs maar louter gebaseerd op je bezoekjes aan bepaalde "moslimsites". Ik heb ook al veel onzin gelezen op bepaalde "niet-moslimsites" maar dit wil niet zeggen dat ik �*lle niet-moslims over dezelfde kam scheer. Trouwens, veel van die jongeren, moslim en niet-moslim, willen gewoon hun frustratie kwijt op het internet. Daarom neem ik wat ze schrijven nooit voor 100% ernstig.
Waar veroordeel ik je ? Kan je mijn veroordeling ergens kwoten?
Zie je het verschil niet tussen een geloofssysteem analyseren en bekritiseren en een persoon viseren?
Waarom voel jij je onmiddellijk persoonlijk op de tenen getrapt? Ik heb het toch over de islam, niet over jou. Kan je dat onderscheid echt niet eens proberen te maken? Het zou de dialoog opmerkelijk bevorderen moest je hiertoe een poging zou doen.
Oud 3 september 2006, 21:05   #90
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat nog zwakker is, is het feit dat je me maar blijft aanvallen. Wat is jouw/het probleem?
Waar val ik je aan?
Blijkbaar zit jij met een gigantisch ingebeeld probleem.
Ik stel alleen maar de islamitische leer aan de kaak. Daar is toch niets mis mee op een discussieforum?
Oud 3 september 2006, 21:10   #91
Uh-Huh
Banneling

Standaard

Citaat:
Zie je het verschil niet tussen een geloofssysteem analyseren en bekritiseren en een persoon viseren?
Waarom voel jij je onmiddellijk persoonlijk op de tenen getrapt? Ik heb het toch over de islam, niet over jou. Kan je dat onderscheid echt niet eens proberen te maken? Het zou de dialoog opmerkelijk bevorderen moest je hiertoe een poging zou doen.
Juist ja, als ik niet akkoord ga met jouw standpunt(en) begin je me al direct te verwijten dat ik een "typische" moslim ben die uitvluchten zoekt, off-topic ga enz... Waarom kan je niet gewoon aanvaarden dat er nog andere mensen zijn op deze wereld die niet allemaal akkoord gaan met jouw standpunten? Je hoeft daarvoor echt niet onbeleefd te worden of beginnen te schelden.

Enfin, dat is het laatste wat ik daarover nog wou zeggen. Voor mij is deze "discussie" afgelopen.

Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 3 september 2006 om 21:11.
Oud 3 september 2006, 21:21   #92
Banneling

Standaard

[quote]
Citaat:
Juist ja, als ik niet akkoord ga met jouw standpunt(en) begin je me al direct te verwijten dat ik een "typische" moslim ben die uitvluchten zoekt, off-topic ga enz...
Dat is normaal omdat je nooit ingaat op het thema van kritiek , maar onmiddellijk aan vaandelvlucht doet en begint te schermen met gemakkelijke excuustruusjes als racisme, haat, en dergelijk meer. Zodoende ga nooit op het punt van kritiek in, weerleg je nooit iets, onderbouw je nooit iets, maar reageer je gepikeert zoals de meeste moslims die moeite hebben met elke kritische kijk op hun godsdienst.

Citaat:
Waarom kan je niet gewoon aanvaarden dat er nog andere mensen zijn op deze wereld die niet allemaal akkoord gaan met jouw standpunten? Je hoeft daarvoor echt niet onbeleefd te worden of beginnen te schelden.
Ik ben niet onbeleefd, jij bent alleen maar gepikeerd omdat je je op de een of andere manier gegeneerd voelt als ik bepaalde kantjes van de islamitische leer aan de kaak stel. Dat hoeft niet : ik verwijt jou niets. Ik weet dat je d'r zelf niet voor gekozen hebt en zoals de meesten vanaf hun geboorte de religieuse idoctrinatie hebt moeten ondergaan, weze ze nu subtiel of met harde hand. Je hoeft ook niet met mijn standpunten akkoord te zijn. Maar weerleg ze dan ten minste met argumenten in plaats van met verdachtmakingen en goedkoop gescheld.
Oud 4 september 2006, 14:11   #93
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik moet online hier toch gelijk geven. Als er in deze discussie één iemand is die algemene opmerkingen over een religie persoonlijk neemt is zij het wel. En wie begint dan hier met schelden?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2006, 21:34   #94
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
wie geen moslims mag, is knettergek? Wie zegt dat het tegengestelde niet waar is?
Over kleuren en geuren valt niet te diskuteren Uh-Huh, dat is gewoon persoonlijke smaak, en heeft toch niks met krankzinnigheid te maken?!
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2006, 15:52   #95
hydra
Partijlid

Standaard

Citaat:
Daar ligt het volges mij..'over de islam, niet over jou'..da persoon is wel toevallig ook een moslim eh
hydra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2006, 17:09   #96
pinbag
Parlementsvoorzitter

pinbag's schermafbeelding

Standaard

Het leuke gedeelte met die talen: "IS" dat wij er ook voor moeten open staan om onze vocabulair te verijken.
pinbag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2006, 13:14   #97
alharb
Provinciaal Gedeputeerde

alharb's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hydra Bekijk bericht
Daar ligt het volges mij..'over de islam, niet over jou'..da persoon is wel toevallig ook een moslim eh
en dan ?
alharb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2006, 13:43   #98
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alharb Bekijk bericht
en dan ?
Hydra heeft het niet gesnapt. Zou hij/zij een moslim zijn?
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be