![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister-President
|
![]() Volgens VRT teletekst mag Mary naar zijn ontslagpremie fluiten
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zijn dagvaarding kan geïnterpreteerd worden als ... eenzijdige opzeg. En wie zelf zijn baan opzegt, moet niet rekenen op een opzegvergoeding. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Minister-President
|
![]() Ik zou het echt prachtig vinden mocht Mary nog geen Euro krijgen!! Zijn verdiende loon; de VRT is nog altijd geen VTM!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() Al degene die nu vol lof doen over VRT, ketnet, canvas en Sporza moeten 1 zaak wel begrijpen. Dit is gebeurd onder leiding van TM gedurende 4 jaar.
Hij is de persoon geweest die deze zenders terug succesvol heeft gemaakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kunnen we dat met het overgrote deel van ons regeringen ook niet doen? Als we dit als precedent gebruiken?
![]() |
#86 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En over die kijkcijfers... sinds de commerciële omroepen vooral de Europese en internationale matchen in handen hebben, zijn ze bij de VRT heel wat voetballiefhebbers kwijt. De culture programma's zijn zelfs om te huilen! Een programma over...BOEKEN op een topuur! ![]()
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij heeft idd prima werk geleverd.
![]() |
#88 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() En voor Canvas is het ook al niet veel beter. Ze slagen erin om op 2 jaar tijd dezelfde film uit te zenden, en dat voor een zender die van cultfilmen haar core business heeft (maar wel commerciële ziekte lijkt te vertenen), zoals Left Luggage. Duidingsprogramma's is idem dito: je ziet er reportages die een week voordien gewoon op Netwerk (Nederland) te zien waren.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jong N-VA'er : 15 september 2006 om 14:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij heeft VTM juist afgeremd, dat is zijn verdienste.
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Vorenus : 15 september 2006 om 14:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom moet er zo nodig een ontslagpremie zijn van zoveel miljoen? Een gewone mens krijgt ook geen miljoen Euro als hij de Leookes bij de Melocakes gedaan heeft...
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zal afhangen van de inhoud van zijn contract.
![]() |
#94 |
Minister-President
|
![]() Mja blijkbaar is dat de gewoonte van bedrijven die afhangen van de overheid hé, zie maar naar de NMBS, Belgacom of de Post.
![]() |
#95 |
Europees Commissaris
|
![]() Haatzaaierij tegen de commerciële omroepen.
Kijk eens naar Zone Stad: afgevoerd, terwijl hoogleraars en studenten audiovisuele -en televisiewetenschappen uit de VS en Duitsland -toch twee landen die hoge eisen aan politieseries stellen- dat veel beter vinden dan Flikken of Witse. En kijk dan eens naar de drie CSI-reeksen op VT4: haalt amper kijkcijfers, maar in de VS een topserie. Neen, naar wat kijkt men op één? Een...hoe is het mogelijk...BOEKENPROGRAMMA! Met saaie, oninteressante gasten op de koop toe, kan het nog slaapverwekkender! ![]() En wat dan te denken van Robland, hoor ik jullie al...dat was ronduit slecht, maar was dat ook niet het geval met zijn XII Werken? Jazeker, de doorsnee Nederlander die het kon volgen vond het alvast niet zo goed.
![]() |
#96 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Zelfs van Koppen leer je niks bij! ![]()
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De "XII Werken" waren een nooit gezien succes in Vlaanderen. Wat Nederlanders ervan vonden interessert mij allerminst.
![]() |
![]() |
#99 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, en dan?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |